جذب مشتری بدون محدودیت زمانی و مکانی با ساخت سایت املاک
جذب مشتری بدون محدودیت زمانی و مکانی با ساخت سایت املاک
با استفاده از امکاناتی که طراحی سایت املاک در اختیار بنگاه های املاک قرار میدهد، به آنها این امکان را خواهد داد تا وسعت محل کار خود را از یک ساختمان محدود در یک خیابان از یک محله ی شهر به اندازهی بزرگی کل کشور و یا حتی کل دنیا (با قابلیت طراحی سایت چندزبانه املاک) گسترش دهند و تمامی کاربران فضای مجازی در سرتاسر کشور بتوانند با مراجعه به سایت املاک آنها نیازمندی های خود را جستجو کرده، در صورت مشاهدهی مورد مناسب مورد نظر خود، برای انجام کارهای نهایی به بنگاه املاک مراجعه کنند، به همین دلیل بنگاههای املاک با بهرهگیری از دانش و مهارت طراحان باتجربه سایت نظیر مهندسین و کارشناسان خلاق شرکت راستین وب میتوانند کسب و کار خود را بدون داشتن ذرهای محدودیت تا سطح کل کشور و یا جهان گسترش دهند و با راهنماییها و مشاورههای طراحان آن هر روز نتایجی بهتر و موفقیت هایی بیش تر را شاهد باشند.
جذب مشتری بدون محدودیت زمانی و مکانی با ساخت سایت املاک
با استفاده از امکاناتی که طراحی سایت املاک در اختیار بنگاه های املاک قرار میدهد، به آنها این امکان را خواهد داد تا وسعت محل کار خود را از یک ساختمان محدود در یک خیابان از یک محله ی شهر به اندازهی بزرگی کل کشور و یا حتی کل دنیا (با قابلیت طراحی سایت چندزبانه املاک) گسترش دهند و تمامی کاربران فضای مجازی در سرتاسر کشور بتوانند با مراجعه به سایت املاک آنها نیازمندی های خود را جستجو کرده، در صورت مشاهدهی مورد مناسب مورد نظر خود، برای انجام کارهای نهایی به بنگاه املاک مراجعه کنند، به همین دلیل بنگاههای املاک با بهرهگیری از دانش و مهارت طراحان باتجربه سایت نظیر مهندسین و کارشناسان خلاق شرکت راستین وب میتوانند کسب و کار خود را بدون داشتن ذرهای محدودیت تا سطح کل کشور و یا جهان گسترش دهند و با راهنماییها و مشاورههای طراحان آن هر روز نتایجی بهتر و موفقیت هایی بیش تر را شاهد باشند.
وب سایتهای املاک و مستغلات باید برای ایجاد اعتماد طراحی شوند، با این فرض که یک خانه یا ملک یکی از مهمترین خریدی است که کسی تا به حال انجام میدهد. خریدار باید اطمینان داشته باشد که آژانس املاک و مستغلات به اندازه آنها به سرمایهگذاری آنها اهمیت میدهد. زمانی که یک وب سایت این کار را انجام میدهد، باید تبدیل شود.
اهداف یک وب سایت به نوع شرکت بستگی دارد، و چند استراتژی مختلف برای ایجاد تغییر دین وجود دارد:
آوردن بیننده به درون ویژگیهای فهرستشده و نشان دادن آنها به اطراف طوری است که آنها برای بازدید از آن به طور شخصی پمپ میشوند.
قرار دادن یک چهره به نام شرکت، باعث میشود که بیننده احساس کند که قبل از دیدار اول، نماینده یا تیم را میشناسند.
به بینندگان یک سفر هوایی در منطقه و هر چیزی که در موردش عالی است، میدهد.
استفاده از نقشههایی برای نشان دادن viewers که دقیقاً در آن ویژگیهای فهرستشده در آن قرار دارند، به بلوک متصل میشوند.
نگاهی به راههایی بیاندازید که وب سایتهای املاک و مستغلات این استراتژیها را به عمل میآورند.
وب سایتهای املاک و مستغلات که شما را به داخل میآورند
-
هدف اولیه سازمانهای املاک فروش املاک (و اجاره) است. گرفتن ویژگیهای جذاب فروش و اجاره بسیار سادهتر است, و یک وب سایت که بر روی فضاهای زیبا تاکید میکند میتواند فروش را a کند.
با اینکه این رویکرد نیازمند استخدام یک عکاس حرفهای است، اما سرمایهگذاری ارزش آن را دارد. وقتی بینندگان به فضای آنلاین نگاه میکنند، آنها خودشان را در حال زندگی و کار در این فضاها تصور میکنند. آنها دارند تصور میکنند که خانواده آنها در اطراف میز اتاق غذا خوری برای یک وعده غذایی که توسط چلچراغ کریستال و یا تیمهای آنها که با هم در یک فضای کاری راحت و راحت کار میکنند و به برند خود خانهای میدهد، جمع شدهاند.
بنابراین، این بینندگان باید عکسهای معتبر و با کیفیت بالا از محل را ببینند. هنگامی که این تصاویر را دارید، دقت کنید که آلمانهای دیگر مکان مانند تایپوگرافی و طرحهای رنگ کم شوند تا عکسها واقعاً بدرخشند.
https://99designs.com/blog/creative-inspiration/real-estate-web-designs/
- ۹۹/۰۵/۲۹