طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

چه اطلاعاتی به جهت طراحی سایت تجارت و راه اندازی سایت تجارت مورد نیاز است؟

زمانی که شما می خواهید طراحی سایت تجارت و همچنین برپایی وب سایت تجارت خود را به شرکت رایان بسپارید، باید به جهت طراحی، اطلاعات خاصی در اختیار تیم مشاوره دهنده رایان قرار دهید. هر میزان اطلاعات شما درست تر و دقیق تر باشد، طراحی سایت تجارت شما کارآمد تر و کاربردی تر خواهد بود. کیفیت تصاویر نیز نقش زیاد مهم دارد. مطالب و محتوا به هیچ عنوان کپی از دیگر سایت ها نباشد. در تداوم برخی از این اطلاعات را اسم برده ایم.

  

چه اطلاعاتی به جهت طراحی سایت تجارت و راه اندازی سایت تجارت مورد نیاز است؟

زمانی که شما می خواهید طراحی سایت تجارت و همچنین برپایی وب سایت تجارت خود را به شرکت رایان بسپارید، باید به جهت طراحی، اطلاعات خاصی در اختیار تیم مشاوره دهنده رایان قرار دهید. هر میزان اطلاعات شما درست تر و دقیق تر باشد، طراحی سایت تجارت شما کارآمد تر و کاربردی تر خواهد بود. کیفیت تصاویر نیز نقش زیاد مهم دارد. مطالب و محتوا به هیچ عنوان کپی از دیگر سایت ها نباشد. در تداوم برخی از این اطلاعات را اسم برده ایم.

    اطلاعات کافی در رابطه با صنعت متمرکز
    اطلاعات در رابطه با کشور قصد به جهت تجارت
    اطلاعات در رابطه به گروه بندی محصولات
    اطلاعات دقیق در رابطه با خدمات
    تصاویر با کیفیت از محصولات و خدمات
    اطلاعات رزومه شرکت
    اطلاعات آدرس وتلفن و…
    لوگوی شرکت
    معرفی سایت های صنف کاری و رقبا

طراحی سایت بازرگانی بر پایه نوع و روند کاری شرکت پیاده سازی و اجرا می گردد.

علی الخصوص چند زبانه بودن وب سایت شرکت بازرگانی (یک یا چند زبان بین المللی دنیا) از موارد مهم در ساخت وب سایت های تجاری و طراحی سایت شرکت صادرات و واردات هست. چون ویژگی برجسته طراحی سایت بازرگانی ملاک قرار دادن بازاریابی دنیای می باشد. منبع درآمد کمپانی های بازرگانی از طریق داد و ستد با مشتریان ساکن در نقاط گوناگون دنیا و از طریق صادرات و واردات محصولات تامین می گردد. از اینرو برای هستمرار و قوّت گرفتن فعالیت شرکت های بازرگانی، بایستی طراحی سایت بازرگانی به گونه ای انجام گیرد که محدودیت های زمانی و مکانی را از میان برداشته و داد و ستد و معاملات برون مرزی و همینطور درون مرزی براحتی صورت گیرد.

هم الان و بویژه در آینده خیلی قریب رقابت شرکت های بازرگانی در عرصه وب و فضای مجازی بطور شگفت آوری رو به فزونی خواهد گذاشت. لذا مدیران شرکت های تجاری با توجه به این مقوله و با آینده نگری از هم الان به فکر راه اندازی و تاسیس یک وب سایت اینترنتی برای خود باشند.قصد هایی در طراحی وب سایت بازرگانی، گسترش بازرگانی شما و یافتن مشتریان نو در بازار کشورهای سایر هست.

بازرگانی بین الملل و طراحی سایت برای آن الزامات ویژه خود را دارد و البته واحد های تجاری کوچکتر طراحی سایت متفاوتی را طلب می کنند. نگاه کنید به صفحه ( طراحی سایت تجاری).

در هر شغلی که فعالیت می‌کنید طراحی سایت از دسته مهم ترین کارهایی است که برای رشد کاری تان باید سپریدن دهید. برخی مواقع این ضرورت بیش از سایر مقوله ها مهم می‌شود. یه نظر شما برای فعالان گویه بازرگانی، لزوم طراحی سایت به اندازه کسانی است که کار و جنبش شان فقط در درون کشوراست؟ احتمالاً عقیده خاصی در این باره نداشته باشید که با یک روشنگری ساده نظرتان می‌تواند عوض شود. فردی را انگار کنید که به فروش کفش در درون ایران مشغول است و در مقابل شخصی را در عقیده بگیرید که کارش تجارت و تجارت در زمینه کفش و... است. مسلما برای کسی که کار و جنبش جهانی دارد موضوع طراحی سایت بازرگانی مهم تر است.

دلیل این اهمیت اغلب این است که اولا وقتی شما در سطح بین المللی تکاپو می‌کنید کل انتظار دارند که استانداردهای بیشتری را رعایت کنید و رفتارتان چیره دست تر باشد. از طرفی صحیح است که همگی کسب و کارها در داخل کشورمان متوجه اهمیت طراحی تارنما برای کار شان هستند اما در سطح جهانی این نیاز بسیار پیش تر از آن که ما متوجه اش باشیم، مطرح بوده است. این به چه معنی است؟ شما به عنوان یک بازرگان یا شخصی که به هر چهره تکاپو بازرگانی دارد ممکن است کمپانی ها و همکاران درونی را بتوانید برای مدت کوتاه قانع کنید که فعلا برای طراحی سایت اقدام نکرده اید و با طریق های دیگری با آن ها در پیوستگی باشید. اما به ما بگویید برای همکاران و مشتریان بیگانه که سنه ها پیش از ما کل کارهایشان را از طریق وب سایت سپریدن داده اند چه دلیلی می‌توانید بیاورید؟ چگونه باید به شما به عنوان یک فعال اقتصادی بین المللی اعتماد کنند در حالی که هنوز یک تارنما تخصصی ندارید؟

قابلیت‌های مهم در طراحی سایت بازرگانی

یک سایت در زمینه تجارت هم باید مشابه دیگر سایت‌ها که طراحی می‌شود حائز امکانات مختص به خود باشد تا بتوان به بهترین شکل ممکن کسب و کارتان را شناسایی کنید. در طراحی سایت بازرگانی باید امکاناتی که در پیوسته شرح می‌دهیم را در سایت خود پیاده سازی کنید.
●     نمایش محصولات و خدمات
●    نمایش پروژه ها و نمونه کارها
●    بخش بندی محصولات، خدمات و پروژه‌ها به صورت دقیق
●    گالری  تصاویر
●    چند زبانه کردن سایت
●    استفاده از نقشه ی گوگل
●    سیستم اعطای نماینگی و یا شعبه
●    برپایی فرم بستگی با مشتری
●    ماژول خبرنامه برای دریافت ایمیل مشتریان
●    سیستم پیشرفته مدیریت فروش و بستگی مشتری CRM
●    امکان خرید آنلاین برخی محصولات یا تمامی محصولات به چهره عمده
●    داشتن نما پسندیده و سرعت بالا در دسترسی به سایت
●    رزومه کمپانی و هر آنچه که دوست دارید افراد درباره شما بدانند

طراحی سایت تجارت باعث اعتبار دادن و قیمت دادن به کمپانی بازرگانی شده و با وجود چندزبانه کردن سایت می‌توانید کسب و کارتان را در سطح بین المللی شناسایی کنید که اصلی‌ترین و بهترین منظور از طراحی این نوع سایت نیز همین مسئله است. از سایر فواید طراحی سایت بازرگانی می‌توان به ایجاد ارتباط بهتر و دوسویه مشتری و شرکت، آگاهی رسانی از محصولات و خدمات جدید و شکسته شدن محدودیت‌های جغرافیایی اشاره کرد.

از مهم ترین قابلیت هایی که یک وب سایت تجارت میتواند داشته باشد این است که شما را در بازار یابی جهانی وارد میکند چون از این طریق شما به جذب مشتری بپردازید و میتوانید با صادرات و واردات مخارجتان را تامین نمایید از مهم ترین ترین نکات مثبت سایت بازرگانی دو یا چند زبانه بودن هستش که علاوه بر اینکه مشتری های جدید درونی بهتون اضافه میشود میتوانید مشتری های بیگانه از سراسر جهان جذب نمایید با پروا به توضیحات فوق همه چی ارتباط دارد به یک بهینه سازی استاندارد یا در اصطلاح سئو (seo) دارد که شما را در بالاترین نقطه از نتایج موتور های جستجوگر اثر دهد

مهم ترین اهداف برای طراحی سایت بازرگانی
افزایش کسب وکار بیشتر در امور تجاری
ارتباط  بهتر با بازارهای داخلی و خارجی
افزایش ظرفیت های سرمایه گذاری در بازار
ارائه خدمات و سپریدن معاملات تجاری

از طراحی و برنامه‌ریزی برای گسترش و تجربه کاربر، ما عاشق ساخت وب سایت‌های بازرگانی الکترونیک هستیم که درگیر و اجرا می‌شوند. ما مراکز فروش B۲B و B۲C را فرآوری می‌کنیم که از درآمده‌ای بازرگانی مشتریان ما، فروش اتومبیل و وانگهی مدیریت و افزایش موجودی آن‌ها حمایت می‌کند.

وب سایت‌های تجارت الکترونیک ما هزاران تراکنش یومیه در اقصی نقاط دنیا را گردانیدن می‌کنند و میلیونها پوند برای مشتریان ما فرآوری می‌کنند. فروشگاه آنلاین شما هسته اصلی کسب‌وکار شما است، فلذا ما فروشگاه‌های آنلاین ایجاد می‌کنیم که به طور کامل قابل‌اعتماد، استفاده از شما و مشتریان تان و حمایت از تیم اختصاصی ما هستند.

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی