طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

a چیست؟ [سوالات متداول]

هستی خانم | پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۱۷ ق.ظ

a چیست؟ [سوالات متداول]

تعریف یک whitepaper به شدت از صنعت به صنعت متفاوت است، که می‌تواند برای بازاریابان که به دنبال ایجاد یک کسب‌وکار برای کارشان هستند گیج‌کننده باشد.

تعریف قدیمی از سیاست می‌آید، جایی که به معنی یک سند قانونگذاری است و یک راه‌حل سیاسی خاص را توضیح می‌دهد.

a چیست؟ [سوالات متداول]

تعریف یک whitepaper به شدت از صنعت به صنعت متفاوت است، که می‌تواند برای بازاریابان که به دنبال ایجاد یک کسب‌وکار برای کارشان هستند گیج‌کننده باشد.

تعریف قدیمی از سیاست می‌آید، جایی که به معنی یک سند قانونگذاری است و یک راه‌حل سیاسی خاص را توضیح می‌دهد.

در تکنولوژی، a معمولاً تیوری را پشت یک قطعه جدید از تکنولوژی توصیف می‌کند. حتی یک whitepaper تجاری می‌تواند انواع کاربردها و مخاطبان را به کار ببرد - - برخی دیگر از محصولات - متمرکز از دیگران. و اگر چه با هم مثل یک e-book جمع می‌شوند، این دو به صورت کاملاً متفاوتی نوشته می‌شوند.

برای دانلود کلکسیون ما از قالب‌های e-book قابل تنظیم، اینجا کلیک کنید.

ما اینجاییم تا شما را با بهترین تعریفی که در زمینه کسب‌وکار و کارهایی که باید انجام دهید (و نه انجام دهید) به شما کمک کنیم (و نه این کار را انجام دهید). این مقاله شامل موارد زیر است:

a چیست؟

چگونه می‌توان یک whitepaper نوشت

مثال‌های Whitepaper

a چیست؟

A یک گزارش قانع‌کننده، مقتدرانه، در یک گزارش عمیق درباره یک موضوع خاص است که یک مشکل را نشان می‌دهد و یک راه‌حل ارایه می‌دهد.

بازاریابان whitepapers ایجاد می‌کنند تا مخاطبان خود را در مورد یک مساله خاص آموزش دهند، یا یک روش خاص را توضیح دهند و تبلیغ کنند. آن‌ها راهنمای حل مساله پیشرفته هستند. به طور معمول، whitepapers حداقل به یک آدرس ایمیل برای دانلود نیاز دارند (معمولا آن‌ها به اطلاعات بیشتر از آن نیاز دارند)، و برای گرفتن مشتریان احتمالی بسیار عالی هستند.

کد وم is not چیه؟

تبلیغ محصول.

اگرچه Investopedia یک whitepaper را به عنوان "یک سند اطلاعاتی منتشر شده توسط یک شرکت برای ارتقا یا برجسته‌سازی اعضای یک راه‌حل، محصول و یا خدمات، " تعریف می‌کند، " باید هشدار داده شود که این shilling خود می‌تواند خوانندگان تان را خاموش کند.

هدف یک whitepaper آگاه کردن و متقاعد کردن براساس حقایق و مدارک، و نه به جهان است که چرا مردم باید الان محصول شما را بخرند.

چگونه whitepapers از پست بلاگ و ebooks متفاوت هستند؟

اگر به دنبال روشی سریع و تعاملی باشید تا ارزش خود را به این صنعت عرضه کنید، a تنها گزینه شما نیست. همچنین پست‌های وبلاگ و وبلاگ نیز وجود دارند که هر دوی آن‌ها تفاوت‌های مختلفی از یک whitepaper دارند.

آنچه واقعاً این محصولات را از هم جدا می‌کند اندازه، ظاهر و تعهد زمان هر یک است. در حالی که نوشتن پست‌های وبلاگ و ebooks می‌تواند در هر جایی بین چند ساعت و چند هفته طول بکشد، یک whitepaper خوب می‌تواند بین چند هفته و چند ماه طول بکشد تا بنویسد و صیقل داده شود. آن‌ها کم‌تر زرق و برق دارند، بسیار جدی‌تر و جدی‌تر از پست‌های وبلاگ و ebooks هستند.

بگذارید مقایسه‌ای را به شما نشان دهم. مجموعه زیر یکی از الگوهای ebook ما است (که شما می‌توانید در اینجا آزاد شوید). به طور کامل ولی ساده نوشته شده بود:

 

 

 

در حال حاضر, این مقاله براساس آخرین تحقیقات ما درباره فن‌آوری در حال ظهور برای کسب و کاره‌ای کوچک تا متوسط است. می‌توانید ببینید که چگونه می‌توانید جزئیات بیشتری را در متن و هم در تصاویر آن ببینید:

 

 

 

کتاب‌های الکترونیکی و کتاب‌های الکترونیکی می‌توانند از همان قالب شروع شوند. اما در نهایت, محتوای بازاریابی مقالات دانشگاهی محتوای بازاریابی است. خوانندگان انتظار درجه بالایی از تخصص پشتیبانی شده توسط تحقیقات جامد را دارند که به طور کامل توسط مراجع مستند شده‌است.

از طرف دیگر کتاب‌های الکترونیکی اغلب چیزهایی هستند که به طور مرتب در یک وبلاگ پوشش می‌دهید. آن‌ها می‌توانند از تحقیقات سخت کوش بیرون بیایند, اما هنگام باز کردن یک موضوع کسب‌وکار مخاطبان بیشتری را درخواست می‌کنند.

شما می‌توانید تصور کنید که این باعث می‌شود آن‌ها به نوعی کسل‌کننده شوند - راستش, بیشتر مردم واقعاً نمی‌خواهند کتاب خواندن را بخوانند, اما به هر حال این کار را انجام می‌دهند تا دانش خود را از عملیاتی بسازند که قبل از حرکت بعدی نیاز به بینش بیشتری دارند.

به همین دلیل, آن‌ها تمایل دارند به ویژه دقیق و آموزنده, مقتدر و نوشته شده توسط متخصصان صنعت باشند. و این ویژگی‌ها می‌توانند در مورد خرید آینده احساس بهتری داشته باشند.

چه چیز خوبی است?

از لحاظ فنی, حداقل الزامات برای سرمایه‌گذاری وجود ندارد. هر کسی می‌تواند به چیزی زنگ بزند. بدون وجود بعضی مرزها در مورد آنچه که هست, ما ریسک را گیج می‌کنیم و اعتبار خود را از دست می‌دهیم. این شکلی است شبیه:

طول: کم‌تر از شش صفحه, شامل تصاویر, نمودارها و منابع. در صورت نیاز به جزئیات بیشتر می‌تواند به سمت بالا باشد. (احتمالش هست, نیست.)

ساختار: معمولاً یک صفحه عنوان, جدول محتوی, خلاصه اجرایی کوتاه (اختیاری اما مفید), مقدمه, چندین صفحه در مورد مشکل, چندین صفحه, یک راه‌حل, چندین صفحه ارائه می‌دهند که از آن راه‌حل برای دستیابی به نتایج و نتیجه‌گیری استفاده می‌کنند.

چگالی: چگال‌تر از یک کتاب الکترونیکی. به همین دلیل خوانندگان معمولاً نیاز دارند که بیش از یک‌بار آن‌ها را بخوانند تا از آن اطلاعات بگیرند.

فرمت: pdf در جهت گیری پرتره ().

سبک: حرفه‌ای, جدی, خوب نوشته و به خوبی ویرایش شده‌است. من پیشنهاد استخدام یک طراح گرافیک را برای طراحی چیدمان, تصاویر, فونت‌ها و رنگ‌ها توصیه می‌کنم.

مثال‌هایی برای تولید سرب

پس چرا بازاریاب‌ها آن‌ها را ایجاد می‌کنند? خوب, آن‌ها منبع بزرگی برای تیم چشم‌انداز و فروش شما هستند و به شما کمک می‌کنند اعتبار و اعتماد به خوانندگان خود را ایجاد کنید. همچنین افرادی که تبلیغات را انتخاب می‌کنند اغلب در چرخه خرید مشتری هستند.

با این همه, در اینجا دو مورد استفاده می‌شود:

یک مطالعه موردی فنی

گفته می‌شود مطالعات موردی مانند کتاب‌های الکترونیکی بسیار متفاوت از کتاب‌های الکترونیکی هستند. با این حال, برخی مطالعات موردی به اندازه کافی طولانی هستند که بهترین بسته‌بندی را خودشان بسته‌بندی کنند.

مطالعه موردی اساساً داستان موفقیت یک مشتری است که به هدف شراکت آن‌ها با یک حزب دیگر می‌رسد. این موفقیت به بهترین نحو از طریق متریک خاصی منتقل می‌شود که مشتری با آن موافق است. و بسته به اینکه چقدر خدمات فنی و چه پیچیده است, بیشتر تحقیقات و جزئیات بیشتر مشتریان بالقوه ای می‌خواهند ببینند که به سفر خریدار ادامه می‌دهند.

بنابراین, روش مبتنی بر مطالعه موردی می‌تواند روشی عالی برای نشان دادن رهبری اندیشه بر یک مفهوم متراکم از طریق یک مثال واقعی از این مفهوم باشد که چگونه این مفهوم به شخص دیگری کمک می‌کند.

راهنمای مرجع

تصور کنید برای شرکتی کار می‌کنید که تجهیزات تمیز کردن آشپزخانه را به رستوران‌ها می‌فروشد و در مورد تعمیر و بازرسی آشپزخانه‌های تجاری چیزی می‌نویسید.

این شرکت احتمالاً پر از اطلاعات درباره الزامات قانونی برای سیستم‌های اگزوز, تجهیزات آشپزی, و مستندسازی پاکیزگی است که می‌تواند حتی بزرگ‌ترین علاقه نگهداری آشپزخانه را در صورت مطالعه پوشش جلد, به خواب ببرد.

اما همچنین به عنوان یک مرجع فوق‌العاده مفید برای صاحبان رستوران عمل می‌کند که می‌خواهند بدانند چطور از آشپزخانه خود برای بازرسی استفاده کنند. وقتی آن‌ها می‌دانند که باید آشپزخانه خود را تمیز نگه دارند, به احتمال زیاد وسایل تمیز کردن گران‌قیمت را از شما خریداری خواهند کرد چون آن‌ها شما را به عنوان یک منبع معتبر و قابل‌اعتماد می‌بینند.

بسیاری از مردم این هدف را برای این هدف ایجاد می‌کنند - - منبعی که مشتریان آن‌ها می‌توانند با آن‌ها در تجارت خود بهتر شوند. در حالت ایده‌آل, هر چه آن‌ها بهتر شوند, آن‌ها بیشتر واجد شرایط هستند تا با سازمان هم‌کاری کنند.

حالا که شما هدف و نحوه تفاوت آن‌ها از کتاب‌های الکترونیکی را می‌دانید, وقت آن است که شروع به خلق و ساخت خودتان کنید. با بهترین تجارب در ذهن, این رویکردی است که می‌توانید برای مخاطب خود به کار ببرید:

چگونه بنویسد

درد مخاطبین خود را شناسایی کنید.

تحقیق کنید.

یک طرح کلی ایجاد کنید.

قلم را به کاغذ بگذارید و طرح کلی خود را بیان کنید.

از تصویرسازی برای حمایت از نقاط خود استفاده کنید.

بازخورد بگیرید.

در فرمت کردن و قالب‌بندی سرمایه‌گذاری کنید.

لطفاً درده‌ای مخاطبین خود را شناسایی کنید.

در حالی که شما یک متخصص موضوعی در موقعیتی منحصر به فرد برای ارائه محتوا هستید, باید مخاطبین خود را در نظر بگیرید و در زندگی آن‌ها چه می‌گذرد. با ایجاد یک آدرس اینترنتی که آدرس (و حل) نیازهای آن‌ها را حل می‌کند, شما بهتر خواهید بود که تقاضای کمک کنید.

برای انجام این کار, ایجاد شخصیت خریدار را مد نظر قرار دهید. این فعالیت به شما کمک می‌کند که خود را در کفش‌ها بگذارید. سپس, شما خواهید دید که چه نوع اطلاعاتی آن‌ها را جذب خواهد کرد, چگونه از اطلاعات استفاده کرده و چگونه درد و یا مشکل آن‌ها را حل خواهد کرد.

تحقیق کنید.

دانش آموزان در طبیعت اطلاعاتی دارند و شما می‌خواهید تعیین کنید که چگونه اطلاعات مخاطبین خود را به جای دیگری منتقل کنید. می‌توانید این کار را با:

اجرای یک مطالعه / بررسی اصلی

جمع‌بندی مطالعات موردی منحصر به فرد

جزییات یک فرآیند یا پروژه خاص

اگر نمی‌توانید تحقیق خود را انجام دهید, از دولت و / یا سازمان‌های تحقیق کنید و آن‌ها را به شیوه‌ای منحصر به فرد بررسی کنید (و مطمئن شوید که منابع خود را ذکر کرده‌اید).

لطفاً یک طرح کلی بسازید.

یک طرح کلی می‌تواند به سازماندهی افکار شما کمک کند. به طراحی موضوع در قالب زیر توجه کنید:

مقدمه و خلاصه - معرفی موضوع مقاله, توضیح اینکه چرا اهمیت آن مهم است (از دیدگاه مخاطب), و چه کاری را برای انجام, انتقال و یا حل آن انجام می‌دهند.

مروری بر برخی از اصطلاحات کلیدی که قصد دارید از آن‌ها استفاده کنید, جزئیات متغیرها یا پارامترهای دخیل در آن را توضیح داده و خلاصه کنید.

تمام نکات کلیدی را مشخص کنید و هایلایت کنید.

نتیجه‌گیری سلام. قلم را به کاغذ بگذارید و طرح کلی خود را بیان کنید.

با استفاده از یک لحن مبتنی بر واقعیت, شروع به گسترش ایده‌هایی کنید که با استفاده از طرح کلی به عنوان راهنما دارید. به علاوه, هر پاراگراف باید به هدف کلی قطعه کمک کند.

برای پشتیبانی از نقاط خود از تصویرسازی استفاده کنید.

به دلیل عمیق بودن تحقیقات و تجزیه و تحلیل, تصاویری مانند نمودارها, نمودارها و جداول می‌توانند به شما در ارائه اطلاعات به یک روش جالب توجه کنند و خواندن را آسان‌تر کنید.

بازخورد دریافت کنید.

مهم است که بهترین نوشتن را برای خوانندگان خود ارائه کنید. هرچه کیفیت بالاتر باشد, قدرت بیشتری در چشمان مخاطبین خود خواهید داشت. از کسی که به گرفتن اشتباه‌ات و مشکلات دیگر نیاز دارید بازخورد بگیرید.

۱. در قالب‌بندی و طراحی سرمایه‌گذاری کنید.

در حالی که لازم نیست بیش از حد از آن پر زرق و برق استفاده کنید, رنگ, چیدمان, و تصویر برداری, راه طولانی را برای شما فراهم می‌کند.

برای ارائه الهام بیشتر, در اینجا نمونه‌های مدرن از نمادهایی هستند که سمبل اعدام بزرگ هستند (و چرا):

خیلی جذاب بود.

نه یک حالت دیگر از گزارش بازاریابی

هر ساله جمع‌آوری داده‌ها از متخصصان و شرکا برای انتقال رونده‌ای مدرن در چشم‌انداز بازاریابی کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. این برای بازاریاب‌های مفید است زیرا آن‌ها می‌توانند از آمار برای ایجاد محتوای بازاریابی و فروش و همچنین یادگیری از تغییرات کلان که در صنعت اتفاق می‌افتد استفاده کنند. این اطلاعات, این اطلاعات را با گراف‌های جذاب و خلاصه سرمقاله کوتاه همراه با ارتباط با مقالات عمیق‌تر در هر موضوع ارائه می‌دهد.

این تویی?

در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر ریزش مشتری پرداخته شده‌است. چیزی که این کتاب را معتبر می‌سازد این است که وعده‌ها برای خواننده (صرفه‌جویی در درآمد حاصل از جلوگیری از فرسایش) با پشتیبانی از ثروت اطلاعات و توصیه‌های عملی به خواننده قول می‌دهد. حتی بهتر از آن, اینترنت مدرن و جذاب است, بنابراین تجربه خواندن خوشایند است. این کار به خواننده کمک می‌کند محتوای فرم بلند را بدون اصطحکاک مصرف کند.

 

 

چارچوب فرزندخواندگی ai ابر گوگل, گوگل

این کتاب مرجع گوگل را برای ترغیب خواننده به پذیرش آی. با ارائه یک روش در ابتدا, گوگل قصد دارد ابزار را به خواننده بدهد تا از طریق قدرت هوش مصنوعی به کار خود فکر کند. سپس, کاربر به اطلاعات فنی بیشتری برای خوانندگان پیشرفته می‌پردازد.

 

۴. کارمندان و Cybersecurity، Excedeo

Excedo قصد دارد در مورد خطرات امنیتی که کارمندان ممکن است ناخواسته به هنگام آموزش نامناسب برای کسب و کارها ژست بگیرند، آموزش دهد. طرفداران whitepaper در مورد انواع سیاست‌های داخلی IT و آموزش که در جهان اسلام ضروری هستند، طرفداری می‌کند.

whitepapers سابقه طولانی دارند و کاربردهای آن‌ها همچنان تغییر کرده‌است. مطمئن شوید که قبل از سپری کردن فرآیند چند ماهه برای تولید آن، در واقع به مخاطبین خود خدمت می‌کنید یا نه. گاهی اوقات یک e-book خوب عمل می‌کند. از سوی دیگر، محتوای آموزشی شکل دراز دارای جایگاهی در استراتژی محتوای شما است.

 

 

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی