طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

موارد مهم در طراحی سایت تجاری

هستی خانم | دوشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۲۰ ب.ظ

طراحی سایت تجاری


طراحی سایت یکی از موثر ترین روش های توسعه در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است . بنگاه های تجاری کشور های  هند،چین و تایوان و ...  درآمد های زیادی را با واسطه از طریق سایت خود جذب می کنند.

طراحی سایت تجاری


طراحی سایت یکی از موثر ترین روش های توسعه در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است . بنگاه های تجاری کشور های  هند،چین و تایوان و ...  درآمد های زیادی را با واسطه از طریق سایت خود جذب می کنند.
طراحی سایت تجاری میتواند ضمن معرفی بنگاه تجاری شما خرید و فروش آنلاین را هم برای شما محیا کند.
معرفی بنگاه های تجاری در طراحی وب سایت تجاری از اهمیت زیادی برخودار است، شما باید معرفی قدرتمندی از بنگاه خود در سایت داشته باشید . نحوه استفاده از گرافیک و نمایش کالاهای تجاری در سایت میتواند تفاوت میان شما و رقبا را رقم بزند.
اگر شما از فعالان در بخش تجارت هستید میتوانید با مراجه به صفحه آموزش ساخت سایت تجاری اطلاعات بیشتری در مورد نحوه راه اندازی یک وبسایت تجاری بدست بیاورید. در این صفحه میتوانید مقالاتی در باره معرفی بهترین سایت های تجارت الکترونیک بیابید که میتواند تحلیل خوبی از رقبا به شما بدهد.

موارد مهم در طراحی سایت تجاری

موردی که در طراحی سایت تجاری حائز اهمیت است ساختار قالب و طراحی گرافیکی مناسب وب سایت و همچنین چیدمان صحیح بخش های مختلف سایت، و نیز چیدمان کالاها و طبقه بندی آنها و منوبندی حرفه ای صفحات وب سایت می باشد تا کاربران و مراجعه کنندگان به وب سایت ارتباط منسجم و درستی با آن برقرار نمایند. طراحی قالب این نوع سایت ها می بایست به گونه ای باشد که کاربر پس از ورود به وب سایت با زمینه فعالیت شرکت آشنا گردد تا در صورتیکه خدمتی و یا محصولی مورد نیازش بود بتواند با ورود به سایر صفحات و یا جستجو در سایت، کالا و خدمات مورد نظر خود را بیابد و در صورت تمایل با شرکت تماس برقرار نماید. مورد مهم دیگر در وب سایت های تجاری برخورداری از محتوای غنی و قابل استفاده برای مخاطبان می باشد.

امکانات طراحی سایت تجاری

    معرفی امکانات و خدمات گوناگون شرکت
    امکان ثبت نام آنلاین برای متقاضیان
    بخش گالری تصاویر خدمات شرکت
    افزودن کاربران و معین کردن نقش و سطح دسترسی
    گالری تصاویر محیط شرکت و انواع محصولات
    امکان درج نمودن نظرات توسط مشتریان شما
    قرار دادن بخش خبرنامه در طراحی وب سایت
    قابلیت سفارش آنلاین محصولات و مشاهده خدمات
    حساب کاربری پیشرفته برای هریک از کاربران
    صفحه مربوط به اخبار ، دستاوردها و اهداف شرکت

    برگزاری نظر سنجی های آنلاین
    بخش مشاوره آنلاین جهت راهنمایی مشتریان
    پنل حرفه ای جهت مدیریت سایت و کاربران
    همگام با اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو
    اپلیکیشن حرفه ای در کنار طراحی وبسایت شرکتی
    جستجوی پیشرفته در میان خدمات و محصولات شرکت
    پنل ارسال پیامک و ایمیل بصورت گسترده
    امکان ثبت نام و ورود برای مشتریان
    قابلیت گرفتن پشتیبانی از اطلاعات سایت
    وبسایت کاملا ریسپانسیو

سرویس ها و امکانات طراحی سایت تجاری

همه کاری که انجام می دهید باید با محوریت مشتری باشد. در واقع مهم ترین عنصر در موفقیت هر کاری، کاربران و مشتریان آن شغل هستند. وب سایت تجاری باید امکانات کاملی داشته باشد تا کاربران بتوانند به راحتی با ان کار کنند.

برخی از سرویس هایی که باید در طراحی سایت تجاری در نظر گرفته شود عبارتند از :

معرفی کامل شما و مجموعه تان

شما باید بخشی را برای معرفی کامل خود در نظر بگیرید. کاربران باید بدانند زمینه کاری شما دقیقا چیست، همکارانتان چه کسانی هستند، چه اهدافی دارید، چه جایگاه شغلی دارید و...

همه این ها می تواند باعث جلب اعتماد کاربر شود که این برای موفقیت شما بسیار حیاتی است.

معرفی کامل محصولات و خدمات به شکلی که کاربر بتواند به راحتی اطلاعات مورد نیازش را پیدا کند.

به عنوان مثال شما در سطحی گسترده به فروش موبایل می پردازید. باید هر کدام از موبایل ها را به صورت کامل معرفی کرده و و ویژگی های آن را توضیح دهید. هم چنین مقایسه کالاها با هم می تواند به مشتری برای انتخاب کالای مورد نظرش کمک کند. باید سعی تان بر این باشد تا هنگامی که مشتری در وب سایت شما به دنبال چیزی می گردد، جواب سوالش را پیدا کند و در سایت دیگری به دنبال آن نگردد.

ایجاد قسمت جستجو برای کاربران

همان مثال قبلی را در نظر بگیرید. باید جستجوی پیشرفته ای در اختیار کاربر قرار دهید که به راحتی اسم برند و مدل گوشی را وارد کند و در صورتی که شما آن محصول را موجود دارید، بتواند آن را ببیند.

متاسفانه بسیاری از طراحان سایت تجاری این مورد را در نظر نمی گیرند. هر چقدر هم که وب سایت شما کامل باشد اگر نتوانید احساس راحتی را به کاربر بدهید موفق نخواهید شد. از مهم ترین نیازهای کاربران این است که به راحتی بتوانند با سرچ کردن در سایت، محصول یا موضوع مورد نظرشان را پیدا کنند.

توضیح خدمات و محصولات با استفاده از اسلایدها، فیلم و...

روش های زیادی برای توضیح دادن در مورد محصول و خدمات وجود دارد. مثلا شما می توانید از طریق تصویر، صدا، متن و... این کار را انجام دهید. توضیح دادن از طریق فیلم و موارد مشابه مانند انیمیشن و... بهترین راه انتقال مفهوم به مخاطب است. دلیل این امر این است که با دیدن فیلم تمامی حواس ما درگیر می شود یعنی هم صدا را می شنویم و هم تصویر را می بینیم و علاوه بر آن وجود متن هم در قسمت های مختلف فیلم می تواند توجه مان را جلب کند.

گالری تصاویر

شما باید گالری تصاویر کامل و منسجمی داشته باشید تا کاربر بتواند به راحتی تصاویر را مشاهده نماید و با محصولات آشنا شود. هم چنین وجود تصاویری از محل کار شما هم بسیار می تواند به جلب اعتماد کاربر کمک کند.

داشتن درگاه پرداخت و امکان خرید اینترنتی برای کاربران

هنگامی که مشتریان محصولات شما را می بینند و تصمیم به خرید می گیرند، باید بتوانند به راحتی از طریق وب سایت و با چند کلیک خریدشان را انجام دهند. امکان خرید از طریق سایت، امکان مهمی است که باید در اختیار کاربر قرار دهید.

داشتن نقشه سایت

داشتن نقشه سایت علاوه بر این که  کاربر را به خوبی راهنمایی می کند، از نظر گوگل هم بسیار مهم است و برای شما امتیاز محسوب می شود.

معرفی محصولات یا خدمات جدید

هنگامی که به خدمات یا محصولات تان اضافه می کنید باید به خوبی این تغییر را به مخاطبان اعلام کنید تا از آن آگاهی داشته باشند.

ارائه بخش نظر سنجی برای مشارکت کاربران و تبادل نظر انان با یک دیگر

این قسمت به اعتماد هر چه بیشتر کاربران کمک می کند. هنگامی که کاربران بتوانند نظراتشان را در مورد محصول و خدمات ثبت کنند و نظرات دیگران را هم ببینند، راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند.

ارسال پیامک انبوده به کاربران و اطلاع رسانی به آن ها

درست است که باید از طریق وب سایت، همه موارد لازم را به اطلاع کاربران برسانید اما باید از روش های دیگر هم استفاده کنید. پیامک انبوه از جمله کارهایی است که به خوبی باعث اطلاع رسانی می شود.

چند زبانه بودن سایت (در صورت نیاز)

در صورتی که فعالیت شما به صورت بین المللی است باید سایت را به صورت چند زبانه طراحی کنید. البته شما بعدا هم می توانید زبان های مورد نظر را به سایت اضافه کنید.

طراحی قسمتی برای اعطای نمایندگی ( در صورت نیاز)

طراحی تالارهای گفتگو

تالارهای گفتگو باعث جلب اعتماد کاربران می شود چون در این قسمت می توانند در مورد کالاها و خدمات به تبادل نظر بپردازند.

ایجاد سیستم خبرخوان

قرار دادن قسمتی تحت عنوان وبلاگ برای اطلاع رسانی به کاربر

همان مثال فروش گوشی های موبایل را در نظر بگیرید. شما قبل از این که به فکر فروش باشید باید به فکر اطلاع رسانی به کاربر باشید. هنگامی که کاربر با خواندن مطالب متعدد در قسمت وبلاگ سایت متوجه می شود که شما اطلاعات کامل و تجربه بالایی در زمینه کاری تان دارید می تواند به شما اعتماد کرده و خرید کند.

داشتن سیستمی پیشرفته برای ارتباط با مشتری

داشتن سیستمی پیشرفته برای خدمات پس از فروش، استعلام گارانتی و دیگر نیازهای کاربر، ارتباط حرفه ای شما با مشتریانتان را حفظ می کند.

قرار دادن فرم ثبت نام برای مشتریان

کاربران می توانند با ثبت نام در سایت از خبرهای جدید، محصولات جدید و ... آگاه شوند. هم چنین می توان برای اعضایی که ثبت نام کرده اند تخفیف هم قائل شد. علاوه بر این که کاربران با ثبت نام می توانند از خدمات بیشتری استفاده کنند، ثبت نام مشتریان برای شما و وب سایت هم بسیار مهم است.

در نظر گرفتن بخشی برای آگاهی مخاطب از قرعه کشی ها، جوایز و ...

اطلاع رسانی به مشتریان در مورد فروش ویژه، تخفیف و...

داشتن سیستمی برای امارگیری در مورد بازدیدکنندگان وب سایت

هر چه زودتر بهتر

مدت زمان حضور در اینترنت و سابقه داشتن وب سایت برای شرکت ها در موفقیت وب سایت تاثیر گذار خواهد بود بنابراین هر چه زودتر اقدام به طراحی سایت تبلیغاتی خود نمایید با توجه به آنکه قدمت وب سایت در موفقیت وب سایت تاثیر گذار می باشد وب سایت موفق تری در آینده خواهید داشت.

ما متخصصان در ارائه وب سایت‌های تجارت الکترونیک پویا و پیچیده برای عمده فروشان و تجارت هستیم. ما می‌توانیم یک راه‌حل سفارشی برای هر کسب‌وکار و نیاز مشتری از وب سایت‌هایی ایجاد کنیم که محتوای سایت شما را از طریق فروشگاه‌های آنلاین و پیچیده ویرایش می‌کنید.

https://www.imwebdesignmarketing.co.uk/business-web-design/trade-wholesale-web-design/

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی