طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

چگونه یک وب سایت بی‌نقص را بنویسید: قالب آزاد [+ قالب آزاد]

هستی خانم | پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۵ ب.ظ

چگونه یک وب سایت بی‌نقص را بنویسید: قالب آزاد [+ قالب آزاد]

اگر تصمیم گرفتید که باید وب سایت خود را مجدداً طراحی کنید، احتمالاً از طریق فرآیند اضطراب‌آور پیدا کردن شرکای نمایندگی و کار بر روی ایجاد یک سایت RFP کار خواهید کرد.

ما به عنوان یک سازمان می‌توانیم بگوییم که ما یک تن of (درخواست برای پیشنهادها) از سازمان‌ها از همه اشکال، اندازه‌ها و صنایع دیده‌ایم.

صادق بودن، اغلب آن‌ها عالی هستند و برخی از آن‌ها به طور کامل برای اندازه و محدوده پروژه در دسترس نیستند.

چیزهایی که ما می‌بینیم …

عدم شفافیت در دید

نام تجاری مشخصی وجود ندارد

یک حوزه ناقص کار

شرم‌آور است.

اگر یک سایت طراحی مجدد وب سایت درست انجام شود، می‌تواند عامل جادویی پیدا کردن شریک کامل آژانس و کسب وب سایتی باشد که کسب‌وکار شما را به جلو هدایت می‌کند.

کلید را دوباره روشن کنید؟ فاکتور "جادو" برای طراحی وب سایت شما چه چیز را به ارمغان می‌آورد؟

بهترین وب سایت می‌تواند سه هدف اصلی را به انجام برساند:

آن‌ها دقیقاً مشخص می‌کنند که شما به دنبال چه چیزی هستید.

آن‌ها شرکت‌های طراحی وب غیر جدی هستند که واقعاً به شما کمک می‌کنند.

به شما این امکان را می‌دهند که آژانس‌های مختلف طراحی وب را با شایستگی مقایسه کنید

در این مرحله شما می‌توانید از خودتان بپرسید "من چطور این کار را انجام می‌دهم؟ ". نگران نباش، این راهنما برای چی اینجاست.

آماده اید شروع کنیم؟

چگونه یک وب سایت بی‌نقص را بنویسید: قالب آزاد [+ قالب آزاد]

اگر تصمیم گرفتید که باید وب سایت خود را مجدداً طراحی کنید، احتمالاً از طریق فرآیند اضطراب‌آور پیدا کردن شرکای نمایندگی و کار بر روی ایجاد یک سایت RFP کار خواهید کرد.

ما به عنوان یک سازمان می‌توانیم بگوییم که ما یک تن of (درخواست برای پیشنهادها) از سازمان‌ها از همه اشکال، اندازه‌ها و صنایع دیده‌ایم.

صادق بودن، اغلب آن‌ها عالی هستند و برخی از آن‌ها به طور کامل برای اندازه و محدوده پروژه در دسترس نیستند.

چیزهایی که ما می‌بینیم …

عدم شفافیت در دید

نام تجاری مشخصی وجود ندارد

یک حوزه ناقص کار

شرم‌آور است.

اگر یک سایت طراحی مجدد وب سایت درست انجام شود، می‌تواند عامل جادویی پیدا کردن شریک کامل آژانس و کسب وب سایتی باشد که کسب‌وکار شما را به جلو هدایت می‌کند.

کلید را دوباره روشن کنید؟ فاکتور "جادو" برای طراحی وب سایت شما چه چیز را به ارمغان می‌آورد؟

بهترین وب سایت می‌تواند سه هدف اصلی را به انجام برساند:

آن‌ها دقیقاً مشخص می‌کنند که شما به دنبال چه چیزی هستید.

آن‌ها شرکت‌های طراحی وب غیر جدی هستند که واقعاً به شما کمک می‌کنند.

به شما این امکان را می‌دهند که آژانس‌های مختلف طراحی وب را با شایستگی مقایسه کنید

در این مرحله شما می‌توانید از خودتان بپرسید "من چطور این کار را انجام می‌دهم؟ ". نگران نباش، این راهنما برای چی اینجاست.

آماده اید شروع کنیم؟

طراحی وب و فهرست مندرجات

فصل ۱: وقتی & چرا باید به یک وب سایت نیاز داشته باشید

فصل ۲: چگونه سایت خود را ساختار بندی و بنویسید.

فصل ۳: الگوی فرآیند طراحی وب رایگان شما

فصل ۴: پیچش

فصل ۱:

زمانی که توضیح دهید چرا باید به یک وب سایت RFP نیاز داشته باشید

پاسخ ممکن است واضح باشد. بسیاری از انواع سازمان‌ها برای هر هزینه بودجه اصلی به RFPs نیاز دارند، تا حد زیادی پاسخگویی را در انتخاب شرکای واجد شرایط افزایش دهند. این وب سایت اغلب شامل وب سایت است.

آیا سیاست‌های شرکت، مقررات سهام دار یا مقررات قانونی به یک RFP نیاز دارند؟ خبر خوب: شما باید تماس بگیرید. فقط به بخش بعدی بپرید.

برخی از دسته‌های اصلی صنایعی که اغلب به RFPs نیاز دارند عبارتند از:

آموزش عالی

آژانس‌های دولتی

سازمان‌های غیرانتفاعی

شرکت‌های دولتی

البته، it's هم ساده نیست. زمانی که شک دارید، از دفتر بودجه خود سوال کنید و جواب روشنی بگیرید.

چگونه اندازه پروژه شما می‌تواند بر نیاز RFP تاثیر بگذارد؟

بگویید که سازمان شما به طور پیش‌فرض به یک RFP نیاز دارد. در این صورت، ترجیح داده می‌شود.

این ترجیح به نوبه خود اغلب و باید با اندازه پروژه طراحی وب سایت شما هدایت شود.

اگر وب سایت شما از ۱۰۰ صفحه کوچک‌تر است

شما ممکن است نیازی به این RFP نداشته باشید. به جای آن، مستقیماً با آژانس‌های وب صحبت کنید. اغلب آژانس‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا یک حوزه پروژه را براساس بودجه، زمان‌بندی، و نیازهای فنی به دست آورید.

اگر وب سایت شما بزرگ‌تر از ۱۰۰ صفحه است

این RFP ممکن است ایده خوبی باشد حتی اگر اختیاری باشد. این کار به شما کمک می‌کند مطمئن شوید که آنچه را که می‌خواهید به دست آورید و انتظارات را هم برای شما و هم برای آژانس تنظیم کنید.

همین مساله نیز درست است اگر یک ترکیب محصول بزرگ یا ترکیب تکنولوژی سفارشی داشته باشید. به طور خلاصه، هرچه پروژه پیچیده‌تر باشد، یک RFP بیشتر مفید خواهد بود.

فصل ۲

چگونه وب سایت خود را بازسازی کرده و بنویسید.

اگر این بخش را می‌خوانید، مشخص کرده‌اید که به یک RFP نیاز دارید. حالا وقت آن است که یاد بگیرید چطور این کار را درست انجام دهید.

که با یک سر شروع می‌شود: یک RFP توسعه وب سایت یک سند پیچیده است. داشتن ۱۰ یا بیشتر صفحات برای فرد غیر معمول نیست. پس این برای شما کمی زمان می‌برد تا توسعه پیدا کنید و بنویسید.

البته وقتی آن را به بخش‌های انفرادی خود تجزیه می‌کنید، کمی ساده‌تر می‌شود. ما این کار را در اینجا انجام می‌دهیم، معرفی شش بخش از RFP باید همراه با چند نکته عملی برای هر کدام باشد.

مروری بر کسب‌وکار شما

آژانس‌ها ده‌ها وب سایت طراحی وب سایت را در سال دریافت می‌کنند. اگر نام شما nike است, گوگل یا apple احتمالاً مجبور خواهید بود کمی کار کنید تا برجسته شوید.

این فرصت شما برای صحبت کردن در مورد خودتان به روشی معنی‌دار و مشخص کردن چشم‌انداز برند است. هدف شما این است که آژانس‌های شما این rfp را به ناامیدانه برای یک عکس در پروژه بفرستید.

معرفی شما

برای شروع rfp, به وضوح ساختار کسب‌وکار خود را توصیف کنید. نه تنها صنعت خود را توضیح دهید, بلکه جای خود را در آن صنعت توضیح دهید.

این مثالی است از:

کارآفرینان و کارمندان شرکت‌های کوچک و متوسط اقتصاد آمریکا را قدرت می‌دهند. سرسختی, پشت‌کار و رویا, ستون فقرات نیروی کار ما هستند.

اما این شرکت‌ها با چالش‌های متناسب با اندازه و منابع شان مواجه هستند. و ارائه دهندگان تکنولوژی تا حد زیادی بر نیازهای کسب و کاره‌ای بزرگ, ایجاد خدمات خارج از لمس و خارج از دسترس برای کسب و کاره‌ای کوچک و متوسط تمرکز دارند.

در حال حاضر ماموریت ما این است که میدان بازی را برای بقیه ۹۰ درصد - کسب و کارهایی کوچک محروم کنیم که اقتصاد ما را تامین می‌کنند. ما برای این شرکت‌های کوچک و متوسط خدمات انسانی نوآورانه و شهودی ارائه می‌کنیم. "

همچنین به گنجاندن بیانیه ماموریت شما کمک می‌کند, تا زمانی که به طور دقیق و واضح نشان‌دهنده کسب‌وکار شما باشد.

صدا و لحن

در شخصیت شرکت خود بنویسید. مطمئن شوید که آژانس‌های شما کاملاً مطمئن هستند که شما صاف باشید و یا راحت باشید. و البته صادق و رک باشید.

این به معنی این است که با اصطلاحات تخصصی شرکت کنید که احتمالاً با آن آشنا هستید. به جای آن بنویس که با کسی در مخلوط‌کن صحبت کنی. " این همان کسی است که ما هستیم و این چیزیست که می‌خواهیم باشیم. "

صادقانه سخن بگویید

آیا وب سایت فعلی شما می‌مکید? حرف بزن!

بسته به شخصیت برند شما, این ممکن است به معنای نوشتن " وب سایت ما " باشد یا " ما درک می‌کنیم که وب سایت ما به بهبود قابل‌توجهی نیاز دارد. "

باب

بهترین آژانس‌ها تنها با کسی هم‌کاری نمی‌کنند. آن‌ها با برندها کار می‌کنند. آن‌ها را باور کنید.

اهداف کاری خود را مشخص کنید

در بخش بعدی, زمان آن است که خاص باشیم. به طور شفاف درباره مشکلاتی صحبت کنید که کسب‌وکار شما در حال حاضر با آن مواجه است و چگونه یک وب سایت جدید می‌تواند این مشکلات را کاهش دهد.

اهداف خود را مشخص کنید

وب سایت‌های مدرن خیلی بیشتر از بروشورهای دیجیتالی هستند.

آن‌ها فروش کامل و ابزارهای تحلیلی هستند که هنگام انجام درست می‌توانند یک تن درآمد معنادار را به آن اضافه کنند.

هنگام نزدیک شدن به یک rfp باید به پرسش‌هایی مانند:

وب سایت شما قطعاً باید به چه کاری برسد?

چطور می‌توانید به اهداف تجاری اصلی خود برسید?

این یک مثال در مورد طراحی وب است:

وب سایت باید حرفه‌ای به نظر برسد. "

" نیاز به ظاهر حرفه‌ای " هدف بزرگی نیست. که باید داده شود.

علاوه بر این, افراد نیازمند درک معنای حرفه‌ای برند شما هستند. کاری که باید بکنید این است که به پرسش‌های اینچنینی پاسخ دهید:

برند شما چگونه حرفه‌ای گرایی را تعریف می‌کند?

چه نام‌های دیگری نشان‌دهنده حرفه‌ای گرایی هستند?

خاص باشید. مثال‌هایی مانند:

وب سایت ما باید یک حضور بصری یکپارچه, سازگار و منحصر به فرد داشته باشد که به تمایز ما از رقبا کمک می‌کند. "

" ما بر این باوریم که وب سایت وب سایت ما چشم‌انداز خود را به خوبی از طریق استفاده از صفحات پویانمایی و تصویرسازی به طور مداوم به تصویر می‌کشد. "

به اهداف خود برسید

اطمینان حاصل کنید که هر هدف هدفی دست‌نیافتنی است: خاص, قابل‌اندازه‌گیری, دسترسی پذیر, مرتبط و وابسته به زمان.

این یک مثال است: " من می‌خواهم مقدار متوسط سفارش خود را در q2 در سال جاری نسبت به q1, افزایش دهم. "

مشخص و قابل‌اندازه‌گیری است و قطعاً با برنامه‌ریزی صحیح قابل‌دستیابی است.

اولویت‌ها را مشخص کنید

احتمالاً چندین هدف خواهید داشت. برخی از آن‌ها ممکن است در رقابت مستقیم با یکدیگر باشند.

آن‌ها را اولویت‌بندی کنید تا مشخص کنید که وب سایت چه چیزی را باید اول و در درجه اول انجام دهد.

باب

اغلب اوقات آژانس‌های مختلف برای دستیابی به انواع خاصی از اهداف مناسب هستند. هرچه شما با این اهداف مشخص و مستقیم باشید, یک منطقه بهتر می‌تواند شناسایی کند یا خیر.

به مخاطبین هدف خود نگاه کنید

این بخش از rfp فرصت شما برای رسیدن به لوازمی که می‌تواند به کار برده شود, است. برای بسیاری از شرکت‌ها منطقی است که این بخش را به دو بخش تقسیم کنیم:

مشتریان و بازدیدکنندگان فعلی

مشتری فعلی یا بازدیدکننده تان را توصیف کنید. اگر می‌توانید چیزهایی مثل:

سن

جنسیت

درآمد

علایق

نقاط کلیدی درد / مشکلات

محصولات / خدماتی که می‌خرند

محصولات / خدمات مرتبط با دیگر صنایع

مثال مشتری - آواتار

باب

اگر این اطلاعات را از وب سایت خود بکشید از فروش‌های گذشته و مشتریان موجود به عنوان پایه‌ای برای این چیزها استفاده کنید.

مشتریان یا بازدیدکنندگان ایده‌آل

که ما در حال حاضر با آن‌ها کار می‌کنیم و به طور ایده‌آل دوست داریم کسب‌وکار خود را انجام دهیم. اگر مشتریان ایده‌آل از شرکت‌های موجود منحرف شوند, بهتر است آن‌ها را همان روشی که مشتریان موجود در بالا تعریف کرده‌ایم, تعریف کنید.

باب

شما احتمالاً چندین بخش از مشتریان را در مشتریان موجود و ایده‌آل خود خواهید داشت. سعی کنید هر گونه شخصیت مرتبط را تعریف کنید.

جزئیات مخاطبان مورد نظر در این بخش به مناقصه بالقوه در تعدادی از راه‌ها کمک می‌کند.

اول, بهتر است کسب‌وکار خود را بشناسید.

دوم, آن‌ها بهتر می‌توانند صنعت و موقعیت صنعتی شما را درک کنند.

در نهایت, آن‌ها می‌توانند یک پیشنهاد سفارشی مبتنی بر تخصص و درک این مخاطبان بسازند.

مدیریت پروژه و حوزه فنی

حالا وقتشه که به گوشت برسیم. بله, مسائل بالا. اما این ممکن است تنها بخش وسیعی از rfp توسعه وب نهایی باشد.

این بخش به شما فرصت می‌دهد تا جزئیات آنچه را دنبال می‌کنید به دست آورید. فراتر از هدف و اهداف کسب‌وکار خود بروید. دقیقا, انتظار دارید که شریک آینده تان به عنوان بخشی از پروژه عمل کند?

ویژگی‌های فنی

ما درمی‌یابیم که اغلب سازمان‌ها به دلیل دلایل امنیتی یا آموزش کارکنان, ترجیح می‌دهند یک cms یا پلتفرم خاص خاص داشته باشند. اگر یک اولویت وجود داشته باشد, دقت کنید که مشخص شود.

چرا? بیشتر آژانس‌ها در انبوهی از فن‌آوری تخصص دارند. اگر شما با مهارت خود هماهنگ نباشید, احتمالاً برای rfp شما مناسب نخواهد بود.

بعد از آن ممکن است فهرستی از ویژگی‌هایی باشد که وب سایت جدید شما قطعاً باید شامل موارد زیر باشد:

ماشین‌حساب پروژه

یک نقشه مکان تعاملی

ابزار مقایسه محصول

باب

هر چه بیشتر به اینجا برسید, بهتر است. ممکن است این امکان وجود داشته باشد که ویژگی‌هایی را که باید به آن‌ها وارد شود, تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید که کدام شرکای بالقوه می‌توانند با آن‌ها بیایند.

همچنین می‌خواهید فهرستی از نرم‌افزار شخص ثالث را در نظر بگیرید که سایت تکمیل‌شده باید با آن ادغام شود:

باب

باب

sap

به خاطر داشته باشید که این لیست باید هر چیزی را منعکس کند که باید در وب سایت جدید گنجانده شوند. اگر یک تکه تکنولوژی خاص وجود داشته باشد, آن را شامل نمی‌شود. اگر قصد گنجاندن چیزی جدید با وب سایت طراحی‌شده را دارید, دقت کنید که آن اضافه شود.

مهاجرت داده

اگر انتخاب کنید که به یک سیستم یا پلتفرم جدید نقل‌مکان کنید, احتمالاً باید سطحی از میزان مهاجرت داده‌ها و داده‌ها را مورد توجه قرار دهید. دقت کنید که تعریف کنید چه کسی مالکیت این فرآیند (تیم یا آژانس شما) را خواهد گرفت و همچنین چه نوع داده‌هایی نیاز به مهاجرت دارند. مثال‌ها شامل مواردی مانند:

پست بلاگ

محصولات

طرح ارسالی

دستورها تاریخی

منابع

تا جایی که ممکن است دقیق باشد و شامل مواردی مانند تعداد ورودی‌ها باشد. این نوع جزئیات احتمالاً چگونگی برخورد یک موسسه را تغییر خواهد داد.

اجابت

انطباق با توجه به افزایش محدودیت‌های داده‌ها و نگرانی‌های دسترسی به موضوعی بسیار مهم برای بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده‌است.

دقت کنید که آنچه را که نیاز دارید در آن جا داشته باشید مشخص کنید. درخواست‌های مشترک ما این است:

آدا

باب

باب

pci

آموزش

آیا شما در انتظار آموزش با راه‌اندازی مجدد هستید? اگر به سکوی جدیدی می‌روید, قطعاً باید. دقت کنید که حداقل الزامات را برای آموزش کادر خود تعریف کنید. معمولاً ما درخواست‌ها مانند:

مستندات مکتوب

مقدار آموزش ویدیویی

جلسات تمرین در سایت

خلاق / خلاق

در نهایت, این فرصت شماست که فراتر از طراحی وب سایت اصلی بروید.

اگر دنبال هویت یا لوگوی جدید بگردید, آن را اینجا بگویید. اگر یک ویدئو یا نیازهای خلاقانه دارید, آن‌ها را در اینجا لیست کنید. جزئیات زیادی وجود ندارد.

تنظیم بودجه و زمان‌بندی

" نمی‌دانم چه زمانی بودجه شما یا جدول زمانی مورد نظر شماست ". همه یک بودجه دارند.

در عوض, باید خاص باشید. شما برای این پروژه چقدر پول دارید و چه زمانی برای رسیدن به وب سایت نیاز دارید?

بودجه

سازمان‌ها اغلب براساس الزامات فنی پروژه, کار خود را براساس الزامات فنی پروژه قیمت می‌کنند.

با این حال همه ادارات حداقل بودجه لازم برای نامزدی دارند. به همین دلیل است که درک آنچه که برنامه‌ریزی می‌کنید مهم است.

بازاریابی کلی و بودجه فروش باید به شما کمک کند قیمت را به دست آورید. اگر مطمئن نیستید, قبل از نوشتن rfp باید به برخی آژانس‌های مورد اعتماد دست یابید تا بفهمید یک وب سایت چه هزینه‌ای دارد. این به شما ایده اولیه قیمت‌گذاری معمول براساس اهداف و حوزه شما می‌دهد.

باب

rfp شما راه خوبی برای خرید و یا مقایسه قیمت‌ها نیست. زمانی که یکی را تحویل می‌دهید, باید بدانید که قیمت قابل‌قبول قیمت چیست. کنجکاوی ما چیست?

زمان‌بندی

جدول زمانی شما در یک قایق است. نهادها فرایندهای متفاوتی دارند, بنابراین تغییراتی در جدول زمانی وجود خواهد داشت. با این حال همه سازمان‌ها حداقل الزامات برای زمان براساس فرآیند خود دارند.

اگر در مورد زمان طراحی وب معمولی نمی‌دانید, ابتدا با رسیدن به شرکای آژانس مورد اعتماد خود را آگاه کنید. یک نقطه راه‌اندازی واقعی را انتخاب کنید که هنوز با اهداف بازاریابی و کسب‌وکار شما مطابقت دارد.

باب

اگر یک جدول زمانی واقعاً مهاجم دارید یک رویکرد مرحله‌ای برای پروژه خود در نظر بگیرید. فاز " رفتن به بازار " ممکن است به شما در رسیدن به اهداف کلیدی کمک کند در حالیکه پروژه بزرگ‌تر در پس‌زمینه ادامه دارد.

صحبت درباره اینکه این بخش واقعاً چقدر مهم است, دشوار است. به هر حال, یک وب سایت جدید یک سرمایه‌گذاری عمده در هر دو طرف است. گرفتن جزئیات در اینجا به این معنی است که اطمینان حاصل کنید که می‌توانید انتظارات خود را با خروجی‌ها هماهنگ کنید.

معیارهای انتخاب برای انتخاب شریک

بخش نهایی پاسخگویی را می‌سازد. در اینجا می‌توانید نحوه تعیین شریک مناسب برای پروژه طراحی وب را مشخص کنید. به پرسش‌های زیر پاسخ دهید:

آیا براساس یک مکان فیزیکی نزدیک به خود انتخاب می‌کنید?

آیا به دنبال یک بوتیک کوچک یا یک آژانس بزرگ با تعداد زیاد کارکنان هستید?

آیا به یک آژانس در صنعت خود نیاز دارید یا می‌توانید کار آژانس طراحی وب را گسترش دهید?

کمی زمان می‌برد تا به این پرسش‌ها پاسخ دهید. اطمینان حاصل کنید که همه افراد درگیر در فرآیند انتخاب در همان صفحه با معیارهایی هستند که استفاده خواهند کرد.

زمانی که بدانید این معیارها چه هستند, آن‌ها را در rfp خود بگنجانید. این امر برخی پیشنهادها را از آژانس‌هایی که با مجموعه تنظیمات مطابقت ندارند, حذف خواهد کرد. همچنین چیزهایی را که بین شما و متقاضیان بالقوه صادق است حفظ می‌کند.

نکته

احتمال این وجود دارد که شما می‌توانید نسخه‌های صحیحی از تمام بخش‌های بالا را از طریق یک ایده پردازی ساده و درونی ایجاد کنید. اما فراموش نکنید که به بیرون از شرکت خود نگاه کنید.

به دنبال آژانس‌های طراحی وب بگردید که فکر می‌کنید ممکن است قبل از نوشتن rfp مناسب باشد. از خودتان بپرسید چرا آن‌ها ممکن است مناسب باشند.

سپس, بخش‌های rfp خود را براساس این آژانس‌ها تنظیم کنید. در این تحقیق ممکن است متوجه شوید که ایده‌های داخلی و نقاط مهم شما چقدر واقعی (یا غیر واقعی) هستند.

اگر یک آژانس بزرگ را در این فرآیند بیابید, اما هنوز می‌توانند از آن rfp بهره‌مند شوند, نگران نباشید! می‌توانید سرشان را به آن‌ها بدهید. تا زمانی که اطلاعات داخلی را به اشتراک نگذارید, این به آن‌ها یک مزیت غیر منصفانه نمی‌دهد.

https://insights.huemor.rocks/blog/website-redesign-rfp

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی