طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

بهینه سازی سرعت سایت طراحی شده در دزفول

هستی خانم | دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۱ ب.ظ

یکی از مواردی که درباره وبسایت آینده شما زیاد مهم است سرعت آن می باشد. این فاکتور را می توانید در سایت هایی همانند Google PageSpeed Insights یا Pingdom آزمایش کنید. در یک شرایط کاملا ایده ال طراح تارنما شما، کل چیز را چک کرده و شما برآیند اینکه آزمایش هایتان هیچ مشکلی را نگریستن نمی کنید. ولی راستی به گونه دیگریست و این افزارها معمولا نکاتی را برای اصلاح به شما گوشزد می کنند. این موارد می توانند دربرگیرنده عکسی باشند که حجم زیادی داشته و یا فایل های جاوا اسکریپتی که پهنای باند زیادی را اشغال کرده اند.

وب سایت های اینترنتی بدون محدودیت زمان و مکان 24 ساعته در خدمت متقاضیان هستند.

با ساخت سایت در دزفول توسط راستین وب با هزینه ای اندک از هزینه های اضافی مربوط به پرسنل، مکان، تبلیغات و... جلوگیری می‌کند.

با رشد لحظه به لحظه تکنولوژی و تمایل به صرفه جویی در وقت و انرژی، نسل حاضر به جمع آوری اطلاعات و خرید و فروش از طریق فضاهای مجازی روی آورده اند و ربات ساخته شده ی شما کمک شایانی به جذب و فراهم سازی نیاز متقاضیان مذکور می‌نماید.

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی