طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

چگونگی تاثیر مستقیم مدیریت برند بر روی خط پایین شما

هستی خانم | شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۲۳ ق.ظ

اگر کسب‌وکار شما شخصی بود، برند شما شخصیت آن خواهد بود. این طور خواهد بود که شما خودتان را به دوستان جدید (مشتری، مشتریان)و نحوه ایجاد رابطه اعتماد با آن‌ها معرفی می‌کنید. برند شما یک نهاد زنده و نفس کشیدن است … و این وظیفه شما است که به رشد و رشد آن کمک کنید.

این چیزی است که ما آن را مدیریت برند می‌نامیم.

ایجاد یک برند مهیج است، اما کافی نیست. همانطور که مقیاس کسب‌وکار شما رشد می‌کند، تغییر می‌کند، تغییر می‌کند، و موفق می‌شود، برند شما باید لباس خود را دنبال کند. به همین دلیل است که ما این راهنما را ایجاد کردیم - تا اصول مدیریت برند را پوشش دهیم و شما را مجهز به ابزارهایی که برای مدیریت و حفظ یک نام تجاری فوق‌العاده لازم دارید، مجهز کنیم.

بریم داخل؟

دانلود حالا: راهنمای ساختمان آزاد تجاری
اصول مدیریت برند
مدیریت دارایی - دولتی
شرکت‌های مدیریت برند
نرم‌افزار مدیریت برند
مدیریت تغییر نام تجاری
مدیریت برند چیست؟

اگر کسب‌وکار شما شخصی بود، برند شما شخصیت آن خواهد بود. این طور خواهد بود که شما خودتان را به دوستان جدید (مشتری، مشتریان)و نحوه ایجاد رابطه اعتماد با آن‌ها معرفی می‌کنید. برند شما یک نهاد زنده و نفس کشیدن است … و این وظیفه شما است که به رشد و رشد آن کمک کنید.

این چیزی است که ما آن را مدیریت برند می‌نامیم.

ایجاد یک برند مهیج است، اما کافی نیست. همانطور که مقیاس کسب‌وکار شما رشد می‌کند، تغییر می‌کند، تغییر می‌کند، و موفق می‌شود، برند شما باید لباس خود را دنبال کند. به همین دلیل است که ما این راهنما را ایجاد کردیم - تا اصول مدیریت برند را پوشش دهیم و شما را مجهز به ابزارهایی که برای مدیریت و حفظ یک نام تجاری فوق‌العاده لازم دارید، مجهز کنیم.

بریم داخل؟

دانلود حالا: راهنمای ساختمان آزاد تجاری
اصول مدیریت برند
مدیریت دارایی - دولتی
شرکت‌های مدیریت برند
نرم‌افزار مدیریت برند
مدیریت تغییر نام تجاری
مدیریت برند چیست؟
مدیریت برند فرآیند مدیریت شهرت برند و بهبود درک مخاطب از برند شما به روشی است که آگاهی از برند، برابری و وفاداری برند را ساخته‌است.

در حالی که علامت تجاری فرآیند ساخت برند شما است، مدیریت برند فرآیند نظارت و حفظ آن است.

برند شما یک چیز زنده و تنفس است که به این معنی است که به طور مداوم در حال تغییر است. همچنین نسبت به عوامل خارجی مثل اخبار، گرایش‌ها و رویداده‌ای جاری بسیار حساس است. در دنیایی که در آن روزنامه نگاران، influencers، و کاربران وب سایت‌های ارتباط جمعی عملا بر هر روایت تاثیر می‌گذارند، مدیریت برند روشی است که شما می‌توانید داستان کسب‌وکار خود را کنترل کنید. این کار از برند و دارایی‌های برند شما برای برقراری ارتباط ارزش و ایجاد روابط وفادار با پیروان، طرفداران و مشتریان استفاده می‌کند.

به طور خلاصه، برند شما به یک مدیر برای تضمین موفقیت آن نیاز دارد. اجازه ندهید که برند شما (Kanye West)باشد.

ما در سایر پست‌های بلاگ درباره اینکه بازاریابی کلمه - دهان (WOM)مهم است، بحث کردیم و مشتریان جدیدی را جذب کردیم. در حالی که شما نمی‌توانید همیشه آنچه دیگران درباره برند شما می‌گویند را کنترل کنید، مدیریت استراتژیک برند فرآیند پاسخگویی به آن‌ها به روشی است که برند شما را بالا می‌برد و برای ارزش‌های اصلی برند شما صادق است - همه در حالی که از میان تیم‌ها و کانال‌ها پیروی می‌کنند.

به عنوان مثال، مطالعه چگونگی استفاده از مدیریت برند Zappo برای تبدیل بیش از ۱.۶ میلیون دلار اشتباه است.

به همین دلیل، مدیریت برند فراتر از بازاریابی گسترده شده‌است. مدیریت برند باید با فروش، منابع انسانی و خدمات مشتری درهم‌تنیده باشد - اساسا، هر بخش که "fans" شما، مشتریان، و حتی کارمندان بالقوه را لمس می‌کند.

زمانی که با موفقیت انجام شد، مدیریت برند می‌تواند:

افزایش آگاهی نسبت به برند
به شما اجازه دهید که بار بیشتری برای محصولات و یا سرویس‌های خود شارژ کنید
تاثیر گذاری بر تصمیمات خرید مخاطب تان
وفاداری مشتری را ایجاد کنید
افزایش فروش
ایجاد مشتریان شاد که تبدیل به حامیان برند می‌شوند
اصول مدیریت برند
مدیریت برند متشکل از هر دو مولفه ملموس و ناملموس هستند. ما در بخش بعدی در مورد جنبه‌های ملموس صحبت خواهیم کرد

با این حال، مولفه‌های ناملموس شامل اصولی هستند که به شما کمک می‌کنند تا تلاش‌های مدیریت برند خود را اندازه‌گیری کنید و به شاخص‌های موفقیت مدیریت برند که در بالا بحث کردیم دست یابید.

شما همچنین توجه خواهید کرد که هر یک از این اصول می‌توانند بر دیگران در این فهرست تاثیر بگذارند. به عنوان مثال، آگاهی از برند می‌تواند به شهرت برند کمک کند و افزایش وفاداری برند می‌تواند بر ارزش ویژه برند تاثیر بگذارد.

آگاهی از برند
آگاهی از برند این است که عموم مردم و مخاطب هدف شما با برند شما آشنا هستند. آگاهی از برند مهم است زیرا مشتریان نمی‌توانند محصولات یا خدمات خود را از برند شما خریداری کنند اگر آن‌ها از آن آگاه نباشند

نام تجاری
ارزش ویژه برند این است که چگونه مصرف کنندگان برند خود را براساس تجربیات، ادراکات، و institutions ارزش برند. (این مفهوم با ارزیابی برند، که ارزش تجاری برند شما را به همان اندازه درک می‌کند که توسط بازار درک شده‌است، اهمیت دارد، زیرا یک برند با ارزش می‌تواند از قیمت‌های بالاتر حمایت کرده و شایستگی شما را در میان سرمایه گذاران، سهامداران و خریداران احتمالی افزایش دهد.

وفاداری برند
وفاداری برند به این مساله اشاره دارد که مشتریان و followers چگونه با برند شما درگیر و خرید می‌کنند. در حالی که بازاریابی شما ضرورتا نمی‌تواند بر این تاثیر بگذارد، بخش خدمات مشتری شما می‌تواند بر رضایت و ایجاد رابطه تمرکز کند و می‌تواند مشتریان را به زمان و زمان برگرداند. وفاداری به برند مهم است زیرا آن‌ها سفیران نام تجاری را ایجاد می‌کند که بازاریابی شما را برای شما انجام می‌دهند.

تشخیص علامت تجاری
تشخیص علامت تجاری این است که چگونه یک مصرف‌کننده، به طور ایده‌آل در مخاطب هدف شما، می‌تواند برند شما را از طریق لوگو، tagline، بسته‌بندی و غیره شناسایی کند. این مفهوم با یادآوری نام تجاری دست به دست می‌شود، که توانایی فکر کردن به یک نام تجاری بدون دیدن و یا شنیدن هر گونه انگیزه نام تجاری است. شناسایی برند مهم است زیرا با درک و یادآوری نام تجاری، مشتریان برند شما را بالا نگه می‌دارند و احتمال بیشتری وجود دارد که برند شما را بالاتر از رقیب انتخاب کنند.

شهرت برند
اعتبار برند به این موضوع اشاره دارد که چگونه عمومی و مخاطبان هدف شما شخصیت، موقعیت و کیفیت برند شما را درک می‌کنند. اعتبار شما می‌تواند تحت‌تاثیر عوامل داخلی (خدمات مشتری، کیفیت محصول، و غیره)و عوامل خارجی (مرور مشتری، بازاریابی کلامی، ذکر اخبار و غیره)باشد. شهرت برند مهم است زیرا می‌تواند اولین برداشت مصرف کنندگان از برند شما باشد.

مدیریت دارایی
دارایی‌های شما اجزای ملموسی از فرآیند مدیریت برند هستند، بخش‌هایی از برند شما که مخاطب شما می‌تواند آن را ببیند، تجربه و به یاد داشته باشید. دارایی‌های برند شامل هر قطعه از مارک تجاری یا بازاریابی تان است که توسط "دنیای خارج" - مشتریان، کارمندان یا عموم مردم دیده می‌شود.

مدیریت دارایی برند فرآیند ساخت و نگهداری این عناصر ملموس همچنین حفظ آن‌ها در تمام نام تجاری است. این می‌تواند شبیه موارد زیر باشد:

سازماندهی دارایی‌های emblem (هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت فیزیکی)
ایجاد یک سیستم ذخیره دیجیتال و / یا فیزیکی در دسترس برای دارایی‌های logo و یا اجرای ابزاری که این کار را برای شما انجام می‌دهد
تیم خود را به نحوه دسترسی و استفاده از دارایی‌های برند خود تبدیل کنید.
انجام کنترل‌های روتین برای ناهماهنگی در برند و اصلاح در صورت لزوم
چه چیزی یک برند را تشکیل می‌دهد؟ بیایید دارایی‌هایی را که احتمالا برای کار شما کار می‌کنید را پوشش دهیم.

نام تجاری
نام برند شما هویت اصلی شرکت شماست. همانطور که سایر دارایی‌ها به نام برند شما رشد می‌کنند، نام برند شما به احتمال زیاد تغییر نخواهد کرد. اگر نام برند خود را تبلیغ نکرده اید، ما شما را تشویق می‌کنیم که این کار را انجام دهید.

با داشتن حق نام برند شما، بهتر است از استفاده غیر مجاز و هر رقیبی که قصد کپی کردن یا سرقت برند را دارند، استفاده کنید. علائم تجاری HubSpot و hints کاربرد Trademark را به عنوان مثال بررسی کنید.

نام برند شما احتمالا در صفحات وب سایت شما و صفحات وب سایت‌های ارتباط جمعی منعکس خواهد شد. حفظ این نام‌ها و هویت‌های آن‌ها به مشتریان در کشف و پی‌گیری کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

نام برند شما احتمالا در صفحات وب سایت شما و صفحات وب سایت‌های ارتباط جمعی منعکس خواهد شد. حفظ این نام‌ها و هویت‌های آن‌ها به مشتریان در کشف و پی‌گیری کسب‌وکار شما کمک می‌کند.

تخته‌رنگ و پالت رنگ
لوگوی شما و پالت رنگ تصویر خلاقانه برند شما را تشکیل می‌دهند. این دارایی‌ها قسمت‌هایی از نام تجاری شما هستند که به تاکتیک‌های بازاریابی عاطفی ضربه می‌زنند. اگر به درستی طراحی شوند، می‌توانند به شما کمک کنند تا مشتریان را جذب و تبدیل کنید.

Typography
تایپوگرافی شما به قلم‌های شما و دارایی‌های مبتنی بر متن و نحوه استفاده از آن در نام تجاری اشاره می‌کند. این رهنمودها، هر نام تجاری یا بازاریابی را که از طرف کسب‌وکار شما طراحی شده‌است، از جمله وب سایت شما، تبلیغات پرداخت‌شده، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و چیزهای بیشتری را به فاصله بین این نامه‌ها اطلاع می‌دهد.

گرافیک
گرافیک شما شامل بسیاری از دارایی‌های خاص تجاری است - اساسا هر چیزی که به طور خاص برای برند یا بازاریابی شما طراحی شده‌است. اینها می‌توانند در کانال‌های بازاریابی دیجیتالی شما (که بعدا در مورد آن بحث خواهیم کرد)و یا به عنوان دارایی‌های مستقل، مانند decks اسلاید خارجی، letterheads، انتشارات مطبوعاتی، و یا حتی ویدیوهای بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند.

تصویر برند شما احتمالا توسط طیف گسترده‌ای از افراد (از طراحان به بازاریابان رسانه‌های اجتماعی گرفته تا نویسندگان محتوا)مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بنابراین آن‌ها باید بخوبی سازماندهی شوند و دستورالعمل‌های روشنی در مورد چگونگی استفاده از آن‌ها داشته باشند.

کانال‌های بازاریابی دیجیتال
وب سایت شما، وب سایت‌های ارتباط جمعی و تبلیغات، تعداد کمی از مهم‌ترین تکرارها برند شما هستند. میلیونها نفر از مردم هر روز به اینترنت دسترسی دارند، و احتمالا کانال‌های دیجیتالی شما بیش‌ترین ارزش را دارند که مشتریان بالقوه به آن نگاه می‌کنند. به همین دلیل، آن‌ها باید نام تجاری شما را منعکس کنند، و آن‌ها باید سازگار باشند.

همچنین در این بخش حساب‌های کارمندان شما و مجریان برنامه‌های اجتماعی شما گنجانده شده‌است، چون اینها بازتابی از برند شما و یک فرصت بازاریابی فوق‌العاده برای دادن نگاه به شرکت تان و فرصت برای ارتباط با برند شما در سطح شخصی هستند. اگر کارمندان شما مایل به استفاده از پروفایل خود برای بازاریابی کسب‌وکار شما هستند، اطمینان حاصل کنید که حساب آن‌ها دارایی‌های شما را منعکس کرده و راهنمای سبک شما را دنبال می‌کند.

توجه: اگر اعضای تیم رهبری شما هم یک برند شخصی را مدیریت می‌کنند، در بین تیم خود درباره نحوه تراز (یا جدا کردن کامل)این نام تجاری با برند تجاری تان صحبت کنید. اگر برند آن‌ها به هیچ وجه به شرکت شما متصل شود، باید مکمل شما باشد.

بسته‌بندی
اگر کسب‌وکار شما یک محصول فیزیکی می‌فروشد، بسته‌بندی شما بخش حیاتی نام تجاری شما است. برای برخی مشتریان (اگر نگوییم اکثر)بسته‌بندی شما اولین برداشت آن‌ها از برند شما خواهد بود. همچنین، یک سوم مشتریان می‌گویند که آن‌ها تصمیمات خرید خود را بر روی خود بسته‌بندی می‌کنند.

بسته‌بندی شما همچنین the و tangible است که مشتریان با برند شما تعامل دارند. به همین دلیل بسته‌بندی باید منعکس‌کننده نام تجاری شما باشد - در طراحی، رنگ، اندازه و احساس.

راهنمای سبک
راهنمای سبک شما سندی است که به کارکنان، طراحان و سایر کسب و کارها در مورد چگونگی استفاده از نام تجاری خود می‌پردازد. این یک دارایی برند مهم است چون اطلاع می‌دهد که چگونه تمام دارایی‌های سایر برندها باید مورد استفاده قرار گیرد، طراحی، پرینت، و غیره - همه راه برای پایین آوردن آنچه که لوگو باید باشد و چه رنگ‌ها هستند و در مواد بازاریابی شما مجاز نیستند.

این کار نه تنها به دیگران کمک می‌کند طرح‌های برند را خلق کنند؛ بلکه آن‌ها را از چگونگی پیروی از دستورالعمل‌های علامت‌گذاری و محدودیت‌های قانونی / صدور مجوز مطلع می‌کند. به عنوان مثال نگاهی به راهنمای برند HubSpot بیندازید.

شرکت‌های مدیریت برند
Dirigo طراحی و توسعه
گروه طراحی رسانه Jax
منطقه RP۳
Hangar ۱۲
Brandgarten
DEKSIA
Matchstic
Spire
ایجاد نام تجاری
BLVR
BrandJuice
Current۸
پارلمان
مواد مهم:
علامت تجاری "S" بیشتر
مدیریت برند می‌تواند یک تعهد جدی باشد، به خصوص زمانی که با برند بزرگ یا شاید برند های متعدد برند کار می‌کند. هم چنین، اگر نام تجاری خود را به یک آژانس یا فرد خلاق برون سپاری کنید، دشوار است که وظیفه مدیریت آن را به عهده بگیرید.

این شرکت‌ها و سرویس‌های مدیریت برند را بررسی کنید که به شما در حفظ یک برند موفق کمک می‌کنند.

شمال شرقی
۱. طراحی و توسعه Dirigo
طراحی و توسعه یک آژانس بازاریابی بر پایه مین است. این شرکت خدمات بازاریابی مختلفی از جمله نام تجاری، استراتژی، و مدیریت شهرت ارایه می‌دهد. مشتری‌های سرشناس Dirigo، دونات دانکین، دانشگاه هاروارد، و وال استریت ژورنال (وال استریت ژورنال)هستند.

۲. گروه طراحی رسانه Jax
گروه طراحی رسانه Jax یک نهاد مبتنی بر دی سی است که بر طراحی و توسعه دیجیتالی تمرکز دارد. شرکت با استفاده از راهنمایی‌های برند خود، دارایی‌های بازاریابی دیجیتال را ایجاد می‌کند و به شما کمک می‌کند تا آن‌ها را در رشته عملیاتی اجرا کنید. Customers سرشناس رسانه Jax شامل Geico، AARP، و نشنال Geographic می‌باشند.

۳. منطقه RP۳
آژانس RP۳ یک آژانس بازاریابی مستقر در مریلند است. این شرکت خدماتی را برای استراتژی برند و موقعیت یابی، استراتژی پیام و دیدگاه مخاطب ارایه می‌دهد. مشتری‌های سرشناس RP۳ شامل کوکا کولا، agree with Ripley یا نه! و غذای غول آسایی.

منطقه Midwestern
۴. Hangar ۱۲
Hangar ۱۲ یک آژانس متعلق به شیکاگو است که در کالاهای بسته‌بندی مشتری (cpg)تخصص دارد. این شرکت بر روی استراتژی بازاریابی و موقعیت برند، و همچنین بازاریابی رسانه‌ای دیجیتال و اجتماعی تمرکز دارد. Hangar remarkable ۱۲ مشتری شامل Purdue، Conagra و Hostess هستند.

۵. Brandgarten
Brandgarten یک آژانس بر پایه ویسکانسین است که بر تعریف داستان‌های برند با استفاده از نگرش‌های مشتری تمرکز دارد. این شرکت خدمات توسعه تجاری و خدمات استراتژی و نیز آموزش تجاری برای تیم خود را ارائه می‌دهد. مشتریان سرشناس Brandgarten شامل جانسون & جانسون، Alliant انرژی، و دره ارگانیک هستند.

۶. DEKSIA
DEKSIA یک آژانس بازاریابی در میشیگان است. این شرکت تجربه صنعت متقاطع در بازاریابی و توسعه برند و مدیریت را دارد. افراد سرشناس DEKSIA شامل ویزا، Uber و تویی‌تر می‌شوند.

جنوب شرقی
۷. فضای داخلی
Matchstic یک آژانس هویت برند مستقر در گرجستان است. شرکت خدماتی ارائه می‌دهد که به شما در تعریف، ارتقا و تکامل برند شما کمک می‌کند. مشتریان سرشناس Matchstic شامل چیک - ای - ای، prudential، و Spanx هستند.

۸. Spire
Spire یک برند معروف به برند و آژانس بازاریابی است. شرکت در شرکت‌های B۲B تخصص دارد و خدمات حسابرسی، بیان و خدمات یکپارچه‌سازی را پیشنهاد می‌کند. مشتری‌های سرشناس Spire شامل خطوط هوایی آمریکا، بانک مرکزی تگزاس و ایرباس هستند.

۹. ایجاد نام تجاری
ایجاد نام تجاری یک نام تجاری "نشویل" است. این شرکت خدماتی ارائه می‌دهد که خلاصه، توسعه و استقرار برندها را خلاصه می‌کند. دلایل قابل‌توجه مشتریان تجاری، شامل دانشگاه وندربیلت، barista Parlor، و گرند Ole Opry هستند.

منطقه غرب
۱۰. BLVR
BLVR یک آژانس نام تجاری سان دیگو است. این شرکت با مشتریان در خصوص حسابرسی برند، هویت برند، توسعه برند و استراتژی برند هم‌کاری می‌کند. مشتری‌های سرشناس BLVR شامل Andis، تونی رابینز، و global vision می‌باشند.

۱۱. دفع زباله
BrandJuice یک آژانس برندینگ مبنی بر دنور است. این شرکت بر روی استراتژی، نوآوری، و خدمات طراحی تمرکز دارد. مشتری‌های سرشناس BrandJuice شامل فرودگاه بین‌المللی دنور، شبکه dish و قناری سرخ هستند.

۱۲. Modern۸
Modern-day۸ یک استودیوی طراحی شهری سالت لیک سیتی است. این شرکت خدماتی را برای استراتژی برند، طراحی هویت و مدیریت دارایی پیشنهاد می‌کند. مشتریان سرشناس modern-day۸ شامل Yesco، هفته معماری و شبکه بهبود مدرسه هستند.

منطقه شمال غربی اقیانوس آرام
۱۳. پارلمان
پارلمان یک استودیوی طراحی متمرکز بر برند در پورتلند است. این شرکت برندها و محصولات و تجربیات مشتریان خود را ایجاد می‌کند. مشتریان سرشناس پارلمان شامل Olympia، نایک، و سرمایه یکی می‌شوند.

۱۴. ایالات ماده
آمریکا یک نام تجاری و سازنده طراحی در سیاتل است. شرکت به شما در حسابرسی، توسعه و رساندن دارایی‌های مشتریان خود کمک می‌کند. کشورهای مهم مشتریان ماده شامل Modbar، دالی و نیل آبی هستند.

۱۵. "علامت تجاری" بیشتر
علامت تجاری "S" بیشتر یک برند تجاری و بازاریابی مستقر در ونکوور است. این شرکت یک کمپ تجاری ارایه می‌دهد که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مارک‌های خود را توسعه و مدیریت کنند. Amazing تجاری "S" بیشتر شامل Spring Lake و وینگ Lemon می‌شوند

نرم‌افزار مدیریت برند
اگر ترجیح می‌دهید برند شما را در خانه مدیریت کنید، ابزارهای بسیاری برای کمک وجود دارد. این ابزارها یا راه‌حل‌های پلت فرم و یا ابزارهای نرم‌افزاری آنلاین هستند، و برخی گزارش‌ها یا کارآزمایی‌های آزاد ارائه می‌دهند که به شما اجازه می‌دهد آن‌ها را تست کنید.

Brandfolder
Brandfolder یک سکوی مدیریت دارایی دیجیتال است که به شما در جمع‌آوری، سازماندهی و تقسیم دارایی‌های برند خود با تیم کمک می‌کند. این کار به تیم شما اجازه می‌دهد تا به راحتی با ایجاد دارایی‌های برند، راه‌اندازی محصولات جدید، و یا کار کردن در فعالیت‌های بازاریابی هم‌کاری کنند.

BrandVerity
BrandVerity یک ابزار مانیتورینگ نام تجاری است که به شما در نظارت بر عدم مطاوعت و نقض علامت تجاری کمک می‌کند. شما می‌توانید the BrandVerity را سفارشی کنید تا به دنبال دستورالعمل‌های خاص خود و علائم تجاری بگردید و از الگوهای پست الکترونیکی این ابزار برای درمان آسان استفاده کنید

BrandWorkz
BrandWorkz یک سیستم کاملا اختصاصی برای مدیریت برند است. این ابزار ابزارهای متعددی را نشان می‌دهد که متخصصان برند و بازاریابی را تجهیز می‌کنند تا از طریق هر کانالی، از جمله مدیریت دارایی دیجیتال، گردش کار و حاشیه‌نویسی و تحلیل برند و تجزیه و تحلیل برند، محتوای ثابت را تجهیز کنند.

Bynder
Bynder یک راه‌حل دارایی بازاریابی دیجیتال است که به نقش شما در تیم شما بستگی دارد. این موضوع برند شما را سازگار نگه می‌دارد و به شما کمک می‌کند تا با هر یک از دارایی‌های جدید یا ارتقا یافته، تیم خود را به روز نگه دارید

Canva
Canva یک ابزار طراحی گرافیکی آنلاین است که به ایجاد طرح‌های ساده و زیبایی کمک می‌کند. این برای مدیریت برند مفید است زیرا با اشتراک پرداخت‌شده، به شما این امکان را می‌دهد که دارایی‌های برند خود را آپلود کنید - لوگو، رنگ‌ها، تایپوگرافی و چیزهای دیگر که می‌توانید طرح‌ها را ایجاد کنید. صرف‌نظر از اینکه چند عضو تیم در داخل Canva کار کرده‌اید، می‌توانید مطمئن باشید که آن‌ها از دارایی‌های برند صحیح استفاده می‌کنند و طرح‌های برند را ایجاد می‌کنند.

Lucidpress
Lucidpress ابزاری است که راه‌حل‌های چندگانه را ارایه می‌دهد - یک برنامه طراحی، پلت فرم مدیریت برند، و کتابخانه الگوی بازاریابی. مشابه با Canva، شما می‌توانید دارایی‌های logo را به Lucidpress آپلود کنید و تیم تان را در داخل نرم‌افزار ایجاد کنید. از آنجا، تیم شما می‌تواند از الگوهای برند برای اطمینان از ثبات در branding استفاده کند.

TrustPilot
TrustPilot یک نرم‌افزار بازبینی است که می‌تواند به شما در ایجاد شهرت برند، ایجاد ارزش ویژه برند، و ایجاد وفاداری برند کمک کند. جمع‌آوری نظرات از مشتریان واقعی و اشتراک آن‌ها با پیروان و مشتریان بالقوه برای مهار قدرت بازاریابی کلمه - دهان.

Wedia
Wedia یک سکوی بازاریابی است که به شما این امکان را می‌دهد که پروژه‌های خلاقانه خود را مدیریت کنید، دارایی‌های دیجیتال خود را ایجاد و ذخیره کنید، و مطالب بازاریابی خود را در میان چندین کانال توزیع کنید. آن به عنوان مکان مرکزی برای تیم شما عمل می‌کند تا به دارایی‌های شما دسترسی داشته باشد و به شما اجازه می‌دهد که تیم خود و پروژه‌های خلاقانه را همسو و سازگار نگه دارید.

دوره‌های مدیریت برند
اگر شما به یادگیری بیشتر در مورد مدیریت برند خود علاقمند هستید، چندین رشته فوق‌العاده در دسترس قرار دارید. ما برخی از دوره‌های پیشرو در پایین را جمع‌آوری کرده‌ایم.

اندازه‌گیری ارتباط احساسی و ارتباط عاطفی با آکادمی HubSpot
مبانی طراحی: ایجاد راهنمای برند و ایجاد ثبات توسط آکادمی HubSpot
مدیریت برند: کسب‌وکار Aligning، برند و رفتار توسط Coursera
مدیریت برند استراتژیک توسط edx
مدیریت برند: ساخت برندها با موفقیت بالا توسط Udemy
یک برند مدیریت‌شده توسط یک فرد موفق

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی