طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

چگونه یک امتحان آزمون B / B مشابه کارآزمودگان HubSpot

هستی خانم | پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۸ ق.ظ

فراخوانی برای اقدام یک لحظه برجسته یا خفه است که می‌تواند کنجکاوی را به یک فرصت شغلی قانونی تبدیل کند. اتصال پل بین بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی - نقطه ورود که به شما اجازه می‌دهد تا بر ترافیک وب که ایجاد می‌کنید سرمایه‌گذاری کنید.

دانلود رایگان: راهنمای تست A / B و کیت

فراخوانی برای اقدام یک لحظه برجسته یا خفه است که می‌تواند کنجکاوی را به یک فرصت شغلی قانونی تبدیل کند. اتصال پل بین بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی - نقطه ورود که به شما اجازه می‌دهد تا بر ترافیک وب که ایجاد می‌کنید سرمایه‌گذاری کنید.

دانلود رایگان: راهنمای تست A / B و کیت

با وجود پیامدهای نهفته بازرگانی بالقوه آن، کمپانی CTA به طور کلی نسبتاً کوچک و ساده است - شاید یک دکمه یا یک خط متن. به نظر می‌رسد یک صفحه وبلاگ یا صفحه‌ای که کمپانی CTA در آن پیمان داده، فقط چیزی است که اهمیت دارد هنگامیکه شمار زیادی از آن‌ها در نهایت فرآوری می‌شوند.

به راحتی می‌توان تصور کرد که کپی، رنگ، یا قرار دادن یک فراخوانی برای عمل، واقعاً مهم است، اما این باره نیست. کاره‌ای زیادی در ایجاد یک شرکت CTA موثر صورت می‌گیرد. بهترین روش‌ها به دقت ایجاد شده و به طور پیوسته باره آزمایش پیمان گرفته‌اند. در اینجا ما بر روی آن پروسه تمرکز خواهیم کرد.

ما یاد می‌گیریم که چگونه یک تست A / B را با موفقیت انجام دهیم و کمی بصیرت در مورد جستار از برخی کارآزمودگان کارشناس بدست آوریم.

چگونه تست A / B را تست کنیم

در باره یک عامل ویژه که می‌خواهید امتحان کنید تصمیم بگیرید.

ایجاد CTAs متمایز و متمایز.

نتایج خود را بسنجید.

۱. روی یک فاکتور خاص که می‌خواهید آزمایش کنید، تصمیم بگیرید.

آزمون A / B به نظر می‌رسد که یک پروسه باره کاربرد بی‌هدف باشد. در این زمینه، it's برای کمک به شما برای بهینه‌سازی جنبه‌های خاص CTAs طراحی شده‌است. این بدین معنی است که یک امتحان A / B موثر بر روی شما پیمان می‌گیرد و به طور قطع متغیرهای فردی که می‌خواهید بهتر فهم کنید را برگزیدن کنید.

آیا شما کوشش می‌کنید در انتخاب بهترین واژه برای کمپانی CTA خویش صفر رغبت کنید؟ آیا به دنبال ویژگی‌های بهینه بصری آن هستید؟ آیا می‌خواهید مشخص کنید که در کجا بیش‌ترین کارایی را بر روی پست‌های تارنگار خود پیمان دهید؟

سعی کنید به یک فاکتور در رأس همه دیگر قفل کنید. شما می‌خواهید چند CTAs متعدد با اشکال مختلف، رنگ‌ها و کپی آن‌ها را یک‌بار امتحان کنید.

۲. برپایی CTAs جدا و متمایز.

یک دلیل تست A / B به عنوان امتحان "A / B" نامیده می‌شود - نه تنها "A". خود این مفهوم متکی بر مقایسه گزینه‌های چندگانه است، فلذا طبیعتاً اگر می‌خواهید CTAs تست A / B را تست کنید، شما به بیش از یک احتیاج دارید.

متغیرهای گوناگونی وجود دارند که می‌توانید برای ایجاد تمایز منحصر به فرد، قابل‌تشخیص، از دسته رنگ، موقعیت، اندازه، شکل و wording بهره‌گیری کنید.

تست‌های A / B باید اساساً CTAs مشابهی داشته باشند که اطلاعات یک‌سان را به روش‌های بی همتا منتقل می‌کنند.

۳. نتایج خود را اندازه‌گیری کنید

یک بازه زمانی را مشخص کنید که می‌خواهید از آن به عنوان نقطه مرجع تان برای آزمایش خود کاربرد کنید. زمانی که تست خویش را در آن دوره اتمام دادید، زمان را صرف آنالیز و درک نتایج خود کنید.

به این اندیشه کنید که انتخاب‌های مختلف شما از عقیده معیارهایی همانند نقطه نظر کلی، کلیک، و مطالب ارسالی برای دید کدام یک از CTAs بیش‌ترین پروا را به خود جلب می‌کنند و تبدیل به بهترین حالت می‌شوند.

هنگامی که شما نتایج خود را به دست آورده‌اید، می‌توانید جنبه‌های موثرتر هر گزینه را شناسایی کرده و شروع به جمع کردن CTAs کنید که به طور مداوم نتایجی که به آن احتیاج دارید را ارایه می‌دهد.

چگونه یک تیم آزمایش B / B همانند HubSpot بازاریابان را تست کنید

از آزمایش چند متغیر در همان موعد اجتناب کنید.

It's پیشنهاد کرد که شما تغییرات اساسی متفاوتی از همان شرکت CTA را در زمان آزمایش A / B به کار بگیرید. امید به اتمام این آزمون‌ها، معرفی عوامل ویژه‌ای است که CTAs را موثرتر می‌سازند.

اگر CTAs را با جنبه‌های مختلف مقایسه کنید زمانی که A / B تست می‌کند، نتایج شما ممکن است آمیخته شوند. شما باید یک ایده صریح از این که کدام جنبه‌ها زیاد موثر هستند داشته باشید - شما در توانایی معرفی عواملی که ارزش استفاده از آن‌ها را دارید، از دست خواهید داد.

همان طور که کارلی stec، مدیر تیم برای وبلاگ نویسی و اکتساب آکادمی در HubSpot، پیشنهاد می‌دهد که "از آزمایش متغیرهای انبوه در یک سررسید دوری کنید" او بر روی ارزش نگه داشتن چیزها پافشاری می‌کند.

او در باره مجموعه‌ای جدید از تست‌های a / b بحث کرد که تیم او برای صفحات متشکریم - شما شامل تغییر پیام, قرار دادن, و جلوه‌های بصری یک کمپانی cta شد. او متوجه افزایش شدید در تبدیل شد, اما تصویر محکمی از عامل کلیدی در بازی نداشت, " در حالیکه ما گواه افزایش شدید در تبدیل بودیم, حیران مانده بودیم که این شغل دقیقاً چه پیشه کرد? آیا این گرد از عناصر یا هر سه بوده‌است? "

تیم او تصمیم گرفت که تست‌های تشخیص این تفاوت را جداسازی کند. همانطور که او ذکر کرد, " ما آزمایش را به عنوان سه آزمایش جداگانه مجزا تست کردیم و دریافتیم که پیمان دادن به راستی بیش‌ترین تاثیر را بر تبدیل داشته‌است. درس? ساده نگه داشتن آن آسان است. "

این پیشه را یک ماراتون کنید, نه یک سرعت.

آهسته و یکنواخت - نام این بازی در موعد آزمایش / b تست است. این یک پروسه تکه‌ای است. موفق‌ترین تنظیمات شما مجموع چندین تنظیمات کوچک است که اغلب در دوره‌های زمانی زیاد مهم سپریدن می‌شوند.

از آنجا که aj یک مدیر بازاریابی برای درونمایه و اکتساب است, از آغاز آزمایش دگرگونی ها نترسید. " بهبود (بهبود) های حقیر به زبان, ویژگی‌های بصری, جایابی و سایر عوامل فرآوری کننده بیش‌ترین تاثیر را دارند. اگر هر تست a / b شما را آزمایش کنید, طبق یک تغییر بنیادین اساسی است, ممکن است از جنبه‌هایی که برای شما بهتر پیشه می‌کنند, عبور کنید.

او در پیوستگی گفت: " برای مثال, ما یک سری کامل برای آزمودن متن لنگر انداختیم. در حالی که ما افزایش حاشیه‌ای را از هر آزمایش دیدیم, ترکیب این نتایج حاصل شد که منجر به نسخه بهینه این کمپانی cta شد, که منجر به افزایش چشمگیری در هدایت سالانه این تارنگار شده‌است. "

آنچه از تست a / b آموخت:

اگر درسی هستی دارد که از آزمایش a / b خارج شده‌است, این است که دائم جای پیشرفت وجود دارد. تست a / b پروسه همیشگی است. به عنوان stec, ما به طور مداوم روی آزمایش‌ها خویش تکرار می‌کنیم لغایت مطمئن شویم که برای برنده بار نخواهیم نشست. فقط به خاطر اینکه چیزی برنده شد, به این معنی نیست که نمی‌تواند شکست بخورد. پیوسته بده. "

a / b تست در باره برگزیدن کامل است - اخطار در اینجا این است که کمال راستین نیست. همش اشتیاق دارید که استقامت خود را درمان دهید و امتحان a / b برای آن فرآیند محوری است.

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی