طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

برخی از انواع طراحی وب سایت چیست؟

هستی خانم | سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۷ ب.ظ

برخی از انواع طراحی وب سایت چیست؟

برای مشاغل مختلف، وب سایت‌های متفاوتی مورد نیاز است. معمولا وب سایت ها به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند که در ادامه به معرفی آن ها می‌پردازیم.

وب سایت شخصی :

به عنوان مثال شما یک نقاش هستید، دوره های آموزش خصوصی  برگزار می‌کنید، با آموزشگاه ها و دانشگاه های مختلف همکاری می‌کنید و تابلوهایتان را هم می‌فروشید. داشتن یک وب سایت برای شما باعث می‌شود بهتر دیده شوید. می‌توانید رزومه خود را داخل وب سایت قرار داده و از این طریق کارها و سفارش های جدید بگیرید. اطلاعات کلاس هایتان را هم می‌توانید در سایت قرار دهید تا افراد به صورت آنلاین در این کلاس ها ثبت نام کنند. این شکل کار کردن خیلی حرفه ای و شیک نیست؟

وب سایت فروشگاهی :

فرض کنیم شما یک فروشگاه عطر و ادکلن دارید، یا این که در منزل تان به فروش این موارد می‌پردازید و در حقیقت یک کسب و کار کوچک برای خودتان راه انداخته اید. چرا نباید علاوه بر این ها از ظرفیت بالای فضای آنلاین برای کسب درآمد استفاده کنید؟ شما می‌توانید علاوه بر فروشگاه فیزیکی کوچک یا بزرگ خود، با سفارش طراحی سایت فروشگاهی یک فروشگاه مجازی هم داشته باشید که آن وب سایت شماست. مطمئنا برای مشتری لذت بخش تر است که با چند کلیک خریدش را انجام دهد تا این که دردسر وقت و هزینه و ترافیک و... را برای خرید حضوری تحمل کند. اگر شما و مشتری‌تان در یک شهر نباشید چه می‌شود؟ در صورتی که وب سایت نداشته باشید او چگونه می تواند از شما خرید کند؟

وب سایت شرکتی :

شما ممکن است مالک یک شرکت کوچک یا بزرگ باشید. داشتن یک وب سایت شما را به همکاران‌تان و دیگر افراد معرفی می‌کند و باعث می‌شود همکاری‌های جدید و خوبی برایتان رقم بخورد. شما می‌توانید سوابق اجرایی و نمونه پروژه هایتان را داخل وب سایت قراردهید و از این طریق مشتریان جدید بگیرید. یک وب سایت حرفه ای نشان دهنده حرفه ای بودن شما در کسب و کارتان است.

شاید برای همه مثال‌های قبلی به ذهن تان برسد که در شبکه های اجتماعی هم می‌توان چنین فعالیت هایی داشت. در پاسخ به این سوال باید بگوییم شبکه های اجتماعی بسیاری از قابلیت های یک وب سایت را ندارند علاوه بر آن امنیت و اعتباری که یک وب سایت دارد، بسیار بیشتر است. شما در وب سایت می‌توانید همه خدمات خود را معرفی کنید، به کاربر امکان ثبت نام و پرداخت و.. بدهید، فرم های لازم را داشته باشید که به صورت آنلاین پر شده و کار مشتری‌تان انجام می‌شود و بسیاری موارد دیگر.

سیستم پرداخت وب سایت ها کاملا امن است. داشتن درگاه پرداخت و نیز اینماد در وب سایت‌ها، نشان دهنده این است که اطلاعات شما توسط مراجع قانونی ثبت شده و آن ها بر کار شما نظارت دارند. آیا خرید از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام چنین امنیتی دارد؟ مطمئنا خیر. پس مسلما کاربر با دیدن وب سایت شما، اعتمادش بیشتر می‌شود. البته در کنار داشتن وب سایت، شما باید در شبکه های اجتماعی هم فعالیت داشته باشید. کارشناسان ما در راستین وب، در مورد همه این موارد به شما مشاوره رایگان و تخصصی می‌دهند.

ویژگی های یک وب سایت حرفه ای چیست؟

  • با یک معماری حرفه ای و بر پایه دانش روز دنیا طراحی شود تا قابلیت های لازم را داشته باشد و بعدا هم به راحتی قابل توسعه باشد.
  • ظاهر اختصاصی و حرفه ای داشته باشد. اصول روانشناسی رنگ و تصاویر در طراحی آن رعایت شود تا بتواند کاربر را در لحظات اول جذب کند.
  • خدمات و قابلیت های لازم را به کاربر ارائه دهد.
  • اصول سئو در طراحی و نیز در مراحل بعدی کار، کاملا رعایت شود.
  • رسپانسیو باشد، یعنی در همه دستگاه ها کامل و بدون ایراد نمایش داده شود.
  • شما باید در وب سایت به معرفی خود، کارمندان و خدمات‌تان به طور کامل بپردازید تا کاربر بتواند به شما اعتماد کند.
  • همه چیز را به راحتی در دسترس کاربر قرار دهد به شکلی که کاربر حین کار با سایت، کاملا راحت باشد.
  • همیشه در دسترس کاربر باشد یعنی دسترسی به سایت قطع نشود. این مورد به هاست و کیفیت آن بر می‌گردد.
  • و بسیاری موراد دیگر...

یک سازمان طراحی وب کامل با آگاهی اختصاصی در مورد توسعه وب سایت‌هایی است که ممکن است پاسخگو، ایمن و نتایج بدست‌آمده باشند. ما از فن‌آوری معاصر استفاده می‌کنیم که به نوبه خود نتایج خوبی را برای مشتریانی که به آن‌ها کمک و حمایت می‌کنیم را تضمین می‌کند. ما به خود در یک اخلاق کاری فوق‌العاده، صداقت و مهم‌تر از همه چیز افتخار می‌کنیم. در این زمان، گروهی از طراحان مجرب ما توانستند بارها و بارها به عنوان "برنده جایزه"، طرح‌های تور را در چندین years خلق کنند؛ به مشتریان ما جنبه اصلی و رشد نمایی در بازاری پیوسته در حال تغییر داده بودند.

فلسفه

فلسفه کارفرمای ما این است که به طور مستمر مشتریان خود را به طور کامل قرار دهیم - ما به دنبال ایجاد طرح‌های سایت اینترنتی هستیم که مشتریان ما را مغرور می‌سازد! وب سایت‌های ما برای پیدا کردن، شیک، جذاب، بارگذاری سریع، پاسخگویی سلولی و استفاده بسیار ساده است.

ماموریت

ما تمام فرآیند خود را در اطراف توسعه کل چیزی که یک شرکت نیاز دارد طراحی کرده‌ایم - چه نه شما یک شرکت تجاری جدید هستید یا یک آرم تجاری که چندین میلیون روی آن می‌چرخد. با انتخاب وب شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تیم ما در راه حلی عمل می‌کند که در عین حال محکم و محکم است - در همان زمان به طور خلاصه و بدون دردسر برای استفاده. ما به بسیاری از مشتریان خود دستکاری کامل سایت اینترنتی خود از جمله حقوق کامل و مالکیت منبع را می‌دهیم. اتهامات ما بسیار منطقی هستند و گروه دوست ما دائماً در دسترس است تا حتی بعد از این که وب سایت شما زنده خواهد ماند, به آن‌ها کمک کند. امروز برای یک نقل‌قول بدون تکلیف با ما تماس بگیرید!

https://rastinweb.com/website-design

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی