طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

چگونه می‌توان مصاحبه موفق از راه دور را انجام داد.

هستی خانم | چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۳۵ ب.ظ

چگونه می‌توان مصاحبه موفق از راه دور را انجام داد.

برای رشد کسب و کارتان, مهم است که یک فرآیند برای انجام مصاحبه‌های موثر ایجاد کنید - و در عین حال, به همان اندازه مهم است که یک استراتژی مصاحبه مجازی جامع ایجاد کنید.

چگونه می‌توان مصاحبه موفق از راه دور را انجام داد.

برای رشد کسب و کارتان, مهم است که یک فرآیند برای انجام مصاحبه‌های موثر ایجاد کنید - و در عین حال, به همان اندازه مهم است که یک استراتژی مصاحبه مجازی جامع ایجاد کنید.

به عنوان یک هماهنگ‌کننده برنامه در تیم عملیات جذب نیرو, من با مبارزات ایجاد یک تجربه مصاحبه دوردست آشنا هستم. اما با ادامه رشد جهانی, من همچنین می‌دانم که ایجاد یک فرآیند مصاحبه انتخابی از راه دور مقیاس پذیر چقدر مهم است.

علاوه بر این, در حال حاضر, ما تعهد قوی به گنجاندن فوری و دور از دور داریم - بنابراین توسعه بیشتر شیوه‌های مصاحبه از راه دور تنها منطقی به نظر می‌رسد.

در حالی که هیچ " سس سری " برای مصاحبه از راه دور وجود ندارد, ما در فرایندی تکرار شده‌ایم که به هر دو کاندیدا و مصاحبه‌کننده کمک می‌کند تا مکالمات قوی و هدفمند داشته باشند.

در اینجا, من در مورد بهترین تجارب که در نتیجه گوش دادن به هر دو نامزد دریافت کرده‌ایم و بازخورد مصاحبه‌کننده را به شما خواهم گفت, بنابراین شما می‌توانید یاد بگیرید که چگونه فرآیند کارمند یابی مجازی خود را در فتوشاپ ایجاد کنید.

نحوه انجام مصاحبه‌های موفق از راه دور

انسان می‌تواند انسان باشد و لمس شخصی را حفظ کند.

در حالی که برقراری ارتباط شخصی در هنگام مصاحبه از راه دور دشوارتر است, قرار دادن در تلاش اضافی می‌تواند تفاوت بین یک تجربه کاندیدای متوسط و قابل‌توجه باشد.

راه‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد, اما برخی تلاش‌ها برای کاندیداهای ما این است:

فراهم کردن تماس‌های اولیه دبیرستانی با استخدام‌کننده‌ها در صورتی که کاندیداها در مورد مصاحبه از راه دور نگران باشند. ما می‌خواهیم نامزدهایی برای موفقیت تشکیل دهیم, بنابراین برگزاری جلسات سریع برای آشنا کردن خود با زوم (ابزار ویدئو کنفرانس ما) و اجرای آزمون می‌تواند همه تفاوت را ایجاد کند.

قبل از شروع مصاحبه, ملاقات و ملاقات مجازی داشته باشید, بنابراین می‌توانید یک چک پالس با نامزد خود داشته باشید, عصبانیت پیش از مصاحبه را تمرین کنید و مطمئن شوید که قبل از اینکه آن‌ها را به مصاحبه‌کننده بگذارید راحت باشند.

* ارسال تدارکات مصاحبه به نامزدها تا آن‌ها بدانند دقیقاً زمانی که مصاحبه آغاز می‌شود و چگونه تبادل بین مصاحبه‌کننده برای اطمینان از یک فرآیند هموار کار می‌کند.

دانش و منابع قدرت هستند.

مصاحبه از راه دور, مجموعه‌ای از چالش‌های منحصر به فرد برای داوطلبان را نشان می‌دهد: چگونگی آماده‌سازی, چه باید بپوشید و اینکه چگونه به یک ایده از دفتر, تیم, یا فرهنگ برسید که می‌توانند به آن‌ها بپیوندند.

خبر خوب این است که راه‌های زیادی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و منابع با کاندیداها برای پر کردن این شکاف‌ها مانند:

برای اینکه چگونه فضای کاری خود را آماده کنید, نرم‌افزار کنفرانس ویدئو کنفرانس خود را دانلود کنید و با آن تمرین کنید.

این وبلاگ پست: چگونه برای اولین بار در مصاحبه ویدئویی خود آماده شوید

تورهای اداره مجازی

محتوایی که به کاندیداها نگاهی اجمالی به فرهنگ شما می‌دهد و به آن اجازه می‌دهد که مانند کانال یوتیوب, صفحه اینستاگرام برند شما یا صفحه وب سایت شما بدرخشد.

جلسات تمرین هفتگی یا هفتگی, برای ارائه نگاهی به فرهنگ تیم آینده شان

مصاحبه از راه دور می‌تواند بسیار متفاوت از فرد باشد, بنابراین آن را تا حد ممکن راحت کنید.

بدون اینکه جریان طبیعی و یادآوری فیزیکی یک مصاحبه حضوری آسان باشد, فراموش کردن چیزهای کوچکی که یک مصاحبه دوردست را به اندازه آمدن به دفتر, راحت می‌کند, آسان است.

در اینجا برخی از کاره‌ای کوچکی هستند که می‌توانید انجام دهید تا افراد شما احساس راحتی کنند.

قبل از شروع مصاحبه, نامزد دریافت آب و دستشویی کنید.

به طور ایده‌آل, روی کاغذ یادداشت کنید تا زمانی که فرد صحبت می‌کند تایپ نکنید. اگر در مورد کامپیوتر یادداشت‌برداری کنید, به این نتیجه برسید که در طول مصاحبه تایپ می‌کنید. در این سناریو, بهتر است که خود را خاموش کنید تا " در گوش‌های خود تایپ نکنید, بلکه به خاطر داشته باشید که برای آن‌ها احساس خواهد کرد که " دوباره با یک جمعیت ساکت صحبت می‌کنند.

صحبت‌های کوچک شما را از دست ندهید.

هنگامی که خواندن زبان بدنی سخت است, مصاحبه‌ها بیش از حد پر استرس هستند. لبخند بزنید, لبخند بزنید و بخندید.

هر زمان که ممکن است از طریق ساختمان, در هر زمان ممکن با ایجاد وقفه در برنامه مصاحبه باشد.

com متخصص پشتیبانی تکنولوژی داخلی خود را کانال بزنید.

در حالی که بیشتر مصاحبه‌کننده ما در نقش‌های پشتیبانی فنی نیستند, فراموش کردن اینکه ما به طور منظم از ابزارهای هم‌کاری از راه دور استفاده می‌کنیم آسان است, بنابراین ممکن است با استفاده و حل مساله که می‌تواند در طول یک مصاحبه از راه دور ایجاد شود, باتجربه باشیم.

مسائل تکنولوژی می‌تواند رخ دهد, بنابراین وحشت نکنید و در مواجهه با ناملایمات قوی باشید. در اینجا به برخی از نکات مربوط به مسائل مربوط به فن‌آوری اشاره می‌کنیم:

وقتی تردید دارید, بروید و به جلسه برگردید. اگر این کار عملی نشود, توصیه می‌کنیم به نامزدی (که در تمام تقویم مصاحبه ما را لیست می‌کند) بدهیم.

اگر مساله اتصال wi - fi است, اولین گام عیب‌یابی توصیه می‌کنیم که کاندیدا به مسیریاب wifi (در صورت امکان) نزدیک‌تر شود. مرحله دوم, تبدیل ویدیو و تلاش برای برقراری ارتباط درست با صدا است. گام سوم و نهایی این است که تماس را با تلفن قطع کنید.

اگر شما بیش از پنج دقیقه مشکلات تکنولوژی را حل کنید, ممکن است برای مدتی دیرتر برنامه‌ریزی شود. با سهامداران داخلی خود کار کنید تا این اتفاق بیفتد.

در ابتدا, ما از زوم استفاده می‌کنیم, بنابراین راهنمای عیب‌یابی زوم, جستجو و عیب‌یابی روی پرواز را آسان‌تر می‌کند. دقت کنید, هر ابزار تصویری که انتخاب می‌کنید, آن را دارید که عیب‌یابی و یا صفحه faq را درست در حالت باز کنید.

روشی که ما به اتخاذ, اندازه‌گیری و ارزیابی فرآیند مصاحبه از راه دور نزدیک شده‌ایم بسیار مشکل است.

هل دادن کارمندان خود را وادار به فروتنی و گوش دادن, همدل بودن نسبت به دیگران, انطباق با شرایط در حال تغییر, ایجاد تجربه قابل‌توجه برای همه, و شفاف بودن و به اشتراک گذاری آنچه که یاد می‌گیرید, می‌شود.

من شما را تشویق می‌کنم که این یک قدم بیشتر بردارید و بگذارید فرهنگ شرکت شما در طول فرآیند مصاحبه بدرخشد, چه در فرد و چه عملاً.

علاوه بر این, به یاد داشته باشید که کاندیداها و مصاحبه‌کننده می‌توانند بازخورد مهمی به شما بدهند تا به شما در تقویت فرآیند خود در طول زمان کمک کنند. به جمع‌آوری بازخورد از هر دو طرف ادامه دهید و از آن برای بهبود تجربه مجازی خود استفاده کنید.

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی