طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

ویژگی های سایت شخصی :

هستی خانم | چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۵۶ ب.ظ

گرچه شبکه های اجتماعی ابزارهای مناسبی برای معرفی اشخاص می باشند اما داشتن یک سایت شخصی برای اطلاع رسانی متمرکز با دامنه انحصاری می تواند چندین برابر مفیدتر باشد برخورداری از قالب گرافیکی جذاب، منحصر به فرد و متناسب با کارکرد و برخورداری از امکانات مدیریتی و ویرایشی به همراه پشتیبانی سالیانه توسط متخصص های کارآزموده از نکات ضروری در هنگام انتخاب است

گرچه شبکه های اجتماعی ابزارهای مناسبی برای معرفی اشخاص می باشند اما داشتن یک سایت شخصی برای اطلاع رسانی متمرکز با دامنه انحصاری می تواند چندین برابر مفیدتر باشد برخورداری از قالب گرافیکی جذاب، منحصر به فرد و متناسب با کارکرد و برخورداری از امکانات مدیریتی و ویرایشی به همراه پشتیبانی سالیانه توسط متخصص های کارآزموده از نکات ضروری در هنگام انتخاب است

چرا ساخت سایت شخصی؟

این روزها مهم ترین قدم برای موفق شدن دیده شدن است. چرا؟ چون آن قدر افراد فعال در هر زمینه‌ای زیاد هستند که تا وقتی نتوانیم به خوبی معرفی شویم، دیده هم نمی‌شویم. یعنی ممکن است شما استاد آواز آن هم به صورت خیلی حرفه ای باشید، در دانشگاه و یکی دو تا آموزشگاه تدریس کنید و به عنوان مثال فروشگاه کوچکی برای فروش ابزار آلات موسیقی داشته باشید. در این صورت چه تعداد آدم شما را می‌شناسند؟ به جز هنرجوها و مشتریان تان کس دیگری شما را می‌شناسد؟ می‌شود که آدم های کمی ما را بشناسند اما بتوانیم کسب و کارمان را توسعه دهیم؟

در مورد این استاد گرامی به این فکر کنید که وقتی کاربران، روزانه هزاران سرچ در مورد اساتید موسیقی در گوگل انجام می‌دهند، آیا اثری از این استاد هم می‌بینند؟ در صورتی که ایشان طراحی وب سایت شخصی یا وب سایت دیگری به اشکال دیگررا انجام نداده باشد پاسخ این سوال خیر است. افراد زیادی به طراحی سایت شخصی احتیاج دارند مانند پزشکان، بازیگران، خواننده ها، اساتید نقاشی، نویسندگان، معلم ها و هر شخص دیگری که معرفی از طریق سایت می‌تواند به پیشرفت او کمک کند. تقریبا ساخت سایت شخصی برای همه افراد می‌تواند مفید و سودآور باشد.

ویژگی های سایت شخصی :
در موفقیت طراحی سایت شخصی ویژگی های زیادی  مطرح است. سایت های طراحی شده با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن طراحی شده اند ویژگی های خاص خود را دارند. ما اینجا به تعدادی از آنها اشاره میکنیم :
ریسپانسیو بودن در طراحی سایت شخصی:
با گسترده و فراگیر شدن استفاده از تلفن های همراه هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و گشت وگذار در فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنش گرا بودن یکی از ملزومات سایت های امروزی میباشد. حدود 50 درصد از کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده سایت ها استفاده میکنند و در صورتی که قالب سایت شما نمایش درستی در موبایل و تبلت نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهید داد .
انعطاف پذیری در طراحی سایت شخصی:
سایت های شخصی باید به نحوی طراحی و پیاده سازی شوند که کاملاً با نیاز کاربر متناسب بوده و بسته به هدفی که برای آن طراحی شده اند پاسخگوی تمامی نیاز های کاربر باشند.
مدیریت آسان سایت های شخصی:
یکی از ویژگی های مهمی که در طراحی سایت شخصی باید به آن ها توجه ویژه ای شود قسمت مدیریت سایت های شخصی میباشد. این مدیریت باید بسیار ساده و در عین حال کاربردی نیز باشد. در سیستم های مدیریت محتوای آماده عمدتاً این مسئله رعایت نشده و مدیر سایت با فضای مدیریتی وسیعی در تعامل است که از اکثر امکانات هرگز استفاده نخواهد کرد.
هزینه ی پایین تر طراحی سایت شخصی:
یکی از تفاوت هایی که طراحی سایت اختصاصی شخصی با سایر سایت های شرکتی، فروشگاهی و تجاری دارند قیمت و هزینه بسیار پایین آن ها است. سایت های شخصی در عین حال که هزینه بسیار پایینی دارند امکانات زیادی نیز در اختیار ما قرار میدهند.

علت طراحی وب سایت شخصی

۱- فراگیری اینترنت:  امروزه اغلب افراد قبل از مراجعه به یک پزشک، وکیل و.. ابتدا نام او را در اینترنت جستجو می‌کنند تا سوابق کاری او را مطالعه کنند. روزانه هزاران جستجو برای شناخت و یافتن شخصیت‌ها انجام می‌شود. اگر می‌خواهید کاربران با جستجو در اینترنت شما را بیابند، پس لازم است یک وب‌سایت متناسب با شخصیت و فعالیت خود داشته باشید و در آن اطلاعات صحیحی از خود درج نمایید. با این عمل تا حدودی از نشر اطلاعات نادرست درباره‌ی خودتان هم، جلوگیری می‌کنید.

۲- ایجاد حس اطمینان: زمانی که کاربر نام شما را در اینترنت جستجو می‌کند، با یافتن نام و مشخصات شما احساس اطمینان بیشتری پیدا می‌کند. کاربران با مطالعه رزومه و اطلاعاتی از شما شناخت بیشتری از شما پیدا خواهند کرد. با مطالعه‌ی نظرات دیگران این شناخت کامل‌تر هم خواهد شد.
هرچه در این زمینه بیشتر قابل شناسایی باشید، بیشتر به سمت شما جذب می‌شوند.

۳– داشتن رزومه‌ی دیجیتال: با طراحی سایت شخصی، دیگر نیازی نیست از رزومه، افتخارات و مدارک خود بگویید و یا آنها را به دیگران ارسال کنید. در وب‌سایت شخصی شما رزومه‌ی جذابی از شما قرار دارد که در اختیار عموم قرار می‌گیرد. درواقع وب‌سایت شخصی شما می‌تواند به‌طور کامل معرف شخصیت و توانایی‌های شما باشد.

۴- آرشیو فعالیت‌ها: با ساخت وب‌ سایت شخصی می‌توانید تمام نمونه‌ کارهایتان را دسته‌بندی و آرشیو نمایید. اگر یک نقاش هستید وب‌سایتتان می‌تواند نقش یک گالری هنری را داشته باشد. اگر یک نویسنده، خبرنگار و یا شاعر هستید و دوست دارید مطالبتان را نشر دهید، وب‌سایتتان جای مناسبی برای این‌ کار است.

در کل علت طراحی سایت شخصی و نحوه‌ی استفاده از آن بسیار متفاوت است و به خود شما بستگی دارد.

وب سایت شما هسته برند شخصی شماست.اگر نیاز به ساخت سایت شخصی دارید کلیک کنید.

فضای کامل برای نشان دادن بهترین کار خود, نشان دادن مهارت‌ها و تجربیات خود و یا سازماندهی تنها حضور آنلاین تان است.

اگر شما امیدوار هستید که کارفرمای احتمالی خود را تحت‌تاثیر قرار دهید یا مشتریان جدیدی را جذب کنید, وب سایت خوب ظاهر یک اجبار است.

هر جایی که برای تبلیغ خود استفاده می‌کنید, بازدیدکنندگان همیشه به سایت شما خواهند پیوست. چون شما نمی‌دانید چه زمانی ممکن است کسی از آن بیرون بیاید, سایت شما همیشه باید به بهترین شکل آن نگاه کند.

https://zyro.com/blog/personal-website-examples/

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی