طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

به تارنما خود مثل یک محصول نگاه کنید، نه یک پروژه

هستی خانم | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۲۲ ب.ظ

هر زمان که یک مدیر به من می‌گوید که می‌خواهند وب سایت شرکت خود را طراحی کنند، آن‌ها نوعاً می‌خواهند این دشواری ها را حل کنند:

این سایت نشانه بازرگانی کمپانی در پیام‌رسانی و / یا تجربه ندارد.

فن‌آوری پشتیبانی از این سایت به قدری منسوخ و پر زحمت شده‌است که منطقی به نظر می‌رسد که طراحی دوباره را به اتفاق با ارتقا انجام دهد.

این سایت اجرا نمی‌شود. وب سایت‌های تجارت در حال تبدیل نیستند. سایت‌های برند در دست دستیابی به تعامل نیستند.

ملاقات با نیازهای فوری مهم است. اما یک طراحی دوباره وب یک شانس برای اتمام کاری حتی کارایی گذار تر است. به راستی سایت‌های بزرگ می‌توانند پلت فرم‌ها برای برپایی تجارب مشتریان نوآورانه، نوآورانه و به علاوه گزاردن به ملاحظات تاکتیکی همانند وضعیت تبدیل این سایت به سایت، تبدیل شوند. اما فقط آن مدیرانی که تارنما آن‌ها را به جای یک پروژه بهبود می‌کنند، با موفقیت یک سایت واقعاً مشتری محور بسازند که وفاداری به حیات را برپایی می‌کند. زمانی که به تارنما خود با یک طرز اندیشه فرآورده نگاه می‌کنید، سایت شما به یک نقطه کانونی برای مدیریت افراد، فرآیندها، و سیستم‌عامل‌های موثرتر تبدیل می‌شود.

محصول درمقابل پروژه

داشتن یک شیوه فکر محصول بر روش تصادف شما با سایت به چند روش کارایی می‌گذارد. به عنوان مثال:

هر زمان که یک مدیر به من می‌گوید که می‌خواهند وب سایت شرکت خود را طراحی کنند، آن‌ها نوعاً می‌خواهند این دشواری ها را حل کنند:

این سایت نشانه بازرگانی کمپانی در پیام‌رسانی و / یا تجربه ندارد.

فن‌آوری پشتیبانی از این سایت به قدری منسوخ و پر زحمت شده‌است که منطقی به نظر می‌رسد که طراحی دوباره را به اتفاق با ارتقا انجام دهد.

این سایت اجرا نمی‌شود. وب سایت‌های تجارت در حال تبدیل نیستند. سایت‌های برند در دست دستیابی به تعامل نیستند.

ملاقات با نیازهای فوری مهم است. اما یک طراحی دوباره وب یک شانس برای اتمام کاری حتی کارایی گذار تر است. به راستی سایت‌های بزرگ می‌توانند پلت فرم‌ها برای برپایی تجارب مشتریان نوآورانه، نوآورانه و به علاوه گزاردن به ملاحظات تاکتیکی همانند وضعیت تبدیل این سایت به سایت، تبدیل شوند. اما فقط آن مدیرانی که تارنما آن‌ها را به جای یک پروژه بهبود می‌کنند، با موفقیت یک سایت واقعاً مشتری محور بسازند که وفاداری به حیات را برپایی می‌کند. زمانی که به تارنما خود با یک طرز اندیشه فرآورده نگاه می‌کنید، سایت شما به یک نقطه کانونی برای مدیریت افراد، فرآیندها، و سیستم‌عامل‌های موثرتر تبدیل می‌شود.

محصول درمقابل پروژه

داشتن یک شیوه فکر محصول بر روش تصادف شما با سایت به چند روش کارایی می‌گذارد. به عنوان مثال:

شما این سایت را با تیمی که سرپرست فرموله کردن روش‌های جدید برای ارائه تجربیات و محصولات دوست‌داشتنی به مشتریان تان است، می‌شناسید - و به جای حرکت به نقش‌های مختلف زمانی که طراحی دوباره سایت شما پیوستگی دارد، به سایت شما گزین کردن داده می‌شوند.

شما از سایت خویش به عنوان یک زمین ثابت برای فن‌آوری‌های جدید مشابه blockchain بهره‌گیری می‌کنید به جای اینکه در تکنولوژی‌های میراثی غوطه‌ور شوید.

شما رابطه متقابل سایت خویش را با افراد, فرآیند, و پلت فرم‌ها ارزیابی می‌کنید لغایت از شگفتی‌های نامطبوع (مانند بودجه ناکافی برای نوآوری) اجتناب کنید و خودتان را برای کامیابی طولانی‌مدت حاضر کنید.

در اینجا برخی از راه‌های دیگری که ذهنیت یک فرآورده از ذهنیت یک پروژه در ابعاد افراد، فرآیند، و پلت فرم‌ها تفاوت دارد، آورده شده‌است:

بالا نشان‌دهنده یک مثال کوچک است. در واقع, مالک محصول از بسیاری جهات با مدیر پروژه متفاوت است. برای مثال, صاحبان کالا روابط با ذینفعان سطح c را مدیریت می‌کنند لغایت یک دستورالعمل نوآوری تعریف کنند و خویش و تیم خود را سرپرست بدانند - که نیازمند مهارت‌های رهبری ما فوق مدیریت پروژه است.

پیامدها

اگر به سایت خویش به عنوان یک محصول فکر کنید, رویدادها خوبی رویداد می‌افتد. با جمع‌آوری این شرکت در گوشه ها-کناره ها یک فرآورده مشتری محور می‌توانید ارزش طولانی‌مدت ایجاد کنید. وقتی طراحی سایت سپریدن می‌شود, محصول به رشد خویش ادامه می‌دهد.

از یک نقطه نظر عملی, با توجه دقیق به افراد, فرآیندها و پلت فرم‌ها, شما به کسب هوده ما فوق ترافیک بهتر دست یابید; شما در سررسید به بازار, قابلیت اطمینان, و عملکرد درمان پیدا می‌کنید. شما به مسائلی مانند استجابت تکنولوژی‌های کهنه که ممکن است بیچارگی به طراحی دوباره سایت در وهله اول را ایجاب کنند وارد نشوید. ولی مهم‌تر اینکه, سایت شما به شرکت شما در ایجاد مرکزیت مشتری در فرایندها, محصولات و نزاکت شما کمک می‌کند.

 

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی