طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

راهنمای نهایی to گوگل در سال ۲۰۲۰

هستی خانم | پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۰۶ ق.ظ

راهنمای نهایی to گوگل در سال ۲۰۲۰

نوشته Aja فراست

هر چیزی که نیاز دارید در مورد Google Analytics از جمله ایجاد، پی‌گیری، گزارش دهی، و بیشتر کشف کنید.

آیا شما از تجزیه و تحلیل گوگل گیج شده‌اید? خبر خوب: شما تنها نیستید. ga بسیار پیچیده است.

در واقع, زمانی که شروع به کاوش در آب‌های ga کردم, در عجب بودم که آیا واقعاً آن را گرفتم یا نه. مفاهیم زیادی برای یادگیری و گزارش وجود داشت. چطور مردم این مساله را فتح کردند?!?!

تعداد زیاد و تعداد زیادی کتاب خواندن و اشتباه است.

من نمی‌گویم که من به استادی کامل رسیده‌ام - همیشه چیز جدیدی برای بلند کردن وجود دارد - اما من بسیار راحت‌تر هستم.

وب سایت خود را با بهبود تکنیکی موثر بهبود دهید. با انجام این حسابرسی شروع کنید.

راهنمای نهایی to گوگل در سال ۲۰۲۰

نوشته Aja فراست

هر چیزی که نیاز دارید در مورد Google Analytics از جمله ایجاد، پی‌گیری، گزارش دهی، و بیشتر کشف کنید.

آیا شما از تجزیه و تحلیل گوگل گیج شده‌اید? خبر خوب: شما تنها نیستید. ga بسیار پیچیده است.

در واقع, زمانی که شروع به کاوش در آب‌های ga کردم, در عجب بودم که آیا واقعاً آن را گرفتم یا نه. مفاهیم زیادی برای یادگیری و گزارش وجود داشت. چطور مردم این مساله را فتح کردند?!?!

تعداد زیاد و تعداد زیادی کتاب خواندن و اشتباه است.

من نمی‌گویم که من به استادی کامل رسیده‌ام - همیشه چیز جدیدی برای بلند کردن وجود دارد - اما من بسیار راحت‌تر هستم.

وب سایت خود را با بهبود تکنیکی موثر بهبود دهید. با انجام این حسابرسی شروع کنید.

و می‌خواهم تو هم باشی. بنابراین, در اینجا برگه تقلب هر چیزی که طی سال‌ها یاد گرفته‌ام. این راهنما ممکن است طولانی باشد, اما این راهنما شما را از صفر به قهرمان در کلمات کلیدی شما می‌برد. و اگر هنوز سوال دارید, بگذار بدانم! من در تویی‌تر هستم.

تجزیه و تحلیل گوگل چیست?

چگونه تجزیه و تحلیل گوگل را راه‌اندازی کنیم

چگونه از تحلیل گوگل استفاده کنیم

گزارش‌های گوگل

تجزیه و تحلیل گوگل چیست?

تحلیل گوگل یا ga یک ابزار تحلیلی است که به شما نگاهی عمیق به وب سایت و یا عملکرد برنامه می‌دهد. این شرکت با بازاریابی و بازاریابی گوگل و محصولات (از جمله تبلیغات گوگل, کنسول جستجو, و کارگاه داده‌ها) با استفاده از چندین ابزار گوگل گزینه محبوبی را انتخاب کرده‌است.

چه نوع دیگری از مردم در میان مردم رایج است?

آیا باید از تحلیل گوگل استفاده کنید?

اگر اطلاعات زیادی می‌خواهید - و از همه مهم‌تر اینکه زمان و توانایی آنالیز و عمل روی آن را دارید - ga یک تناسب عالی است. با این حال, ga ها برای راه‌اندازی, یادگیری, پیاده‌سازی, حفظ و استفاده زمان می‌برد.

گزینه‌های دیگر تجزیه و تحلیل بازاریابی مثل ایمیل می‌تواند تمام اطلاعاتی که نیاز دارید را به شما بدهد. و این یک جنبه دیگر از ga است که شما می‌خواهید در نظر بگیرید:

آیا تجزیه و تحلیل گوگل آزاد است?

نسخه پرداخت‌شده از ga وجود دارد. کسب و کاره‌ای کوچک و متوسط احتمالاً تمام ویژگی‌های مورد نیاز شما از نسخه آزاد را دریافت خواهند کرد. کسب و کاره‌ای تجاری باید اگر می‌خواهید ارتقا پیدا کنید:

مدل پیشرفته گزارش‌دهی و مدل‌سازی اسناد

خلاصه گزارش

دیدگاه‌ها, ابعاد و معیارهای هر ویژگی

داده‌های نامحدود و نامحدود

پرداخت پول همچنین به شما دسترسی به پشتیبانی اختصاصی از جمله مدیر حساب خود می‌دهد. این تنها می‌تواند هزینه اشتراک را ارزشمند کند.

و درباره آن اشتراک فی? ارزان نیست. تجزیه و تحلیل در هر سال (ماهانه صورت‌حساب شده) شروع می‌شود و پس از اینکه سایت شما بیش از یک میلیارد ضربه ماهانه دریافت می‌کند, افزایش می‌یابد.

این هزینه برای بسیاری از کسب و کارها هزینه خواهد داشت. با این حال, اگر بودجه هر دو سرویس و یک آژانس یا تحلیلگر خانه را برای مدیریت عملیات تجزیه و تحلیل خود داشته باشید, سرمایه‌گذاری کنید.

حالا, چه مراحلی را باید در زمان راه‌اندازی ga دنبال کنید? سوال خوبیه.

چگونه تجزیه و تحلیل گوگل را راه‌اندازی کنیم

قبل از شروع استفاده از تحلیل گوگل, باید یک حساب گوگل راه‌اندازی کنید. این به این معنی است که شما باید آدرس ایمیل و گذرواژه خود را ثبت کنید.

زمانی که یک حساب گوگل ایجاد کردید, به این معنی نیست که شما به طور خودکار به ga دسترسی دارید - بلکه باید برای تجزیه و تحلیل ثبت‌نام کنید (که در بخش بعدی چگونه انجام دهید). اما نکته مهم در انتخاب ga این است که تنها می‌توانید با استفاده از یک حساب معتبر گوگل به ابزار دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این, برای تنظیم درست ga, شما می‌خواهید لایه‌های مختلف ابزار به طور خاص, سلسله‌مراتب را درک کنید.

سلسله‌مراتب تجزیه و تحلیل گوگل

این نگاهی به سلسله‌مراتب ga دارد:

permit's به داخل هر یک از بخش‌ها در سلسله‌مراتب شیرجه می‌زنند.

۱. سازمان

این سازمان بالاترین سطح را دارد. این نشان‌دهنده یک شرکت است. برای مثال، سازمان ما HubSpot است، یک سازمان می‌تواند چندین حساب GA را در خود بگیرد.

سازمان‌ها برای کسب و کاره‌ای بزرگ‌تر توصیه می‌شوند، اما اجباری نیستند.

۲. حساب (های)

حساب‌ها اختیاری نیستند. استفاده از Google Analytics به حداقل یک حساب (گاهی چند) نیاز دارد.

یک حساب به معنای یک حساب کاربری نیست. من می‌توانم با استفاده از کارت شناسایی گوگل از Google Analytics استفاده کنم. موتور seo تکنیکی نیز می‌تواند با استفاده از شناسه ایمیل گوگل وارد همان حساب شود. متخصص بهینه‌سازی تاریخی ما نیز می‌تواند با استفاده از شناسه ایمیل گوگل وارد همان حساب شود.

جزئیات مهم:

شما می‌توانید یک ویژگی را برای هر حساب و یا چند ویژگی به یک حساب تخصیص دهید. هر حساب می‌تواند تا ۵۰ ویژگی داشته باشد.

شما می‌توانید مجوزهای کاربر را برای یک حساب تجزیه و تحلیل کامل، یک ملک به حساب، یا یک نمایش در یک ملک به کاربر بدهید.

شاید تعجب کنید، "چه بهتر است: ایجاد یک حساب جدید برای هر ویژگی یا افزودن هر حساب به یک ویژگی؟ "

آن به مورد استفاده شما و اهداف بستگی دارد.

برای مثال، فرض کنید یک وب سایت دارید - سایت شرکت صنایع استارک - و پنج subdirectories، از جمله وبلاگ صنایع استارک، بخش مشاغل، منابع رسانه‌ای، مطالعات موردی، و اطلاعات مربوط به روابط سرمایه‌گذار.

شما می‌خواهید ویژگی‌های جداگانه برای هر یک از subdirectory را ایجاد کنید تا افراد در هر تیم بتوانند به این که بخش خود را چگونه انجام می‌دهند و همچنین سایت بزرگ‌تر نگاه کنند.

اما شاید شما یک سایت دیگر داشته باشید که کار تونی استارک با S.H.I.E.L.D. را مورد بحث قرار می‌دهد. شما می‌خواهید تیم S.H.I.E.L.D. اطلاعات مربوط به این subdirectory را ببیند، اما شما نمی‌خواهید که آن‌ها داده‌ها را برای بقیه وب سایت ببینند. شما یک حساب و ملک جدید برای سایت S.H.I.E.L.D. ایجاد می‌کنید.

اموال

یک ملک یک وب سایت یا برنامه کاربردی است. هر ویژگی می‌تواند تا ۲۵ نما حمایت کند.

نما

حداقل به دو نما برای هر ویژگی نیاز دارید:

یکی با پیکربندی صفر - اساساً نسخه "خام" نما

یک فیلتر با فیلتر برای حذف هر ترافیک از درون شرکت شما (به عنوان مثال یک فیلتر برای نشانی IP) و هم چنین bots و site visitors استفاده می‌شود.

یک نما فقط اطلاعات را بعد از اعمال و تنظیمات پیکربندی شده شما ثبت می‌کند. و زمانی که یک دیدگاه را حذف کنید، آن داده برای همیشه ناپدید می‌شود. به همین دلایل، حفظ دیدگاه فیلتر نشده از داده‌های شما حیاتی است.

حالا که شما پایه و اساس نحوه راه‌اندازی GA را تکمیل کرده‌اید، این مراحل شامل مراحل استفاده از این ابزار هستند.

چگونه از Google Analytics استفاده کنیم

یک حساب تجزیه و تحلیل گوگل ایجاد کنید.

نام، نشانی اینترنتی و صنعت وب سایتی که می‌خواهید دنبال کنید را اضافه کنید.

یک نگاه به اموال خود اضافه کنید.

کد رهگیری را به طور مستقیم بعد از برچسب سر سایت خود اضافه کنید.

از پورتال GA بازدید کنید و چک کنید که کد کار می‌کند.

در اینجا مراحلی مربوط به استفاده از حساب‌های GA شما وجود دارد.

۱. یک حساب تجزیه و تحلیل Google Create ایجاد کنید.

اول، باید یک حساب تجزیه و تحلیل گوگل را ایجاد کنید. یا، در حساب فعلی خود امضا کنید.

۲. نام، نشانی اینترنتی و صنعت وب سایتی که می‌خواهید دنبال کنید را اضافه کنید.

کدام حساب را انتخاب کنید که می‌خواهید آن را به آن اضافه کنید. شما باید اموال خود را در این نقطه ایجاد کنید و نام نشانی اینترنتی website's و همچنین حوزه زمان و گزارش دهی را وارد کنید. سپس شما می‌توانید این مرحله از فرآیند را ایجاد و تمام کنید.

۳. دیدگاه خود را به اموال خود اضافه کنید.

به حساب و دارایی که می‌خواهید یک نما را به آن اضافه کنید، بروید - از منوی خود برای ایجاد یک نمایش، نام شما، انتخاب نوع نما (وب یا برنامه)، و پاسخ به چند سوال دیگر استفاده کنید. به خاطر داشته باشید می‌توانید ۲۵ نظر را به یک ملک در GA اضافه کنید.

ب.

زمانی که یک دارایی ایجاد می‌کنید, به id منحصر به فرد برای ردیابی و یک برچسب سایت جهانی دسترسی دارید (کدی که باید به هر صفحه‌ای که می‌خواهید آن را اندازه‌گیری کنید) اضافه کنید. این روشی است که شما می‌توانید داده‌ها را در ملک خود جمع‌آوری کنید.

سپس, برچسب سایت جهانی خود را درست بعد از باز کردن برچسب روی هر صفحه‌ای که می‌خواهید اندازه‌گیری کنید, پیست کنید.

از شما خواسته می‌شود که نوع سایت (ایستا, پویا, میزبانی وب, مدیر برچسب گوگل) را انتخاب کنید تا بتوانید مجموعه داده‌ها را با دقت تنظیم کنید.

(برای بیشتر, راهنمای ما را برای نصب کد ردیابی تجزیه و تحلیل گوگل در سایت خود بخوانید.)

لطفاً از پورتال‌های ga بازدید کنید و تایید کنید که کد کار می‌کند.

در نهایت, تایید کنید که کد شما کار می‌کند. می‌توانید این کار را با نگاه کردن به بخش گزارش‌های زمان واقعی و کلیک روی سایت خود در یک زبانه مختلف یا روی گوشی خود انجام دهید. گزارش باید حداقل یک بازدیدکننده را به سایت نشان دهد.)

بسیار خوب! پس از آن, ممکن است در این مورد فکر کنید:

آیا لازم است کد ga را به هر صفحه‌ای از سایت خود اضافه کنید?

این بسیار کار دستی است - به خصوص اگر وب سایت شما بیش از صفحات وب سایت داشته باشد. به علاوه, وقتی صفحات جدیدی ایجاد می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد? آیا لازم است هر بار برچسب را اضافه کنید?!

آرام باشید چون پاسخ کوتاه این است: خیر.

پاسخ طولانی‌تر: تنها باید برچسب را به هر قالب صفحه‌ای اضافه کنید. بنابراین, اگر شما یک نوع صفحه در سایت خود دارید (به این معنی که هر صفحه هر صفحه از همان ماژول سرصفحه استفاده می‌کند), شما فقط باید آن را به آن ماژول اضافه کنید و آن را به هر صفحه اعمال کنید.

اگر دو نوع صفحه دارید, باید کد را به دو ماژول تقسیم کنید. سه نوع صفحه? سه ماژول عنوان.

و اگر از یک cms استفاده کنید, این کار حتی ساده‌تر است. این ابزارها در یک زمینه مجزا قرار می‌گیرند که فقط یک‌بار کد رهگیری شما را پیست می‌کنید. کاربران می‌توانند این دستورها ساده را برای اضافه کردن ga دنبال کنند.

علاوه بر این, برای استفاده از ga با موفقیت, باید ابعاد و متریک‌ها را درک کنید.

ابعاد و ابعاد تجزیه و تحلیل گوگل

من ساده‌ترین راه را برای فکر کردن پیدا کردم:

ابعاد: متغیرهای قطعی. نمونه‌های ساده شامل نام‌ها, رنگ‌ها و مکان‌ها هستند.

متریک = متغیرهای کمی. نمونه‌های اصلی شامل سن, دما و جمعیت هستند.

یا به عنوان استاد تحلیل داده‌های من, " معیارها همان چیزی هستند که شما می‌توانید در زمینه ریاضی انجام دهید. " مشهورترین جمله‌بندی, اما کارساز است.

مثال بعد

مرورگر

مکان

صفحه فرود

دستگاه

نوع مشتری

نمونه‌های متریک

نشست‌ها

باب

تبدیلات

سرعت بازتاب

مدت نشست

در هر گزارش ga, ابعاد شما ردیف‌های شما هستند و متریک‌های شما ستون‌های شما هستند.

ابعاد و معیارها

ga به شما اجازه می‌دهد ابعاد و معیارهای عرف را از داده‌های تجزیه و تحلیل و داده‌های تجزیه و تحلیل ایجاد کنید. برای دادن یک ایده, فرض کنید نوع عضویت مشتریان را که یک حساب در crm ایجاد کرده‌اید را دنبال کنید. شما می‌توانید این اطلاعات را با نماهای پیج ترکیب کنید تا دیدگاه‌های صفحه را از نوع اعضا ببینید.

یا شاید یک وبلاگ داشته باشید. اگر می‌خواهید درک کنید که تعامل مخاطب چگونه بر دیگر معیارها (مانند تغییر دین, صفحات در هر جلسه) تاثیر می‌گذارد, می‌توانید سه بعد سفارشی برای هر نوع خواننده ایجاد کنید:

طرفدار: کاربرانی که در وب سایت‌های ارتباط جمعی به اشتراک گذاشته شده‌اند

مشترک: کاربر که لیست ایمیل شما را امضا کرده‌است

مشتری: کاربر که دسترسی ویژه خریداری می‌کند

استفاده از این ابعاد اطلاعات ارزشمندی به شما خواهد داد.

جمعیت تحلیل گوگل چیست?

مخاطبان گروهی از کاربرانی است که چیزی مشترک دارند. این اشتراکات می‌تواند هر چیزی باشد: شاید شما مصرف کنندگان استرالیا را هدف قرار دهید, بنابراین شما یک " مخاطبان استرالیایی " دارید, و یا می‌خواهید به نسل هزاره جدید بفروشید, پس شما مخاطبان زیادی دارید. "

ga با چندین مخاطب توکار (از جمله دو من, مکان و سن) می‌آید. نیازی به انجام کاری برای تنظیم این موارد ندارید - زمانی که کد رهگیری نصب‌شده را دارید, ga به طور خودکار داده‌های بازدید کننده شما را به این گزارش بینندگان می‌شکند.

با این حال, شما می‌توانید مخاطبان سفارشی نیز ایجاد کنید. شاید شما فقط به " نسل هزاره جدید استرالیا " علاقه داشته باشید; شما باید یک مخاطب سفارشی بگیرید که تنها شامل بازدیدکنندگان (الف) در استرالیا و (ب) بین سنین بین دو سال است.

ایجاد مخاطب نسبتاً آسان است. با صداقت, سخت‌ترین بخش, فهمیدن آن چیزی است که می‌خواهید انجام دهید و سپس ویژگی‌های کاربر را شناسایی کنید که به شما کمک می‌کند آن را انجام دهید.

زمانی که این کار را کردید, این دستورالعمل‌ها را برای ایجاد بخش جدید مخاطب دنبال کنید. می‌توانید بخشی برای استفاده به عنوان پایه گزارش مخاطبین خود وارد کنید.

که ما را به سوال بعدی می‌رساند:

بخش تجزیه و تحلیل گوگل چیست?

یک قسمت زیرمجموعه‌ای از داده‌های شماست. من دوست دارم یک پیتزا را که از همه برش‌های مختلف ساخته شده‌است به تصویر بکشم. یک برش از همه برش‌های مختلف تهیه شده‌است. یکی دیگر سوسیس و فلفل تند دارد, دیگری گوشت خوک و آناناس و غیره. به طور استعاری هر بخش یک بخش است.

می‌توانید قطعات مبتنی بر زیر را ایجاد کنید:

جلسات (شامل تمام جلسات تولید شده از یک برنامه بازاریابی خاص, تمام جلساتی که در آن یک صفحه قیمت‌گذاری دیده می‌شد)

هر چیزی که یک محصول خاص به آن اضافه می‌شود برخورد می‌کند.

مانند مخاطبان, ga چند بخش را برای شما فراهم می‌کند. من در آنجا توقف نمی‌کنم: شما می‌توانید به طور باورنکردنی دانه‌ای با قسمت‌های خود بگیرید.

در اینجا چند نکته به شما الهام می‌شود.

کاربرانی که یک صفحه محصول خاص را دیده و فیلم نمایشی را تماشا می‌کردند

کاربرانی که همان صفحه محصول را می‌دیدند و فیلم نمایشی را نگاه نمی‌کردند

کاربران صفحه درس ویژه آکادمی

کاربران صفحه درس آکادمی ویژه

کاربرانی که یک پست وبلاگ و یک صفحه محصول را می‌بینند

آسمان محدودیت شما است.

بسیار خوب, حالا بیایید نگاهی به گزارش‌های ga بیاندازیم. به یاد داشته باشید, می‌توانید هر زمان به چهار بخش مراجعه کنید.

گزارش‌های گوگل

نوار کناری سمت چپ ممکن است کمی طاقت‌فرسا باشد. شما شش گزینه گزارش دارید (همه با نام‌های گیج‌کننده و مبهم) و روی هر کدام از آن‌ها کلیک کنید.

بیایید در هر گزارش با هم قدم بزنیم.

گزارش بلادرنگ گوگل

همانطور که این نام نشان می‌دهد, گزارش زمان واقعی به شما بینش می‌دهد که در این لحظه چه اتفاقی روی سایت شما می‌افتد. می‌توانید ببینید که بازدیدکنندگان زیادی در سایت شما هستند, که صفحات آن " بازدید مجدد " هستند, که آن‌ها " از آنجا می‌آیند, جایی که " re " و بیشتر است.

در حالی که این گزارش جالب است که گاهی نگاه کنید, احتمالاً ارزشمندتر است. در اینجا راه‌هایی برای استفاده از زمان واقعی وجود دارد:

ببینید چقدر ترافیک از یک پست جدید اجتماعی یا وبلاگ ایجاد می‌شود

فوراً بدانید که آیا یک فروش یا رویداد یک روزه نما و / یا تغییر

دقت کنید که نشانی‌های اینترنتی و رویداده‌ای سفارشی که درست تنظیم شده‌اند را ردیابی کنید

اینها مفید هستند, اما همانطور که می‌بینید, سایر گزارش‌ها پانچ بزرگ‌تری هستند.

گزارش بینندگان گوگل

گزارش مخاطبان ga به شما خلاصه‌ای از این ویژگی را می‌دهد که در حال حاضر به آن نگاه می‌کنید. این گزارش را روزی یک‌بار بررسی کنید تا درک کنید که چگونه " روند کلی " دارید.

در زیر خلاصه, شما " مخاطبان " را خواهید دید, همچنین منوهای قابل ارتقا برای " جمعیت ", " منافع ", " تکنولوژی ", " تکنولوژی ", " موبایل ", " عرف ", و " الگوبرداری ". "

هر کدام از این بخش‌ها را کاوش کنید تا درکی از آنچه که می‌توانند درباره traffic به شما بگویند پیدا کنید.

هر بخش یک مخاطب را توصیف می‌کند.

کاربران فعال

هر کسی که این گزارش را نام برد به همان گروهی تعلق دارد که pigs هندی نام دارد: "کاربران فعال" به کاربران که در حال حاضر در سایت شما هستند اشاره نمی‌کند - این گزارش زمان واقعی است - و pigs هندی نه خوک هستند و نه از گینه.

گزارش کاربران فعال نشان می‌دهد که تعداد کاربرانی که در آخرین روز (کاربران فعال روز ۱ روز)، دو هفته (کاربران فعال روز ۱۴ روزه)، و چهار هفته (کاربران فعال ۲۸ روزه) از آن‌ها بازدید کرده‌اند را به شما نشان می‌دهد).

می‌پرسم: ارزش این گزارش چیه؟

اگر بیش از یک روز مصرف کنندگان یک روز داشته باشید، با حفظ آن در مبارزه هستید. مردم به سایت یا برنامه شما باز نمی‌گردند - شما باید بفهمید که چرا.

من همچنین توصیه می‌کنم که این گزارش را با بخش‌های مختلف بررسی کنم؛ برای مثال، شاید شما ببینید که کاربران در بازه سنی خاصی نسبت به میانگین حفظ بهتری دارند.

ارزش عمر

اول از همه: آیا به یک یادآوری در ارزش عمر مشتری نیاز دارید و چگونه آن را محاسبه کنید؟ ما تو رو داریم.

گزارش ارزش عمر به شما درکی از این که چقدر کاربران با ارزش برای شرکت شما هستند، می‌دهد. شما می‌توانید ارزش زندگی را برای مثال، کاربرانی که از بازاریابی ایمیلی دریافت کرده‌اید در مقابل آن‌هایی که از جستجوی ارگانیک خریداری کرده‌اید، ببینید. شما با این اطلاعات می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام کانال بیشتر سرمایه‌گذاری کنید.

چند نکته: ارزش عمر در ۹۰ روز پوشیده شده‌است. با این حال، بازه زمانی کسب - که شما می‌توانید آن را تنظیم کنید - همه کاربرانی را که در آن زمان به دست آورده‌اید را منعکس می‌کند.

تصور کنید که شما به بررسی تراکنش‌ها در هر کاربر برای کاربرانی که در هفته قبل از روز جمعه به دست آورده‌اید علاقه‌مند هستید. شما این هفته را به طور خاص تنظیم کرده‌اید. پس از آن شما میانگین تراکنش‌ها را برای این گروه طی ۹۰ روز بعد خواهید دید.

از آنجا که HubSpot یک شرکت SaaS است، نه یک شرکت تجارت الکترونیک، من به هدف completions در هر کاربر، نظرات صفحه به ازای هر کاربر، و جلسات برای هر کاربر از طریق کانال اکتساب نگاه می‌کنم.

اگر تیم من اخیراً یک کمپین بازاریابی را در دست داشته باشد، من به معیارهای مشابه از طریق مبارزات اکتساب نگاه خواهم کرد.

اما اگر شما در تجارت الکترونیک هستید و می‌خواهید اطلاعات تراکنش و تراکنش را ببینید، باید پی‌گیری set مربوط به ecommerce را داشته باشید.

(راستی، اینجا نحوه ردیابی درآمد در HubSpot است)

تحلیل Cohort

برخی از مردم تا اینجا رفته‌اند تا "تحلیل Cohort" را "قوی‌ترین گزارش در GA" بنامند.

خوب، چطور کار می‌کند؟ این گزارش، کاربران را با یک ویژگی مشخص می‌کند - تا کنون، "تاریخ اکتساب" تنها گزینه "Cohort نوع" است که می‌توانید از آن استفاده کنید. به این ترتیب، تاریخ کسب، همان روزی است که کاربر اولین بار از وب سایت شما بازدید کرد.

شما چندین گزینه دارید.

اول، اندازه گروه خود را انتخاب کنید: روز، هفته یا ماه.

سپس، معیار خود را انتخاب کنید، یا چیزی که می‌خواهید برای این گروه بررسی کنید. آن می‌تواند به هر کاربر، حفظ و نگهداری، و کل، تجزیه و تحلیل شود.

هر کاربر به معنی تعداد کلی آن متریک است که به اندازه گروه تقسیم شده‌است. بنابراین اگر معاملات برای هر کاربر را انتخاب کنید، برای مثال، میانگین تراکنش‌ها برای هر کاربر برای آن گروه را خواهید دید.

حفظ و نگهداری ساده است: نگهداری کاربر, یا تعداد کاربرانی که آن روز, هفته یا ماه (تعیین اندازه گروه شما که انتخاب کرده‌اید) تقسیم‌بر تعداد کلی کاربران آن گروه است.

مجموع: تعداد کل جلسات، معاملات و غیره که برای اندازه گروه رخ داد.

محدوده تاریخی خود را انتخاب کنید. GA اجازه می‌دهد تا سه ماه از داده‌ها را مشاهده کنید.

حالا بیایید به خواندن این گزارش بپردازیم، چون واضح نیست.

ستون سمت چپ به شما این نوع گروه از تاریخ تحصیل را نشان می‌دهد که به طور پیش‌فرض توسط اندازه گروه (روز, هفته یا ماه) شکسته می‌شود.

ردیف اول مجموع کل کاربران این گروه را نشان می‌دهد. هر ردیف در زیر آن فعالیت در آن روز, هفته یا ماه را نشان می‌دهد.)

ردیف مشخص‌شده در نور آبی نشان‌دهنده اندازه گروهی است که انتخاب کرده‌اید. به یاد داشته باشید که داده‌ها فقط سه ماه به حداکثر می‌رسد.

ردیف مشخص‌شده در رنگ زرد, شما را برای معیاری که شما انتخاب کردید, نشان می‌دهد. در سخنان ابدی کالوین هریس: بچه, این چیزی است که به دنبالش آمدید.

ردیف اول را ببین. این به شما می‌گوید که برای کل گروه در اولین ماه, در ماه اول پس از تحصیل برای کل گروه در ماه دوم پس از تحصیل در ماه گذشته, برای کل گروه مورد استفاده قرار گرفت.

حالا به سه ردیف بعدی نگاه کنید. این در اولین ماه پس از اینکه از ماه دسامبر تا ژانویه و دوباره از ژانویه تا فوریه, به طور متوسط افزایش یافت, به نظر می‌رسد.

این رفتار نسبتاً عادی است. اجازه دهید تصور کنیم که در عوض, این گزارش به ما می‌گوید که در عوض, این گزارش به ما می‌گوید که به طور متوسط, به ازای هر کاربر به ازای هر کاربر برای ماه فوریه (آخرین ردیف), (آخرین ردیف) بود. تقریباً چهار برابر دسامبر و ژانویه.

ما قطعاً می‌خواهیم بیشتر تحقیق کنیم. و برای انجام این کار, تمام کاری که باید انجام بدهیم درست است - روی گروهی که ما به آن علاقه‌مند هستیم کلیک کنید.

دقت کنید که اگر تمام روز, هفته یا ماه را می‌خواهید روی ستون کلیک کنید. اگر می‌خواهید تنها کاربرانی را آنالیز کنید که برای مثال یک هدف را سه روز پس از تحصیل در فوریه ۲۰۱۰ تکمیل کرده‌اند.

این هم یک اسم توصیفی. اگر می‌خواهید از این بخش در کل دارایی خود استفاده کنید, نظرات خود را تغییر دهید (که من معمولاً توصیه می‌کنم), سپس روی " ایجاد " کلیک کنید. "

شما می‌توانید این گروه را به هر بخش دیگری در هر گزارشی که انتخاب می‌کنید مقایسه کنید.

گزارش‌های جمع‌آوری تجزیه و تحلیل گوگل

گزارش اکتساب موجب کاهش ترافیک شما توسط منبع: ارگانیک, مستقیم, ارجاع, ایمیل, اجتماعی, جستجوی پرداختی, نمایش, وابسته و غیره می‌شود. (ga از دسته (دیگر) زمانی استفاده می‌کند که نمی‌داند چگونه زیر مجموعه‌ای از ترافیک را طبقه‌بندی کند.)

روی هر مقوله کلیک کنید تا هر منبع را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید.

بسته به مقوله، شما صفحات فرود (که site visitors اینترنتی شما وارد سایت می‌شوند)، منبع (که آن‌ها را به سایت شما آورده)، یا کلمات کلیدی (که این نامه آن‌ها را به سایت شما آورده‌است) را خواهید دید).

برای دیدن این اطلاعات به صورت بصری, روی تمام ترافیک و ترافیک کلیک کنید. این پست شما را از طریق خواندن و تنظیم گزارش تهیه می‌کند.

گزارش بعدی, منبع / رسانه, مقوله کلی ترافیک را می‌شکند (که در " کانال‌ها ") به موتور جستجو یا حوزه مشاهده می‌کنید.

اگر می‌خواهید بینش عمیق‌تری نسبت به راه‌هایی که مردم به سایت شما می‌آیند داشته باشید, مفید خواهد بود. به عنوان مثال, ممکن است متوجه باشید که ۹۵ % از ترافیک ارجاعی شما از linkedin به اینجا می‌آید, در حالی که فقط ۱۸ / ۱ % از شما به شما می‌رسد. بستگی به اولویت‌های تیم بازاریابی شما دارد.

آخرین گزارش, ارجاع, نشانی‌های اینترنتی خاص را که افراد را به سایت شما فرستاده‌است, نشان می‌دهد.

من می‌خواهم " صفحه فرود " را به عنوان بعد ثانویه اضافه کنم تا بتوانید ببینید کدام صفحات سایت شما ترافیک ارجاعی را دریافت می‌کنند.

گزارش‌ها رفتار تجزیه و تحلیل گوگل

از تمام گزارش‌های موجود در ga, من از رفتار بیشتر استفاده می‌کنم.

محتوای سایت

این گزارش تمام صفحات وبلاگ, صفحات فرود, صفحات وب سایت شما را بررسی می‌کند.

همه صفحات

اجازه دهید با محتوای سایت تمام صفحات را شروع کنیم. این امر صفحات بالای قاچاق را برای دید و / یا بخش فعلی خود نشان می‌دهد. آن به خودی خود مفید است - شما باید همیشه یک چشم مراقب بر روی مهم‌ترین نشانی‌های اینترنتی خود داشته باشید - اما من به خصوص زمانی که " m " را تحلیل و یا کاهش می‌دهد, دوست دارم.

برای اینکه ایده‌ای به شما بدهم, شاید کل ترافیک به وب سایت من یک ماه بیش از یک ماه کاهش‌یافته است. من " d را به محتوای سایت هدایت می‌کنم > تمام صفحات را تغییر داده و تاریخ را تا این ماه در مقایسه با ماه گذشته تغییر دهم (اطمینان حاصل کنید که روزه‌ای پایان هفته).

محتوای سایت تحلیل گوگل

این به من کمک می‌کند تشخیص دهم کدام صفحات ترافیک کمتری دریافت کرده‌اند و به این کاهش کمک کرده‌اند.

نکته مفید: من دوست دارم نوع " نوع " را از " پیش‌فرض " به " تغییر کامل " تغییر دهم تا نتایج را با بیش‌ترین تفاوت در درصد به جای دیدگاه‌های کلی ببینم.

من همچنین عنوان صفحه را به عنوان بعد فرعی اضافه می‌کنم تا بتوانم نام هر صفحه را در کنار نشانی اینترنتی آن ببینم.

محتوای محتوا

این گزارش ساختار سایت شما را با دامنه فرعی و بعد از آن می‌شکند. برای اینکه یک ایده به شما بدهیم, می‌توانیم داده‌ها را برای هر یک از زیرمجموعه‌های خود ببینیم, از جمله:

باب

باب

باب

و غیره. در این صورت می‌توانستم داده‌های جمع آوری را برای موارد زیر ببینم:

باب

باب

باب

تو رانش رو می‌گیری. این گزارش احتمالاً برای کسانی که ویژگی‌های بسیار پیچیده دارند, بسیار ارزشمند است.

صفحات فرود

صفحات فرود یکی دیگر از گزارش‌های مورد علاقه من است. ga صفحه فرود را به عنوان اولین صفحه در یک جلسه تعریف می‌کند - به عبارت دیگر, تعامل اول بازدیدکنندگان با وب سایت شما.

چند راه برای بریدن و تاس این گزارش وجود دارد.

اول, اگر به منابع (ارگانیک, اجتماعی, مستقیم و غیر مستقیم) توجه داشته باشید, می‌توانید منبع / رسانه را به عنوان بعد ثانویه اضافه کنید.

این اساساً نسخه مخالف این گزارش است.

دوم, اگر می‌خواهید ببینید کدام صفحات ورودی از یک منبع خاص بازدید می‌کنند, روی یک پلت فرم خاص, یا در یک مقوله خاص, می‌توانید بخش سیستم مناسب را اضافه کنید:

شاید شما به صفحات ورود که کاربران موبایل و تبلت می‌بینند علاقه دارید - بنابراین شما موبایل و تبلت را انتخاب می‌کنید.

یا شاید شما در مورد کاربرانی که چیزی را می‌خرند کنجکاو هستید، بنابراین بخش "خرید" را انتخاب می‌کنید. احتمالات زیادی در اینجا وجود دارد.

صفحات خروج

این گزارش آخرین صفحه کاربرانی را نشان می‌دهد که قبل از اینکه سایت شما را ترک کنند، در جلسات خود بازدید کرده‌اند.

این کمی گیج‌کننده است، پس بیایید از یک مثال استفاده کنیم.

می‌خواهم جایی پیدا کنم که با دوستانم شام بخورم بنابراین جستجو می‌کنم، "رستوران‌های مدیترانه‌ای نزدیک من"، جایی که خوب به نظر می‌رسد، بنابراین روی آن کلیک می‌کنم. اول، من منوی غذا را چک می‌کنم. ان‌ها a sampler دارند. سپس روی صفحه press کلیک می‌کنم. این مقاله به مقاله جدیدی درباره مرگ خواری مرتبط است، بنابراین من سایت را ترک می‌کنم تا آن را بخوانم. The reviewer غذایی را دوست داشتند. من فروختم.

صفحه مطبوعات صفحه خروج من خواهد بود.

شما ممکن است بشنوید که باید صفحات خروجی خود را آنالیز کنید تا درک کنید که چرا کاربران سایت شما را ترک می‌کنند - من فکر می‌کنم این مثال نشان می‌دهد که چرا این استراتژی همیشه منطقی نیست. فقط به این خاطر که یک نفر باقی مانده به این معنا نیست که چیزی در مورد محتوا اشتباه است.

این گزارش را بررسی کنید اما داده‌ها را با یک دانه نمک همراه ببرید.

سرعت سایت

این گزارش کاملاً "خود - توضیحی" است: به شما می‌گوید که سایت شما به چه سرعتی در حال بارگیری برای کاربران است. بدیهی است که هرچه صفحات سریع‌تر با درآمد بالاتر هم‌بسته شوند، اما الگوریتم Google زمان بار صفحه را در نظر می‌گیرد.

سرعت سایت تجزیه و تحلیل Google

صفحه سرعت سایت timings

این گزارش در زمان بار صفحه متوسط برای هر نشانی اینترنتی کاوش می‌کند. من از آن برای شناسایی the صفحات در سایت HubSpot با هدف نهایی درک اینکه چرا آن‌ها زمان شیرین، شیرین و چگونگی سرعت بخشیدن به آن‌ها را انتخاب می‌کنند، استفاده می‌کنم.

معیارهای پیش‌فرض دارای نمای صفحه و زمان بار متوسط صفحه هستند، اما من همچنین توصیه می‌کنم که نگاهی به موارد زیر بیندازیم:

Avg. بار کردن صفحه و سرعت بازتاب

نوع مرتب‌سازی را به "Weighted" تغییر دهید تا بتوانید پست‌های وبلاگ را با بیش‌ترین نظرات صفحه ببینید.

Avg. بار کردن صفحه و ارزش صفحه

دومی به شما این حس را می‌دهد که یک صفحه خاص چقدر به درآمد کل شما کمک می‌کند

نگاه کردن به این دو با هم به شما کمک می‌کند صفحات بارگذاری کند را پیدا کنید که برای خط پایین تان با ارزش هستند (حتی اگر یک تن از ترافیک را به دست نیاورند)، آن‌ها را اولویت بالایی برای تصحیح قرار دهید.

جستجوی درون وبسایت

اول از همه: اگر کاربران بتوانند وب سایت شما را جستجو کنند، مطمئن شوید که در GA جستجو کرده‌اید. شما باید این کار را به طور جداگانه انجام دهید (در اینجا دستورالعمل مرحله به مرحله است).

کاربرد

من معمولاً با استفاده از گزارش "کاربرد" شروع می‌کنم، که به من می‌گوید چند جلسه با جستجوهای یک به علاوه انجام شد. به عبارت دیگر، من یاد گرفته‌ام که چگونه اغلب افراد از جستجوی سایت برای دیدگاه و دوره زمانی مشخص استفاده می‌کنند.

شرایط جستجو

اینجاست که یاد می‌گیرید مردم به دنبال چه چیزی می‌گردند. به دنبال موضوعات باشید: اگر شرایط جستجوی مشابهی را چندین بار ببینید، چند نتیجه‌گیری وجود دارد که شما می‌توانید بکشید.

یا نیاز دارید محتوای جدیدی را ایجاد کنید که به کاربران اطلاعاتی می‌دهد که به دنبال آن هستند، و / یا باید محتوای موجود را بهتر کنید تا پیدا کردن آن ساده‌تر باشد.

توجه خود را به ستون "% seek" معطوف کنید، به طوری که این به شما می‌گوید که چند کاربر به جای انتخاب یک نتیجه، از صفحه نتایج جستجو دور شدند. شما معمولاً می‌توانید استنباط کنید که پاسخ خوبی برای سوال آن‌ها وجود ندارد (یا به طور مناسبی با نام آن نیست).

اصطلاحات جستجو برای تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل

صفحات جستجو

این گزارش نشان می‌دهد که کاربران صفحات جستجو را از کجا شروع می‌کنند. توجه به این آثار مهم است. شاید مردم در حال جستجو از صفحه وب سایت تان باشند - که منطقی به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر, اگر آن‌ها جستجو را از صفحه فرود محصول آغاز کنند, مشکلی وجود دارد. محتوای آن به وضوح با انتظاراتی که زمانی که لینک تبلیغ می‌کردند, برآورده نشده است.

داده‌های مورد علاقه, مروری کلی بر گزارش‌های جستجوی سایت ga دارند اگر می‌خواهید آن‌ها را بیشتر بررسی کنید.

وقایع

یک کاربر روی یک دکمه کلیک می‌کند. سپس یک فایل دانلود می‌کنند. بعد یک ویدئو تماشا می‌کنند.

نه, این عجیب‌ترین داستان خواب جهان است - این نمونه‌ای از یک رویداد ga است. سه رویداد خاص.

ga رویدادها را تعریف می‌کند, " تعاملات کاربر با محتوایی که می‌تواند مستقل از صفحه وب یا بار صفحه اندازه‌گیری شود. "

تعاملات کاربر به شما بستگی دارد; شما باید کد خاصی را به سایت یا app اضافه کنید که اقدامات خاص شما را دنبال می‌کند. این هم دستورالعمل.

اگر در مورد پی‌گیری اتفاقات هیجان‌زده نباشید, می‌خواهم هیجان‌زده شوید. احتمالات نامحدودی در اینجا وجود دارد: اگر یک نسخه نمایشی برای تماشای یک نسخه نمایشی محصول داشته باشید, و دیگری برای کلیک کردن بر روی یک لینک به یک بررسی خارجی از ابزار, می‌توانید میزان دفعات هر رویداد را اندازه‌گیری کنید.

شاید کشف کنید که ویدئو شما نمایش زیادی ندارد. احتمالاً زمان آن رسیده که ویدئوی فعلی را بهینه کنید, پیدا کردن در سایت و یا ایجاد یک تصویر جدید را ساده‌تر کنید. یا شاید می‌بینید که کاربران بیشتری نسبت به شما انتظار دارند که بررسی شخص ثالث را بررسی کنید.

این به شما می‌گوید که کاربران مدارک اجتماعی بیشتری می‌خواهند. از آنجا که بازبینی مطلوب است, ممکن است بخواهید آن را بر روی سایت خود قرار دهید.

رویداده‌ای برتر

این گزارش رویدادها را رد می‌کند - بسیار ساده. شما خواهید دید که چه تعداد دفعات اتفاق می‌افتد) و رویداده‌ای منحصر به فرد (چند جلسه شامل یک یا چند رخداد آن رویداد) است.

اگر شما ارزش‌ها را برای رویداده‌ای خود تنظیم کردید, این گزارش همچنین نشان می‌دهد که چگونه کل ارزش هر رویداد و مقدار متوسط آن (یا کل ارزش تقسیم‌بر فرکانس).)

صفحات

در این گزارش می‌توانید ببینید کدام صفحات بیش‌ترین اعمال را ایجاد می‌کنند. من معمولاً " دسته رویداد " را به عنوان بعد ثانویه اضافه می‌کنم, سپس برای رویداد " m بیش‌ترین علاقه " را فیلتر می‌کنم.

ایده تیم من به شما ایده‌ای می‌دهد. " این رویداد هر زمان که کاربر روی یک کارخانه cta که در یک پست وبلاگ تعبیه شده‌است, فایر می‌شود. برای رسیدن به گزارش زیر, من " دسته رویداد " را به عنوان بعد دوم اضافه کردم, سپس برای " صفحه شروع به کار کردم " (بنابراین من فقط url هایی را در وبلاگ می‌بینم) و " رده رویداد برابر با وبلاگ cta است. "

حالا می‌توانم ببینم که کدام پست‌ها بیش‌ترین کلیک را تولید می‌کنند. امیدوارم شما دوباره قدرت ردیابی رویداد را ببینید!

جریان وقایع

گزارش جریان وقایع ترتیبی را رد می‌کند که در آن رویدادها در سایت شما رخ می‌دهند. می‌تواند به شما بگوید:

ب

برای دادن یک ایده, شاید کاربران اغلب ویدئوی نمایشی شما را تماشا کنند, سپس روی فایل cta برای زمانبندی یک تماس با یک فروشنده کلیک کنید.

ب

تصور کنید می‌بینید که ویدئوها بسیار بیشتر از pdf ها پخش شده‌اند.

ب

برای مثال, شاید افرادی که از طریق طومار ارگانیک به پایین صفحه قیمت‌گذاری خود می‌آیند بیش از افرادی که از طریق وب سایت‌های ارتباط جمعی وارد می‌شوند.

توجه: این گزارش برای نمونه‌برداری بسیار مهم است. (مطالب بیشتری در مورد روش‌های نمونه‌برداری داده‌های ga در اینجا بخوانید.) داده‌های نمونه‌برداری شده معمولاً بسیار دقیق هستند, اما به این معنی است که هرچه بیشتر دقت کنید, عدم اطمینان کمتری خواهید داشت.

برای کاهش سطح نمونه‌برداری, بازه زمانی کوچک‌تر می‌شود.

ناشر

اگر وب سایت خود را با گوگل لینک یا مبادله تبلیغ کنید, می‌توانید از مدیر تبلیغ و یکپارچه‌سازی تجزیه و تحلیل گوگل استفاده کنید تا اطلاعات مربوط به نحوه عملکرد واحدهای تبلیغ خود را به ga منتقل کنید.

در اینجا به جزئیات بیشتری می‌پردازم, اما اگر می‌خواهید بیشتر بدانید منابع زیر را توصیه می‌کنم:

درباره ادغام مدیر تبلیغاتی گوگل

راه‌اندازی ادغام مدیر تبلیغاتی گوگل

گزارش‌ها تبدیل تجزیه و تحلیل گوگل

اگر یک وب سایت دارید, هدف - احتمالاً چند - برای افرادی که به سایت شما مراجعه می‌کنند, دارید.

صاحبان فروشگاه تجارت الکترونیک از بازدیدکنندگان می‌خواهند تا در فهرست پستی خود شرکت کنند, یک حساب کاربری بسازند, چیزی را به ارابه خود اضافه کنند و یا فرآیند تایید سفارش را تکمیل کنند.

شرکت‌های رسانه‌ای از بازدیدکنندگان می‌خواهند تا تا آنجا که ممکن است در سایت خود بمانند و / یا تعداد مشخصی از صفحات را مشاهده کنند (همه بهتر است درآمد تبلیغ خود را به حداکثر برسانند.)

شرکت‌های b2b از بازدید کنندگان خود می‌خواهند که یک کتاب الکترونیکی را دانلود کنند, امضا کنند یا با یک نماینده فروش تماس بگیرند.

تجزیه و تحلیل گوگل امکان اندازه‌گیری همه این چیزها - به علاوه خیلی بیشتر را فراهم می‌کند.

هدف اساساً تبدیلی است که شما تعریف کرده‌اید (به همین دلیل این اطلاعات زیر بخش تبدیل ظاهر می‌شوند).)

چهار نوع هدف اصلی وجود دارد:

مقصد: این هدف زمانی تکمیل شده‌اس

رویداد: این هدف زمانی تکمیل می‌شود که یک رویداد از پیش تعریف‌شده رخ دهد (مانند رویدادهایی که می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید, خوب, رویدادها - به تماشای یک ویدئو یا به اشتراک گذاری چیزی در رسانه‌های اجتماعی)

طول مدت: این هدف زمانی تکمیل می‌شود که یک جلسه کاربر طولانی‌تر از یک زمان معین طول بکشد.

صفحات / صفحات در هر جلسه: این هدف زمانی تکمیل می‌شود که یک کاربر تعداد مشخصی صفحات (یا صفحات برای یک برنامه) در هر جلسه را می‌بیند.

دو نفر اول دیوانه هستند. دو نفر آخر کاملاً بی‌فایده هستند. (اگر شما یک مورد استفاده جالب برای مدت یا صفحه / صفحه در هر جلسه داشته باشید, اجازه دهید در تویی‌تر و توئیتر بدانم. من دوست دارم اشتباه ثابت شده باشم.)

زمانی که اهداف خود را شناسایی کردید, نگاهی به این دستورالعمل برای ایجاد, ویرایش و به اشتراک گذاری آن‌ها بیندازید. این راهنما در انتخاب ارزش‌های هدف نیز بسیار مفید است.

کلیات

در اینجا به یاد داشته باشید که چگونه این کار را انجام داده‌اید. من بیش‌ترین استفاده را از این گزارش زمانی دریافت می‌کنم که در آن محدوده یا / یا نگاه کردن به هدف را با بخش‌بندی مقایسه می‌کنم.

برای مثال, به سرعت به جستجوی هدف با وسیله دستگاه, بازدیدکنندگان تلفن همراه نشان می‌دهند که برای خبرنامه وبلاگی بسیار کم‌تر از بازدیدکنندگان رومیزی و تبلت هستند. این می‌تواند به این دلیل باشد که خواندن خبرنامه در یک تلفن دشوار است - یا کاربران تلفن همراه به دنبال یک چیز هستند و به محض اینکه آن را پیدا کردند, به جلسه خود پایان می‌دهند. بهتر است تصمیم بگیرم.

نشانی‌های هدف

دانستن هدف به خودی خود مفید نیست; شما همچنین باید بدانید که در کجا اتفاق افتاد. فرض کنید شما همان فرم را در سه صفحه جداگانه در سایت خود جاسازی کرده‌اید.

خیلی عالیه که دنی استارک از سنگ اژدها, آب‌سیاه بی, فرم خود را برای تماس با مشاور پر کرد, اما کدام صفحه آن را پر کرد?

گزارش url هدف شما را نشان می‌دهد.)

مسیر هدف معکوس

مسیر هدف معکوس قهرمان گمنام بخش تبدیل است. خوب, حالا من در حال آواز ستایش آن هستم. این گزارش به شما این امکان را می‌دهد که قبل از تکمیل هدف سه صفحه آخر را ببینید.

این برای اهدافی مفید است که متوالی نیستند. شاید شما یک فرم ارتباطی دارید که در مکان‌های متعدد روی سایت شما ظاهر می‌شود, یا دو مسیر متفاوت وجود دارد که کاربران را به خرید کتاب الکترونیکی شما هدایت می‌کند. به لطف این گزارش, شما می‌توانید راه‌های مختلفی را که افراد به مقصد نهایی می‌رسند, درک کنید - و نیازی به برپایی قیف ندارید.

من معمولاً به یک مکان تکمیل هدف خاص و یا هدف قبل از آن, یا به عبارت دیگر, به کار می‌رود.

برای مثال, از زمانی که " m علاقه‌مند به دیدن اینکه کدام پست بلاگ تولید شده از دانلود محتوا منجر می‌شود ", اضافه کردم " مرحله قبلی - آماده‌سازی حاوی " فیلتر " به فیلتر.

مسیر هدف معکوس گوگل

این چیزی است که من دارم:

" (ورودی) به این معنی است که کاربر در این مرحله به سایت آمد؛ " (تنظیم نشده) " به این معنی است که کاربر هیچ اقدامی را قبل از آن انجام نداد - چون آن‌ها هنوز در وب سایت نبودند.

برای بررسی جامع مسیر هدف معکوس، نگاهی به راهنمای OnlineMetrics بیندازید.

تجسم قیف

برای اهداف متوالی، قیف بازخورد شما است که باید گزارش شود.

به عنوان مثال، هدف قبل از آن، یا هدف # ۳، "checkout clicked" خواهد بود. هدف از آن، هدف # ۲، "گذاشتن چیزی به گاری" است، و هدف از آن، هدف # ۱، "نگاه به فهرست فهرست محصول" خواهد بود.

در هر مرحله، شما می‌توانید حذف کاربر را مشاهده کنید. این به شما اجازه می‌دهد مناطقی را شناسایی کنید که در آن‌ها می‌توانید نرخ تبدیل را بهبود بخشید؛ برای مثال، ممکن است شما تعداد زیادی از کاربران را در طول فرآیند تسویه‌حساب از دست بدهید. شما این جریان را تغییر می‌دهید تا آن‌ها بتوانند به عنوان یک مهمان (در مقابل نیاز به ایجاد یک حساب) چک شوند، که به طور قابل‌توجهی رها کردن پرداخت را کاهش می‌دهد.

برای دیدن این سطح از جزئیات، شما باید اهداف خود را به عنوان یک سری برنامه‌ریزی کنید. اگر تمام اهداف شما به سادگی هدف نهایی باشند، مانند "رسیدن به صفحه تایید سفارش"، " شما نمی‌توانید مهندسی معکوس چطور پیشرفت کاربران را معکوس کنید.

گزارش قیف گیری همچنین مستلزم این است که شما اولین قدم را در مسیر هدف به عنوان مورد نیاز علامت‌گذاری کنید یا خیر. اگر به GA بگویید که بله، اولین هدف باید کامل شود، قیف تنها جلساتی را به شما نشان می‌دهد که در آن کاربر اول هدف # ۱ را به پایان می‌رساند. اگر یک کاربر به هدف # ۱ وارد شود و یک راست به سمت هدف # ۲ حرکت کند، جلسه آن‌ها در اینجا نمایش داده نخواهد شد.

جریان هدف

اگر قیف گم‌شده یکی از بستگان uptight است که همیشه شما را وادار می‌کند تا آرنج تان را از روی میز بردارید و قبل از خوردن دست خود را بشویید، هدف go with the flow analysis است که به طور تصادفی شما را از مدرسه بیرون می‌برد تا به باغ‌وحش برود.

تنها چیزی که باید بگوید این است: glide هدف به شما آزادی بسیار بیشتری نسبت به قیف تجسم می‌دهد. بر خلاف گذشته، float هدف همه جلساتی را نشان می‌دهد که به هدف نهایی کامل منتهی می‌شوند - بدون توجه به اینکه آیا کاربر هدف مورد نیاز # ۱ را تکمیل کرده‌است یا خیر.

تفاوت دیگر از قیف تجسم: جریان هدف همچنین شما را نشان می‌دهد - یعنی زمانی که یک کاربر به صفحه قبلی بازمی گردد و یا تازگی آن‌ها را تجدید می‌کند.

اگر کاربر در یک مرحله قرار بگیرد، قیف "backfils" نامیده می‌شود. جریان هدف نیست.

اگر یک قیف موجود را ویرایش کرده و یا یک قیف جدید ایجاد کنید، قیف باکس تمام داده‌های شما را از آن لحظه به بعد به شما نشان خواهد داد. از طرف دیگر جریان هدف می‌تواند داده‌های گذشته را به شما نشان دهد.

همچنین می‌توانید ابعاد و سطح جزییات گزارش، و همچنین بخش را تغییر دهید تا حتی دانه‌دانه نیز به دست آورید.

من توصیه می‌کنم که به بخش‌های مختلف نگاهی بیندازیم تا ببینیم کدام یک به بالاترین و پایین‌ترین نرخ تبدیل می‌شوند - به علاوه جایی که معمولاً از آن‌ها حذف می‌شوند.

توجه: این گزارش موضوع نمونه‌برداری است. (مطالب بیشتری در مورد روش‌های نمونه‌برداری داده‌های ga در اینجا بخوانید.) داده‌های نمونه‌برداری شده معمولاً بسیار دقیق هستند, اما به این معنی است که هرچه بیشتر دقت کنید, عدم اطمینان کمتری خواهید داشت.

برای کاهش سطح نمونه‌برداری, بازه زمانی کوچک‌تر می‌شود.

اهداف clever

این گزارش مفید است اگر شما با استفاده از تبلیغات گوگل و (ب) تغییرات را اندازه‌گیری نکنید. اساسا, گوگل از یادگیری ماشین برای شناسایی بهترین جلسات " بهترین " یا محتمل‌ترین جلسات برای ایجاد تغییرات استفاده می‌کند.

زمانی که اهداف clever دارید می‌توانید از آن‌ها در تبلیغات گوگل برای بهینه‌سازی عملکرد تبلیغاتی خود استفاده کنید.

اهداف clever در جامعه بازاریابی بحث‌برانگیز هستند زیرا داده‌ها حداقل و کسب و کارها با راه‌اندازی ردیابی تبدیل خود بهتر عمل می‌کنند. اگر تصمیم بگیرید از آن‌ها استفاده کنید, آن را در نظر داشته باشید.

حالا آماده اید

تجزیه و تحلیل گوگل ابزار بسیار ارزشمندی برای هر کسب‌وکار است زیرا داده‌های ملموسی به شما می‌دهد که می‌توانید برای رشد کسب‌وکار خود درخواست دهید. چوب‌الف گذاشتن این راهنما و بازگشت به آن همانطور که ردیابی داده شما پیچیده‌تر می‌شود.

موفق باشید.

یادداشت سردبیر: این پست در اصل در آگوست چاپ شد و برای جامعیت به روز شده‌است.

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی