طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایت هتل، بهترین انتخاب

هستی خانم | پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۱۶ ق.ظ

طراحی سایت هتل، بهترین انتخاب

به دلیل این که امروزه بیش ترین جستجوی مردم در تمامی زمینه ها از طریق مراجعه به اینترنت و فضای مجازی انجام می‌شود، یکی از نیازهای اساسی هتل ها و مهمان­ سراها برای این که از رقبای خود جا نمانده، مشتریان بالقوه ی بسیاری را که در این فضا در جستجوی اقامتگاه های مختلف هستند، از دست ندهند، یک انتخاب هوشمندانه، یعنی طراحی سایت هتل با بهره گیری از دانش و تجربه ی متخصصین این حوزه نظیر کارشناسان و مهندسین شرکت راستین وب، که قادر خواهند بود بهترین ها را برای این هتل ها و مهمان سراها تدارک ببینند.

طراحی سایت هتل، بهترین انتخاب

به دلیل این که امروزه بیش ترین جستجوی مردم در تمامی زمینه ها از طریق مراجعه به اینترنت و فضای مجازی انجام می‌شود، یکی از نیازهای اساسی هتل ها و مهمان­ سراها برای این که از رقبای خود جا نمانده، مشتریان بالقوه ی بسیاری را که در این فضا در جستجوی اقامتگاه های مختلف هستند، از دست ندهند، یک انتخاب هوشمندانه، یعنی طراحی سایت هتل با بهره گیری از دانش و تجربه ی متخصصین این حوزه نظیر کارشناسان و مهندسین شرکت راستین وب، که قادر خواهند بود بهترین ها را برای این هتل ها و مهمان سراها تدارک ببینند.

طراحی سایت هتل، فرصتی برای دیده شدن

اولین قدم در تمامی کسب و کارها ازجمله کسب و کارهای مرتبط با هتل ها و مهمان سراها که جزء صنعت بسیار جذاب، زیبا و در عین حال پرسود گردشگری (Tourism) به شمار می‌آیند، دیده شدن می‌باشد. با وجود تمام جذابیت و نیازمندی بسیار زیاد مردم به این کسب و کارها اما تا فرصتی مانند طراحی سایت حرفه ای برای دیده شدن آن ها فراهم نشود، مخاطب های خود را جذب نخواهند کرد، و به هیچ وجه در جایگاه درست خود قرار نخواهند گرفت. بنابراین با طراحی وب سایت هتل زیبا و حرفه‌ای که تمامی اصول طراحی تجربه کاربری (UX) و بهینه سازی (SEO) در آن رعایت شده باشد، به طور قطع هتل و یا مهمان سرای مورد نظر که دارای وب سایتی جذاب و کامل می‌باشد، حتما یکی از گزینه های جستجوی کاربران در اینترنت خواهد بود و این امکان را برای مدیریت هتل ها و مهمان سراها فراهم می‌کند تا بهتر و بیش تر در معرض دید متقاضیان قرار بگیرند و در حقیقت به بهتر دیده شدن خدمات آن ها فوق العاده کمک خواهد کرد.


خطر فراموش شدن در فضای حقیقی

مدیریت هتل ها و مهمان سراها باید این مطلب مهم را در نظر بگیرند که چه بسا بسیاری از این اقامتگاه های بسیار مجلل و با کیفیت با غفلت از بهر گیری از امکاناتی که یک طراحی سایت هتل در اختیار آن ها قرار می‌دهد، نه تنها اصلا دیده نمی‌شوند بلکه این امکان نیز وجود خواهد داشت که پس از مدتی دیده نشدن، منزوی شده، جایگاه خود را در میان متقاضیان سفر و اقامتگاه های مختلف در صنعت گردشگری از دست بدهند، چون در دنیای امروز که تکنولوژی همواره در حال پیشرفت می‌باشد و مردم نیز بیش تر کارهای خود را در فضای مجازی و با استفاده از اینترنت و برنامه های متنوع تلفن های همراه انجام می‌دهند، کسانی که این عرصه ی پهناور را نادیده بگیرند محکوم به دیده نشدن و به فراموشی سپرده شدن خواهند بود، حتی اگر در فضای حقیقی از بهترین ها باشند و برترین و با کیفیت ترین خدمات را نیز ارائه بدهند.

برای ورود به سایت طراحی هتل راستین وب کلیک کنید
جذب مشتریان همیشگی با طراحی سایت برای هتل

در حقیقت مدیران هتل ها و مهمان سراها با ساخت سایت برای هتل خود، متقاضیان بیشماری را که در فضای گسترده و بزرگ مجازی به دنبال اقامتگاهی با شرایط هتل و یا مهمان سرای آن ها هستند را به سمت سایت هتل خود جذب کرده، با دادن اطلاعات همه جانبه و کامل مورد نیاز آن ها در رابطه با هتل، افراد بیشماری را که مشتریان بالقوه به حساب می‌آیند، جذب کرده، پس از ارائه ی خدمات به آن ها تعداد زیادی از همین مشتریان بالقوه را به مشتریان همیشگی و یا به اصطلاح به مشتریان وفادار هتل و یا مهمان سرای خود تبدیل می‌کنند. در واقع با وجود بهره‌مندی از طراحی سایت هتل این روند همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و میزان جذب مشتری نیز دارای رشدی مناسب و درخور خدمات و امکانات هتل خواهد بود.

بهترین طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل برای بهترین نوع بودن باید به گونه ای باشد که بتواند جذابیت های لازم را برای جلب توجه کاربران فضای مجازی به طور کامل داشته باشد و این امر محقق نخواهد شد مگر با خلاقیت، دانش و تجربه‌ی طراحان سایتی که در مجموعه هایی معتبر نظیر شرکت راستین وب مشغول به فعالیت هستند؛ برخی از مواردی که می‌تواند جذابیت لازم را در طراحی سایت هتل به وجود بیاورد عبارت هستند از:

گالری تصاویر

در نظر گرفتن یک گالری تصاویر کامل و جامع از تمام زوایای هتل و یا مهمان سرا که اغلب مراجعه کنندگان تمایل به مشاهده ی آن ها و ارزیابی وضعیت آن مکان ها دارند در طراحی سایت هتل یک ویژگی ممتاز به شمار می‌آید که قطعا برای مراجعه کنندگان به سایت هتل بسیار مفید و جذاب خواهد بود؛ چراکه آن ها با مراجعه نمودن به گالری تصاویر سایت هتل می‌توانند به اطلاعات بسیار خوب و لازمی دست پیدا کنند؛ اطلاعاتی مانند:

    • نمای هتل و ورودی آن
    • نما و امکانات فضاهای خارجی هتل ها نظیر حیاط و احتمالا باغ و فضای سبز هتل
    • نما، دکور و امکانات فضاهای داخلی هتل مثل:
        ◦ لابی هتل
        ◦ اتاق ها و سوئیت های هتل
        ◦ سرویس های بهداشتی
        ◦ کافی شاپ ها و رستوران های هتل
    • مشاهده ی مکان های تفریحی و سرگرمی هتل

معرفی انواع امکانات در طراحی سایت هتل

همه ی مراجعه کنندگان به سایت هتل تمایل دارند تا از امکانات هتل در تمامی بخش های آن اطلاع داشته باشند، به همین دلیل در هنگام طراحی و ایجاد سایت هتل باید معرفی انواع امکانات هتل و یا مهمان سرا با توضیحات کامل و همراه با تصاویر و گاهی نیز با استفاده از فیلم نمایش داده شود تا کاربران سایت هتل با تمام امکانات هتل آشنا شده، در مقایسه با  سایت هتل های دیگر، این هتل نادیده گرفته نشود.

رزرو هتل در طراحی سایت هتل

یکی از امکاناتی که در طراحی سایت رزرواسیون هتل حتما باید لحاظ شود، امکان رزرو هتل به صورت اینترنتی می‌باشد؛ چراکه به میزان قابل ملاحظه ای در وقت و انرژی مشتریان صرفه جویی می‌شود. نکته‌ی مهمی که در رابطه با وجود تمامی این گزینه ها و گزینه هایی دیگر برای رفاه حال مشتریان در سایت هتل قرار داده می‌شود، نحوه ی ارائه ی این اطلاعات می‌باشد که طراحان حرفه ای سایت نظیر متخصصین شرکت راستین وب، کاملا به تمامی ابعاد آن آگاهی دارند و می‌توانند یک طراحی سایت هتل عالی را به هتل دارها و مدیران مهمان سراها ارائه بدهند.

طراحی وب سایت هتل لوکس بزرگ می‌تواند یک ابزار فوق‌العاده قدرتمند برای ایجاد برند شما باشد. برای کسب‌وکار هتل‌های لوکس، به طور خاص، یک وب سایت عالی به شما این فرصت را می‌دهد که هم جو و هم خدماتی را که برای مخاطب هدف خود ارائه می‌دهید، مسافران لوکس را ارائه دهید.

یک وب سایت فوق‌العاده، نقش حیاتی در توانایی یک هتل برای جذب و فرود آوردن بیش‌ترین مهمان‌ها بازی می‌کند. مسافران لوکس معمولاً به طور فزاینده‌ای در حال رشد هستند - آگاه از اینکه زمان خود را صرف تحقیق درباره هتل‌ها کرده و در نهایت رزرو خود را به صورت انفرادی از لپ‌تاپ و دستگاه‌های همراه خود انجام می‌دهند. به این ترتیب، برای یک هتل لوکس برای برجسته کردن و تبدیل موفقیت‌آمیز بازدیدکنندگان وب سایت آن‌ها به مشتریان بالقوه، آن‌ها باید وب سایت‌هایی را که به طور ماهرانه طراحی شده‌اند و کاربران را درگیر می‌کنند، ارایه دهند.

ما یک مجموعه جامع از ۱۵ نمونه از طراحی وب سایت هتل لوکس را گردآوری کرده‌ایم که با موفقیت سطح ممتاز کلاس، برتری و کلاس را برای هدف قرار دادن مسافران لوکس، انتقال می‌دهد.

https://mediaboom.com/news/luxury-hotel-website-design/

 

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی