طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

گرایش‌ها طراحی وب UX که کسب‌وکار شما باید بر روی آن تمرکز کند.

تجربه کاربر برای طراحی وب سایت شما حیاتی است. این چارچوب چارچوب ادراکی برای عناصر بصری طراحی را فراهم می‌کند. it is چه چیزی را تضمین می‌کند که همه عناصر سایت نه تنها برای کاربر درخواست استیناف می‌دهند بلکه برای کاربر هم خوب عمل می‌کنند. فرآیند اکتشاف که کاربران از این مکان عبور می‌کنند چیست؟ توالی اعمالی که آن‌ها برای تعامل با این فصل به عمل می‌آورند چیست؟ آن‌ها چگونه فکر می‌کنند و احساس می‌کنند که از طریق سایت حرکت می‌کنند؟ برداشت نهایی آن‌ها چیست؟ می‌خواهند برگردند؟ اینها سوالاتی هستند که طراحی UX "بله" است، پاسخ شما به سوال آخر باید یک "بله" باشد. در اینجا ما نگاهی می‌اندازیم به برخی از آخرین گرایش‌ها طراحی UX که به کسب‌وکار شما کمک می‌کنند نه تنها با کاربران تشدید شوند، بلکه مهم‌تر از همه این است که آن‌ها را نگه دارید.

زمان خواندن تقریبی

UX یک مساله حساس در دنیای دیجیتال است. کاربران به سرعت در حال حرکت هستند و وب سایت‌ها باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. تحقیقات نشان داده‌اند که زمانی که یک کاربر متن را ملاقات می‌کند, به طور غریزی به پایین حرکت می‌کنند تا اندازه‌گیری کنند که چقدر طول می‌کشد تا آن‌ها بتوانند همه آن را بخوانند. اگر خیلی طول بکشد, احتمالاً مقاله را اسکن می‌کنند و صفحه را ترک می‌کنند. برای مقابله با این رفتار, این سایت‌ها در حال حاضر با ارائه زمان خواندن برای کاربران شفاف و شفاف می‌شوند. متوسط بزرگ‌سال می‌تواند ۲۷۵ کلمه در هر دقیقه بخواند که برابر با ۸۲۵ کلمه در عرض سه دقیقه است. اما قالب‌بندی متن می‌تواند از طریق ۸۲۵ کلمه عبور کند, همه در یک حرکت, احساس طولانی داشته باشند. با این حال, یک زمان قرائت سه دقیقه‌ای بسیار بد به نظر می‌رسد. در واقع, آن احساس قابل مدیریت می‌کند. این یک استراتژی اصولی در پشت Medium.com - یک پلت فرم داستان‌سرایی است. با قرار دادن زمان خواندن در بالای هر مقاله, سایت شفافیت افزایش‌یافته و عناصر UX را تقویت کرده‌است. کاربران می‌خواهند تا حد امکان از طریق محتوا حرکت کنند, و روند زمان مطالعه برآورد شده این است که به آن‌ها قدرت می‌دهد تا این کار را انجام دهند.

تصویرمتوسط

گرایش‌ها طراحی وب UX که کسب‌وکار شما باید بر روی آن تمرکز کند.

تجربه کاربر برای طراحی وب سایت شما حیاتی است. این چارچوب چارچوب ادراکی برای عناصر بصری طراحی را فراهم می‌کند. it is چه چیزی را تضمین می‌کند که همه عناصر سایت نه تنها برای کاربر درخواست استیناف می‌دهند بلکه برای کاربر هم خوب عمل می‌کنند. فرآیند اکتشاف که کاربران از این مکان عبور می‌کنند چیست؟ توالی اعمالی که آن‌ها برای تعامل با این فصل به عمل می‌آورند چیست؟ آن‌ها چگونه فکر می‌کنند و احساس می‌کنند که از طریق سایت حرکت می‌کنند؟ برداشت نهایی آن‌ها چیست؟ می‌خواهند برگردند؟ اینها سوالاتی هستند که طراحی UX "بله" است، پاسخ شما به سوال آخر باید یک "بله" باشد. در اینجا ما نگاهی می‌اندازیم به برخی از آخرین گرایش‌ها طراحی UX که به کسب‌وکار شما کمک می‌کنند نه تنها با کاربران تشدید شوند، بلکه مهم‌تر از همه این است که آن‌ها را نگه دارید.

زمان خواندن تقریبی

UX یک مساله حساس در دنیای دیجیتال است. کاربران به سرعت در حال حرکت هستند و وب سایت‌ها باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. تحقیقات نشان داده‌اند که زمانی که یک کاربر متن را ملاقات می‌کند, به طور غریزی به پایین حرکت می‌کنند تا اندازه‌گیری کنند که چقدر طول می‌کشد تا آن‌ها بتوانند همه آن را بخوانند. اگر خیلی طول بکشد, احتمالاً مقاله را اسکن می‌کنند و صفحه را ترک می‌کنند. برای مقابله با این رفتار, این سایت‌ها در حال حاضر با ارائه زمان خواندن برای کاربران شفاف و شفاف می‌شوند. متوسط بزرگ‌سال می‌تواند ۲۷۵ کلمه در هر دقیقه بخواند که برابر با ۸۲۵ کلمه در عرض سه دقیقه است. اما قالب‌بندی متن می‌تواند از طریق ۸۲۵ کلمه عبور کند, همه در یک حرکت, احساس طولانی داشته باشند. با این حال, یک زمان قرائت سه دقیقه‌ای بسیار بد به نظر می‌رسد. در واقع, آن احساس قابل مدیریت می‌کند. این یک استراتژی اصولی در پشت Medium.com - یک پلت فرم داستان‌سرایی است. با قرار دادن زمان خواندن در بالای هر مقاله, سایت شفافیت افزایش‌یافته و عناصر UX را تقویت کرده‌است. کاربران می‌خواهند تا حد امکان از طریق محتوا حرکت کنند, و روند زمان مطالعه برآورد شده این است که به آن‌ها قدرت می‌دهد تا این کار را انجام دهند.

تصویرمتوسط

 

این مقاله، که در بخش "۳ دقیقه" منتشر شده‌است، در واقع به زمان خواندن دو دقیقه‌ای می‌بالد.

Chatbots

Chatbots یک گرایش timesaving دیگر هستند که در حال حاضر در سراسر جهان از توسعه وب سایت عبور می‌کنند. این سیستم‌های هوش مصنوعی در حال حاضر راه‌حل‌های خدمات مشتریان فوری را برای مصرف کنندگان و کارمندان به طور یک‌سان فراهم می‌کنند. Pizza Hut یک نمونه از میان هزاران خرده‌فروش است که در حال حاضر از chatbots برای بهبود ویژگی‌های UX استفاده می‌کند. در گذشته، اگر مشتری بخواهد سفارش تحویل از طریق Pizza Hut را بدهد، ابتدا آن‌ها احتمالاً نیاز به جستجوی آنلاین برای پیدا کردن صفحه خانگی employer's دارند. از آنجا، they'd باید دنبال منوی آنلاین بگردند. بعد از پیدا کردن غذا و انتخاب سفارش آن‌ها، they'd باید شماره‌تلفن خود را پیدا کنید، شماره‌تلفن خود را بگیرید، شماره را بگیرید، و صبر کنید تا با یک فرد واقعی صحبت کنید، که سپس باید سفارش خود را ثبت کرده و آن را به کارکنان آشپزخانه منتقل کند، که سپس باید سفارش را به تیم تحویل دهند. بااینحال، Pizza Pizza در فیس بوک از chatbots در تویی‌تر و تویی‌تر استفاده می‌کند تا زمان تاخیر را کاهش دهد. مشتریان می‌توانند فوراً یک پنجره پیغام را باز کنند، تبلیغات فعلی را بپرسند، و سریعاً سفارش خود را انجام دهند. گیرنده به طور آنی پاسخ می‌دهد و اطلاعات را از طریق کانال‌های راست منتقل می‌کند. و پرستو! - همه خوبند. در واقع، ربات‌ها مانند اینها، تقویت روابط یک به یک هستند، در حالی که ارائه سریع‌تر و بهتری را برای مشتری فراهم می‌کنند.

 

تحویل کلبه پیتزا با نزاکت,

ناوبری خطی

برخی از بهترین طراحی‌های وب سایت‌ها آن‌هایی هستند که اکنون از ناوبری خطی برای بهبود عناصر ux استفاده می‌کنند. این سبک ناوبری به کاربر این امکان را می‌دهد که تنها یک نوع عمل را در یک زمان تکمیل کند. عناصر خطی نویز و حواس‌پرتی را در حین کمک به ساده کردن تجربه کلی کاهش می‌دهند. برای مثال, سیستم رزرو جدید فوق‌العاده. در هر دو وب سایت و وب سایت موبایل, کاربر از طریق کل فرآیند رزرو, یک گام در یک زمان انجام می‌شود. گذر بسیار واضح و آسان است. این امر کل فرآیند را ساده می‌کند و باعث می‌شود کاربر احساس راحتی کند. و این نوع از تجربیات, ساده و ساده هستند - آن‌هایی هستند که کاربران را مجبور می‌کنند که برای بیشتر برگردند.

برهمکنش‌های میکرو

تعاملات میکرو, لحظات تعامل خاص بین کاربر و رابط هستند. دوست داشتن یک پست, با استفاده از فتوشاپ, پر کردن یک فرم - اینها همه تعاملات میکرو هستند. در نگاه اول به نظر می‌رسد که این عناصر واقعاً در مورد بهبود رابط کاربر هستند, نه تجربه زیادی. اما دوباره فکر کنید. در حقیقت, این عناصر به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند تا بازخورد مستقیم را از کاربران به دست آورند تا آن‌ها بتوانند عناصر ux را بهبود بخشند. اجازه دهید از تعامل مانند / تنفر به عنوان مثال استفاده کنیم. به سادگی اضافه کردن یک دکمه بالای انگشت شست به پایین, همراه با تعداد دوست / دوست نداشتن, می‌تواند برای توسعه سایت چندین کار انجام دهد. برای یک, این تعامل کوچک, امکان واکنش احساسی کاربران را فراهم می‌کند. چیزی که بیشتر است, پس از کلیک روی دکمه, کاربران باید پاسخ فوری را ببینند: تعداد کل امثال و یا تنفر باید حداقل یک افزایش یابد. این پاسخ, کاربر را با محتوا درگیر می‌کند و احساسات آن‌ها را تصدیق می‌کند. بلکه داده‌های حیاتی برای توسعه دهنده را جمع‌آوری می‌کند. این برهمکنش‌ها اجازه می‌دهند تا توسعه دهندگان بدانند که چه تجربه‌ای در سایت وجود دارد - آیا واقعاً کاربران را درگیر می‌کند? چه احساسی دارند?

سایت‌هایی را مرور کنید که از تعاملات میکرو استفاده می‌کنند, مانند رای‌گیری با انگشت شست / مفید, مشارکت اعضای جامعه.

تصاویر متحرک

شاید آخرین روند رو حفظ کنیم. در حال حاضر در حال تغییر چشم‌انداز توسعه محصول هستیم. در واقع, تجربه دیجیتال کاربر, محصول واقعی است. برای مثال, انیمیشن‌های طومار جدید که اجازه می‌دهند محصولاتی از درون آن دیده شوند. این چیزی است که در سایت mac اپل اتفاق می‌افتد. شروع تجربه در هسته اصلی محصول شروع می‌شود, همانطور که طومار به آرامی کاربر را از طریق کشف تعاملی مولفه‌های درونی حامی mac می‌برد. این یک عنصر داستان‌سرایی قدرتمند است که قلب و روح تعهد اپل را به محصولات با کیفیت و آموزش مصرف‌کننده در خط مقدم صفحه نمایش می‌دهد.

مثال mac -

پویانمایی شرکت اپل مکینتاش این دو روند عبارتند از: زمان خواندن, زمان خواندن, انتقال خطی, برهمکنش‌های میکرو, و مهم‌تر از همه, طومارهای طومار. آن‌ها کشف جدیدی از کشف, برخورد با هدایت بصری و ایجاد پاسخ‌های احساسی از سوی کاربر را رونمایی می‌کنند. مهم‌تر اینکه, آن‌ها مرزه‌ای سنتی داستان‌سرایی را هل می‌دهند, تاثرات نهایی الهام آمیز را ایجاد می‌کنند, و آخرین, اما قطعاً نه, آن‌ها کاربران را بیش از پیش به عقب می‌کشند.

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی