طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

فروشگاه اینترنتی عالی = فروش عالی

هستی خانم | جمعه, ۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۶:۳۰ ب.ظ

یک قدم تا راه اندازی فروشگاه اینترنتی خودتان!

طراحی سایت فروشگاهی این امکان را به شما و مشتریانتان می دهد که بدون اینکه لازم باشد درگیر فرایند های حوصله سر

یک قدم تا راه اندازی فروشگاه اینترنتی خودتان!

طراحی سایت فروشگاهی این امکان را به شما و مشتریانتان می دهد که بدون اینکه لازم باشد درگیر فرایند های حوصله سر بر و وقت گیر خرید و فروش شوید. شما می توانید در هر زمان و هر مکانی که هستید کسب درآمد کنید و مخاطبان شما هم به محصولات و خدماتی که نیاز دارند برسند. در جوامع امروزی داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق خیلی می تواند موثر تر از داشتن یک واحد فروش حضوری باشد.

فروشگاه اینترنتی عالی = فروش عالی
با افزایش وب سایت های فروشگاهی و همچنین افزایش تمایل مشتریان به این سبک سفارش، وب سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصولات و شناخته شدن برند، انکار ناپذیر می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به نحوی باشد که حس اعتماد و امنیت در خرید را به کاربر القا نموده و او را تبدیل به مشتری دائمی نماید.
نحوه ی برخورد با مشتریان به خصوص در اولین مراجعه، تاثیر بسیار زیادی در جذب آنها خواهد داشت. این امر در فروشگاه آنلاین هم صدق می کند. طراحی وب سایت باید بر اساس عناصر بصری مناسب، اصول روان شناسی خرید، استراتژی فروش مناسب انجام شود. چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

برخی از نکات مهم در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و کاربردی :

    طراحی ساده و کاربردی با توجه ویژه به UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری)
    سهولت استفاده و خرید نهایی مشتریان تنها با چند کلیک
    سایت فروشگاهی باید دارای گرافیک اختصاصی و سرعت لود بالا باشد
    داشتن ورژن موبایل یا همان طراحی سایت ریسپانسیو و واکنشگرا
    استفاده از دسته بندی های حرفه ای ، افزودن فیلتر ها و قابلیت های مقایسه محصولات
    استفاده از رنگ ها و تصاویر با کیفیت از محصولات
    تنوع در روش های پرداخت هزینه و همچنین ارسال کالا به مشتریان
    دارای سیستم مدیریت محتوای داینامیک باشد
    رعایت اصول سئو سایت برای افزایش رتبه وب سایت در موتور های جستجو و بسیاری از امکانات دیگر …

طراحی سایت فروشگاهی مناسب چه اشخاصی است

طراحی سایت فروشگاهی برای هر کسی که در جهت فروش کالا و یا خدماتی فعالیت دارد مناسب است و از کسب و کارهای بزرگ گرفته تا کوچکترین کارها می توانند از این سایت ها استفاده کرده و کار خود را گسترش دهند. نکته جالبی که دراینترنت گردی به آن برخورد کرده ایداین است که حتی افرادزیادی بوده اندکه در ابتدااقدام به ساخت یک سایت فروشگاهی کرده و سپس با گسترش سایت فروشگاه ها وانبار هایی رابرای خود ساخته اند و اکنون از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی محسوب می شوند.
اهمیت فوق العاده زیاد سئو در طراحی وب سایت فروشگاهی

اهمیت سئو به این جهت است که باعث می‌شود شما بیشتر دیده شوید در نتیجه بیشتر بفروشید یا معرفی شوید و در نهایت بیشتر موفق شوید.

سئو چیست؟

شما یک وب سایت طراحی می‌کنید و در فضای آنلاین مشغول فعالیت هستید. مرجعی هست که بر فعالیت شما نظارت دارد و هر چه حرفه ای تر رفتار کنید، به شما کمک می کند که زودتر موفق شوید. این مرجع موتورهای جست و جو هستند. مهم ترین موضوع برای موتورهای جست و جو این است که شما چه میزان به کاربرتان اهمیت می‌دهید.
موتورهای جست و جو برای بررسی این موضوع قوانین خاص و بسیار دقیقی دارند. ما برای رعایت این قوانین باید از علمی پیروی کنیم که به آن (seo ) می گوییم. search engine optimization به ما کمک می کند که قوانین موتورهای جست و جو را رعایت کنیم در نتیجه بتوانیم موفق شویم.

اصلا به موتورهای جست و جو چه ربطی دارد؟

تصور کنید شما در گوگل به عنوان یکی از معتبرترین موتورهای جست و جو، به جست و جوی عبارتی مانند " خرید اینترنتی لباس" می‌پردازید. گوگل در واقع میزبان شماست و دلش می‌خواهد وب سایت هایی را به شما معرفی کند که هدف شما را برآورده کنند. هدف خود گوگل از این کار این است که اولا اعتبار خودش را بالا ببرد و شما و مراجعه کنندگانش را به خوبی حفظ نماید. نفع این موضوع برای گوگل بر‌می‌گردد به استراتژی های خیلی زیادی از جمله تبلیغات و بسیاری موراد دیگر که به ذهن تان هم نمی رسد! کمی در این موارد توضیح دادیم تا دید روشن تری داشته باشید. می بینید که همه ی دنیا حول و حوش اینترنت و تبلیغات و... می‌گردد و پیوستن به این قافله الزامی است؟

ما برای سئو وب سایت فروشگاهی شما چه می‌کنیم؟

ما هنگام طراحی وب سایت فروشگاهی شما همه اصول سئو را در نظر می‌گیریم تا گوگل و دیگر موتورهای جست و جو شما را دوست داشته باشند! در نتیجه شما می‌توانید مسیر موفقیت را سریع تر طی کنید. کارشناسان ما در این زمینه تجربه های بسیار موفقی دارند. البته شما پس از طراحی سایت و شروع فعالیت تان باز هم با سئو سر و کار دارید که توضیح آن در این مطلب نمی گنجد. کارشناسان ما می توانند در این زمینه و دیگر زمینه های مربوط به طراحی سایت و تبلیغات اینترنتی و موارد مربوط، به شما مشاوره تخصصی و رایگان تلفنی بدهند

برای سرعت بخشیدن به تجربه خرید, بازدیدکنندگان می‌توانند از موتور جستجوی سایت برای جستجوی اقلام مورد نظر خود استفاده کنند. گزینه‌های فیلترینگ چندگانه نیز به نشان دادن مهم‌ترین محصولات کمک می‌کنند.

https://rastinweb.com/e-commerce-website-design

https://www.hostinger.com/tutorials/ecommerce-website-examples

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی