محتویات و صفحات یک وب سایت شرکتی خوب
محتویات و صفحات یک وب سایت شرکتی خوب
یک سایت شرکتی خوب دست کم باید دارای صفحات زیر باشد:
• صفحه اصلی متشکل از عکسهای برتر و معرفی نامه خلاصه شرکت و بهینه شده.
• داشتن صفحه یا صفحات معرفی محصولات یا خدمات شرکت به تفکیک و به صورت مختصر.
• صفحه یا صفحاتی با عناوینی چون «درباره ما» شامل تاریخچه، پیامها، دستاوردها، گواهینامهها، الزامات و مقررات.
• صفحه «تماس با ما» شامل آدرس، ایمیل، شماره تماس، فکس، آدرس شبکههای اجتماعی، آدرس و شماره تماس دفاتر نمایندگی، توزیع و فروش.
• صفحه «حرفه ها» یا «مشاغل» جهت جذب و بایگانی سوابق داوطلبان جویای کار.
بدیهی است موارد ذکر شده جنبه عمومی دارند و هر وب سایت شرکتی با توجه ماهیت فعالیتهای آن شرکت و دامنه و سلیقه مشتریان، می تواند منوها و صفحات بیشتری نیز داشته باشد.
محتویات و صفحات یک وب سایت شرکتی خوب
یک سایت شرکتی خوب دست کم باید دارای صفحات زیر باشد:
• صفحه اصلی متشکل از عکسهای برتر و معرفی نامه خلاصه شرکت و بهینه شده.
• داشتن صفحه یا صفحات معرفی محصولات یا خدمات شرکت به تفکیک و به صورت مختصر.
• صفحه یا صفحاتی با عناوینی چون «درباره ما» شامل تاریخچه، پیامها، دستاوردها، گواهینامهها، الزامات و مقررات.
• صفحه «تماس با ما» شامل آدرس، ایمیل، شماره تماس، فکس، آدرس شبکههای اجتماعی، آدرس و شماره تماس دفاتر نمایندگی، توزیع و فروش.
• صفحه «حرفه ها» یا «مشاغل» جهت جذب و بایگانی سوابق داوطلبان جویای کار.
بدیهی است موارد ذکر شده جنبه عمومی دارند و هر وب سایت شرکتی با توجه ماهیت فعالیتهای آن شرکت و دامنه و سلیقه مشتریان، می تواند منوها و صفحات بیشتری نیز داشته باشد.
تغییر ماهیت ارتباطات و کارکرد آن در جامعه جهانی، فنون بازاریابی را همچون هر فرایند دیگری تحت تأثیر قرار داده است و استفاده از راههای ارتباطی اینترنتی همچون وب سایت را تبدیل به یک ضرورت برای بنگاهها، شرکتهای صنعتی و خدماتی، شرکت های خصوصی و شرکت های سهامی نموده است. شرکتها برای بقا در کورس رقابت جذب مشتری باید از امکاناتی چون طراحی وب سایت برای شرکت ها بهره ببرند.
برنامه ریزی صحیح، بهره گیری از ابزارها و گزینههای بهینه و اتخاذ تاکتیکهای ارتقا و بهینه سازی وب سایت از ضرورتهای موفقیت در بازاریابی مدرن بهشمار میروند و شرکتها نمیتوانند بدون لحاظ چنین عنصر تعیین کنندهای، بازار مشتریان را به تسخیر خود درآورند.
شما به یک تارنما نیاز دارید که شرکت شما را خوب شناسایی کرده و کسبوکار شما را رشد دهد.
از سال ۲۰۰۵، Thrive وب سایتهای دارای شکوه، موثر و سفارشی را برپایی کردهاست که برای نیازها و مشخصات مشتریان ما طراحی شدهاند.
آنچه سرویسهای طراحی تارنما ما ارائه میکنند
در اینجا فقط چند هدف هستی دارد که ما میتوانیم به هنگام طراحی یک تارنما مناسب برای کسبوکار شما دست پیدا کنیم:
طراحی وب سفارشی که به یک سایت منتج میشود که از نظر بصری جذاب، ساده استفاده، بهینه، و تبدیل کنندگان به مشتریان است، به اتفاق با موبایل است، و رشد را به مرور سررسید تشویق میکند.
یک طراحی وب سازگار با موبایل. ۵۲ درصد تمام فعالیتهای اینترنتی در ایالاتمتحده از دستگاههای تلفن همراه نشات میگیرد و گوگل نخستین الگوریتم خود را در حال انتشار است. ما یک سایت برای شما طراحی میکنیم که ظاهر و عملکرد عالی داشته باشد.
یک وب سایت بهینهسازی SEO که از زمین با بهترین تجارب SEO ساخته شدهاست.
یک تارنما که به وضوح پیام company's شما را با همه اطلاعات مهم در باره محصولات، خدمات و فرهنگ شرکت بستگی میدهد.
وب سایتی که درایو را با به کارگیری شیوه طراحی تارنما بهینهسازیشده و تجربیات کاربر مترقی هدایت میکند لغایت بازدیدکنندگان شما را ناچار به کار و جنبش کند.
فراخوانی منزه برای عمل که به کاربران کمک میکند اطلاعاتی را که میخواهند پیدا کنند و بازدید کنندگان را به مشتریان تبدیل کنند.
قابلیتهای پیشرفته مانند تجارت الکترونیک، محتوای password - محافظتشده، فروم ها، ثبت وقایع و غیره. شما نام آن را نامگذاری میکنید، ما میتوانیم آن را بسازیم.
خدمات نوشتاری محتوا که برند شما را میسازند، داستان تان را تعریف کرده و ترافیک را با استفاده از بهترین تجارب SEO به خویش جذب کنید.
چیزی که شما با یک کمپانی طراحی وب کار خواهید کرد
وب سایت سفارشی که برای کسبوکار شما طراحی شدهاست، متناسب با نیازهای آنلاین مشتریان تان است، و ما میخواهیم شما در هر مرحله از این پروسه درگیر شوید! زمانی که یک سایت را با ما طراحی میکنید، خواهید داشت:
ارتباط سر راست با تیم وب برای بحث در باره پروژه از دسته توسعه یک استراتژی، الزامات طراحی، جزئیات بودجه، گستره کار، برنامه و … و برای راحتی مشتریان ما، جلسات ما با استفاده از کنفرانس ویدئو برگزار میشوند.
همکاری با مدیر پروژه محول شده برای مرور پروسه وب، برپایی انتظارات، پاسخ به هر سوال و اطمینان از اینکه شما کاملاً از وضعیت ساخت سایت خویش مستحضر هستید.
فرآیند تایید راهبرد سایت شما، طراحی، محتوا، و پرتاب.
یک پروسه سفارشی برای متناسب کردن نیازهای شما. البته، ما میدانیم که برنامه میتواند گاهی گیجکننده باشد، بنابراین ما میتوانیم با شما شغل نماییم که آیا میخواهید به طور کامل یا فقط کمی درگیر باشید.
- ۹۹/۰۵/۳۰