وب سایت بخش مهمی از یک کسبوکار است.
فکر میکنم همه ما میتوانیم توافق کنیم: وب سایت بخش مهمی از یک کسبوکار است. و اگر به این علامت بستگی نداشته باشد، نمیتوانید آن را نادیده بگیرید. خبر خوب این است که روشهای سریعی برای بهبود وب سایت شما وجود دارد.
با گفتن این مطلب، ایجاد یک وب سایت عالی در یک روند عملاً غیرممکن است، بنابراین حتی اگر در حال حاضر خوب نباشد، دیگر نیازی نیست نگران باشید که این کار را در نهایت انجام دهید.
مهمترین هدف وب سایت شما این است که به مردم اجازه دهید بدانند شما در چه کاری خوب هستید و همزمان ترافیک کافی دریافت میکنید و باعث میشود که مشتریان به اندازه کافی به مشتریان تبدیل شوند.
اگر در دادن نصیحت خوب و مفید خوب هستید، افراد بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد. اما اول باید به آنها نشان دهید که در واقع در چیزی که ادعا میکنید خوب هستید، خوب هستید. وب سایت شما به مردم بینشی در مورد کار شما میدهد؛ شما قطعاً به آن نیاز دارید تا به درستی بیان کنید که میتوانید به آنها کمک کنید تا زندگی خود را آسانتر کنند.
در اینجا برخی از چیزهایی وجود دارند که شما باید توجه خود را معطوف به هنگام آغاز سفر کنید تا وب سایت شما را شگفتانگیز کند. پس بیایید ۷ روش ساده را برای بهبود وب سایت خود انتخاب کنیم.
فکر میکنم همه ما میتوانیم توافق کنیم: وب سایت بخش مهمی از یک کسبوکار است. و اگر به این علامت بستگی نداشته باشد، نمیتوانید آن را نادیده بگیرید. خبر خوب این است که روشهای سریعی برای بهبود وب سایت شما وجود دارد.
با گفتن این مطلب، ایجاد یک وب سایت عالی در یک روند عملاً غیرممکن است، بنابراین حتی اگر در حال حاضر خوب نباشد، دیگر نیازی نیست نگران باشید که این کار را در نهایت انجام دهید.
مهمترین هدف وب سایت شما این است که به مردم اجازه دهید بدانند شما در چه کاری خوب هستید و همزمان ترافیک کافی دریافت میکنید و باعث میشود که مشتریان به اندازه کافی به مشتریان تبدیل شوند.
اگر در دادن نصیحت خوب و مفید خوب هستید، افراد بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد. اما اول باید به آنها نشان دهید که در واقع در چیزی که ادعا میکنید خوب هستید، خوب هستید. وب سایت شما به مردم بینشی در مورد کار شما میدهد؛ شما قطعاً به آن نیاز دارید تا به درستی بیان کنید که میتوانید به آنها کمک کنید تا زندگی خود را آسانتر کنند.
در اینجا برخی از چیزهایی وجود دارند که شما باید توجه خود را معطوف به هنگام آغاز سفر کنید تا وب سایت شما را شگفتانگیز کند. پس بیایید ۷ روش ساده را برای بهبود وب سایت خود انتخاب کنیم.
۱. سهولت استفاده
به این فکر کنید که وب سایت شما چگونه به نظر میرسد. وب سایت شما باید به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد. مطمئن شوید که هر بازدیدکننده میتواند هر چیزی که آنها به دنبال آن هستند را بدون دردسر پیدا کند. از فونتهای بسیار دراماتیک استفاده نکنید و تصویر - مهارت و ظرافت بسیار زیاد است. همچنین، مرور از طریق وب سایت شما باید یک تکه کیک برای بازدیدکنندگان شما باشد و نه بازی پوست و پوست. آنها باید قادر به یافتن هر چیزی باشند که به دنبال راحتی باشد و یا دیگران را پیدا کنند تا آنچه را که میخواهند به دست آورند.
۲. محتوای Scannable
البته، شما به مطالب قانعکننده نیاز دارید تا مخاطبین خود را درگیر کنید، اما فراموش نکنید که خوانندگان آنلاین scanners هستند. که باعث میشود واقعاً مهم باشد که محتوای خود را به راحتی هضم و هضم کند. از پاراگرافهای طولانی و متراکم اجتناب کنید. این موضوع را به روشنی بیان کنید. تبلیغ خود را ببرید. از فشنگ، subheads توصیفی و جملات کوتاه استفاده کنید. وید jargons را بیرون آورد. و از همه مهمتر، هدف تبدیل scanners به خوانندگان واقعی است.
۳. تماس بگیرید تا عمل کنید
تماس با دکمههای اقدام همانند ملزومات برهنه وب سایتها هستند. آنها باید صاف و راست باشند تا هر بازدیدکننده میتواند آنها را تشخیص دهد. آن نباید مانند جستجوی گنج برای افرادی باشد که ممکن است بخواهند با کسبوکار شما در سطح بعدی ارتباط برقرار کنند.
نکته بعدی که باید از آن مراقبت کنید این است که چگونه این دکمهها میتوانند از استفاده واقعی برای بازدید کنندگان استفاده کنند. شما باید راههایی پیدا کنید که عملاً به بازدیدکنندگان کمک کند. آیا آنها به حل مساله نیاز دارند؟ آیا آنها به اطلاعات بیشتر نیاز دارند؟ کمک به آنها برای آشنایی بیشتر با کارتان مهم است. با جستجوی منصفانه، ساده و زیرکانه نگه دارید. ۴. حضور اجتماعی
فراهم کردن ارتباط با صفحات وب سایتهای ارتباط جمعی شما در سکوهای مختلف عالی و حتی ضروری است. فقط سعی کنید آن را به صورت کسی که از وب سایت شما دیدن میکند نکنید. آنها نباید احساس اجبار کنند که صفحات وب سایتهای ارتباط جمعی شما را دنبال کنند، آنها فقط باید بدانند که این گزینه را دارند.
۵. رفتار دوستانه
این یک جزئیات بسیار کوچک است که میتواند به شما کمک کند و یا میتواند شما را به دردسر بیاندازد. تعداد زیادی از مردم روز خود را ترک میکنند و در واقع کامپیوترهای شخصی و لپتاپ خود را باز میکنند. بنابراین، اگر وب سایت شما به خوبی روی دستگاههای تلفن همراه کار نمیکند، بهتر است زودتر آن را اصلاح کنید. تعمیر مشکلات آهسته و پرداختن به مسائل اصلی مثل این که چگونه نسخه موبایل میتواند استفاده فوری از بازدیدکنندگان داشته باشد قطعاً بر خط پایین شما تاثیر خواهد گذاشت. ۶. آزمایش و تعمیر
با گذشت زمان ممکن است احساس کنید که کار خوبی را با وب سایت خود انجام دادهاید و پاسخ مورد انتظار را دریافت خواهید کرد. آفرین به تو! اما اگر نمیخواهید معتبر شوید، از آزمون زمان به زمان دوری نکنید. تست A / B بهترین روش برای شناسایی مسایل مربوط به عملکرد است.
چیز دیگری که ممکن است به توجه شما نیاز داشته باشد به روز رسانی دادهها درباره پیوندهای مختلف شما است. اطلاعات previous میتواند آسیب زیادی به شما وارد کند؛ شما نمیخواهید site visitors را گمراه کنید. علاوه بر آن، وب سایت خود را برای پیوندهای گسسته از زمان به زمان مرتب کنید چون آنها میتوانند به طور قابلتوجهی تجربه کاربر را تحتتاثیر قرار دهند.
۷. دوستانه بودن موتور جستجو
احتمالاً شما ممکن است مطالب بسیاری برای وب سایت خود نوشته باشید اما اگر مخاطبین شما نتوانند شما را در موتورهای جستجو مانند Google، بینگ و Yahoo پیدا کنند. و seo فقط در مورد کلمات کلیدی، برچسبهای فرا خوانی و برچسبهای alt نیست - بلکه با یک تجربه بهینه برای مخاطب شما نیز مفید است. یک استراتژی جامع search engine optimization که شامل هر دو صفحه در صفحه و هم خارج از صفحه است، اگر میخواهید توسط افراد مناسب پیدا کنید، بسیار مهم است.
نتیجهگیری
این امر کلیشهای است اما درست است: شما با کمک به بازدیدکنندگان وب سایت خود به خودتان کمک میکنید. با استفاده از تکنیکهای ذکر شده در بالا و روشهای بهبود وب سایت تان، شما احتمالاً وب سایت خود را نه تنها جذابتر بلکه با ارزش تر نیز خواهید ساخت. همچنین میتوانید ترافیک بیشتری را رانندگی کنید و واقعاً آن ترافیک را تبدیل کنید.
-
عکس از rawpixel.com از Pexels
چگونه یک استراتژی بازاریابی B۲B از سطح زمین بسازیم
راهنمای نهایی را بیابید که چطور یک استراتژی بازاریابی B۲B را از روی زمین بسازید. این تنها راهنما است که شما برای آسان کردن کار به آن نیاز خواهید داشت.
بازاریابی ایمیلی و کیفیت داده با دست در دست
اهمیت کیفیت داده و فهرستهای ایمیل و اینکه چرا بازاریابی ایمیلی و کیفیت داده در دست انجام میشوند.
۹ بهترین شیوهها برای انجام یک تحلیل جامع search engine optimization
[۹] بهترین تجارب را در مورد این که چگونه آنالیز رقابتی seo به طرز سرسام آوری ترافیک ارگانیک شما را افزایش میدهد، بیاموزید.
SeeResponse یک آژانس بازاریابی B۲B و یک شریک HubSpot است که طیف وسیعی از خدمات بازاریابی را از طریق تیم بازاریابی و متخصصان تولید تقاضا ارائه میدهد. تمرکز ما بر کمک به شرکتهای نوپا و شرکتهای بزرگتر از طریق ترکیبی از استراتژی، بازاریابی ایمیلی، تولید تقاضا و اتوماسیون بازاریابی است.
با امضای up برای newsletter به روز رسانیهای خود را به روز رسانی کنید.
https://www.seeresponse.com/blog/7-easy-ways-to-improve-your-website/
- ۹۹/۰۶/۰۵