سئو در طراحی سایت فروش لباس
با توجه به اینکه سبک لباس پوشیدن معرف جایگاه اجتماعی و شغلی افراد میباشد و با توجه به جذابیت و تنوع حوزه مد و پوشاک، استقبال زیادی در این حوزه به وجود آمده و بخشی از سبد نیازهای هر خانواده به شمار میآید. طراحی سایت لباس و کیف و کفش یکی از بهترین و هوشمندانه ترین روشهای تبلیغات و افزایش فروش است. طراحی سایت لباس و کیف و کفش هم برای شرکت های بزرگ و برندهای معروف و هم برای کسب و کارهای کوچک، نمایشگاه و فروشگاهی بیست و چهار ساعته میتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی هموراه در دسترس مشتریان قرار گیرد.
طراحی سایت لباس، کیف و کفش مزایای قابل توجهی را هم در اختیار شما و هم در اختیار مشتریان قرار میدهد. از جمله آن که محدودیت مکان وزمان را برای شما حذف کرده و علاوه بر آن که بسیاری از هزینههای ناشی از فضای ثابت را کاهش میدهد، مشتری همواره به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته و این گونه هیچ یک از مشتریان خود را از دست نخواهید داد.
با توجه به اینکه سبک لباس پوشیدن معرف جایگاه اجتماعی و شغلی افراد میباشد و با توجه به جذابیت و تنوع حوزه مد و پوشاک، استقبال زیادی در این حوزه به وجود آمده و بخشی از سبد نیازهای هر خانواده به شمار میآید. طراحی سایت لباس و کیف و کفش یکی از بهترین و هوشمندانه ترین روشهای تبلیغات و افزایش فروش است. طراحی سایت لباس و کیف و کفش هم برای شرکت های بزرگ و برندهای معروف و هم برای کسب و کارهای کوچک، نمایشگاه و فروشگاهی بیست و چهار ساعته میتواند بدون محدودیت مکانی و زمانی هموراه در دسترس مشتریان قرار گیرد.
طراحی سایت لباس، کیف و کفش مزایای قابل توجهی را هم در اختیار شما و هم در اختیار مشتریان قرار میدهد. از جمله آن که محدودیت مکان وزمان را برای شما حذف کرده و علاوه بر آن که بسیاری از هزینههای ناشی از فضای ثابت را کاهش میدهد، مشتری همواره به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته و این گونه هیچ یک از مشتریان خود را از دست نخواهید داد.
ویژگی های طراحی سایت پوشاک:
در زیر با برخی از ویژگی های مهم در طراحی سایت پوشاک آشنا خواهیم شد:
معرفی:
یکی از عواملی که در جلب اطمینان مشتریان و بازدیدکنندگان سایت پوشاک شما موثر است، طراحی صفحه ای در جهت معرفی فروشگاه شما می باشد.
این کار علاوه بر جلب اطمینان به عنوان تبلیغی برای فروشگاه یا تولیدی پوشاک شما نیز محسوب می شود،
همچنین با دریافت نماد اعتماد می توانید مشتریان را از حقیقی بودن کسب و کارتان مطمئن کنید و یا با قرار دادن محل فروشگاه یا محل تولیدیتان تمایل آن ها را جهت ملاقات های حضوری بیش تر کنید.
دسته بندی:
دسته بندی محصولات یکی از مهم ترین عوامل در طراحی سایت پوشاک و فروشگاهی است.
از آنجایی که پوشاک شامل دسته های متعددی می باشد می توانید با دسته بندی مناسب به کاربران و بازدید کنندگان در انتخاب کالای مناسبشان کمک کنید.
هر چه رضایت بازدیدکنندگان از سایت شما بیش تر باشد، سایت پوشاک شما را به آشنایانشان معرفی کرده و باعث بالا رفتن بازدید ها و رتبه شما در گوگل می شوند.
خرید اینترنتی:
برای پرداخت هزینه قابلیت های مختلفی وجود دارد که بسته به خواست و نظر شما قابل درج در سایت پوشاک می باشند. روش های پرداخت می توانند به صورت آنلاین و آفلاین(پرداخت درب منزل، واریز به حساب) ارائه شوند. سایت سازی با درج درگاه های بانکی امن ترین و بهترین روش ها را برای شما ایجاد می نماید.
گالری تصاویر:
وجود گالری تصاویر می تواند جدیدترین، آخرین، پر فروش ترین محصولات تان را به نمایش بگذارد. با اینکار بازدیدکنندگان بیش تری را به سایت پوشاک خود می آورید، داشتن چنین بخش هایی باعث آشنا شدن بازدیدکنندگان با محصولات و تولیدات شما می شود.
چرا به طراحی وب سایت فروش لباس نیاز دارید؟!
امروزه تمایل به استفاده از خدمات آنلاین در میان مردم بصورت چشمگیری افزایش یافته است. بسیاری از کارهای روزمره که با صرف هزینه بسیار و تلف کردن زمان همراه بود، امروزه با سرعتی بسیار بالا و کیفیتی به مراتب بهتر از قبل در حال انجام گرفتن است. دلیل اصلی این اتفاق ارائه خدمات و محصولات در بستر اینترنت است. فروشندگان انواع لباس و تولیدکنندگان پوشاک برای اینکه بتوانند در این بازار پر رقابت سهمی داشته باشند، باید یک بازنگری در نوع ارائه محصولات و خدمات خود داشته باشند. با طراحی وب سایت فروش لباس به صور ت آنلاین این امکان را دارید که در منطقه ای به وسعت کل کشور محصولاتتان را بفروش برسانید، مشتریان بیشتری جذب کنید و کسب و کارتان را گسترش دهید. فروشندگانی که از این فرصت ایدهآل استفاده لازم را نبرند، به مرور زمان کسب و کارشان به سمت زوال خواهد رفت.
نکات پر اهمیت در طراحی سایت فروشگاه لباس:
) امکان عضویت کاربران
۲) سازگاری با تمام مرورگرها
۳) امکان خرید اینترنتی
۴) وجود درگاه های بانکی متنوع جهت پرداخت مشتریان
۵) تصاویر کامل و مناسب از تمام زوایای محصول
۶) سبد خرید برای انتخاب هم زمان چند محصول
۷) توضیحات کامل در باره هر محصول شامل جنس ، رنگ بندی و سایز بندی . بهتر است برای سایز بندی اندازه ها نیز مشخص شود تا انتخاب محصول برای مشتری آسان گردد. مثلا برای سایز خاصی از لباس اندازه سر شانه ، قد ، دور کمر و … چقدر است .
۸) قرار دادن بن های تخفیف در سایت جهت جلب مشتری
۹) آدرس ، شماره تلفن ، ایمیل ، لینک اینستاگرام و سایر اطلاعات تماس با کلیه شعب
۱۰) بخش درباره ما که شامل توضیحات و تاریخچه ای در مورد فروشگاه ، زمان تاسیس ، مدیران و … می شود .
سئو در طراحی سایت فروش لباس
تصور کنید که مشتری برای خرید یک مدل شلوار در اینترنت جستجو میکند. موتورهای جستجو چگونه متوجه میشوند که کدام وب سایت ها را و در چه اولویتی به کاربر نشان دهند؟ شما باید چه کنید که مشتری در لیست سایت های نمایش داده شده، سایت شما را هم ببیند؟
در حقیقت موتورهای جستجو تصمیم میگیرند که برای هر جستجو چه وب سایت هایی را نشان دهند. هنگامی که در این مثال عبارت "شلوار جدید" سرچ شود، موتورها بررسی میکنند که کدام سایتها شلوار جدید میفروشند یا در مورد آن مطلبی نوشته اند. سپس آن وب سایت هایی که طبق اصول طراحی شده و فعالیت میکنند در نتایج جستجو نشان داده میشوند.
اما شما چه باید بکنید؟ شما باید وب سایت تان را سئو کنید. البته این مبحث برای طراحی سایت فروش لباس و دیگر سایت ها، کاملا تخصصی و پیچیده است. به عنوان یک توضیح ساده میتوان گفت شما با سئو کاری میکنید که موتورهای جستجو بفهمند فعالیت تان تخصصی است. مهم ترین کاری که باید بکنید این است که به کاربر اهمیت دهید. کاربر وقتی وارد سایت لباس شما میشود باید بتواند به خوبی اجناس مختلف را ببیند و سپس به خرید بپردازد. هر چه در تمامی مراحل کاربران با سایت راحت تر باشند، امتیاز سئو شما بالاتر خواهد رفت
صنعت مد همیشه به دنبال آخرین روندهای است تا خود را جذب کند, دوباره خود را دوباره بررسی کند و سپس به روش خود به بقیه دنیا بپردازد. این رفتار در طراحی وب نیز رایج است. بنابراین, هنگامی که دنیاهای مد و اینترنت با هم برخورد میکنند, ما میتوانیم انتظار داشته باشیم وب سایتهایی را ببینیم که جدیدترین گرایشها بصری و تکنولوژیکی را با هم ترکیب میکنند.
هر برند مد نظر دارد یک سبک بصری خاص و منحصر به فرد ایجاد کند که متناسب با شخصیت آن باشد. با این حال, ویژگیهای خاصی وجود دارند که در اغلب وب سایتهای شرکتهای مد مشترک هستند. بیشتر وب سایتهای مد به قدرت بصری برای جلب توجه و اجازه دادن به محصولات برای خود اتکا میکنند. استفاده از عکسها ضروری است, تصاویر قهرمان و ویدئوها بسیار محبوب هستند. در اغلب موارد, صفحه اصلی شامل یک عکس پسزمینه بزرگ و یک منوی ناوبری است. بقیه محتوا به پسزمینه هل داده میشود تا با محصولات نمایشدادهشده رقابت نکند. سیاه و سفید یک طرح رنگ مشترک برای اکثر وب سایتهای مد است, به خصوص آنهایی که میخواهند تصویری از زیبایی و مهارت ارائه دهند, در حالی که برندهای جوان و بازیگوش از رنگهای زیادی استفاده میکنند.
- ۹۹/۰۸/۰۱