طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

فکر می کنید ایمیل مارکتینگ مرده است؟

دوباره فکر کنید .. بازاریابی از طریق ایمیل در واقع رونق دارد.

در گزارش بازاریابی HubSpot در سال 2020 ، تقریباً eighty٪ از بازاریابان اظهار داشتند که ارتباط ایمیل نام تجاری آنها در سال گذشته بهبود یافته است. محققان ما همچنین کشف کردند که مارک ها به ازای هر دلار هزینه تبلیغات از طریق ایمیل ، به طور متوسط ​​42 دلار درآمد کسب می کنند.

 

فکر می کنید ایمیل مارکتینگ مرده است؟

دوباره فکر کنید .. بازاریابی از طریق ایمیل در واقع رونق دارد.

در گزارش بازاریابی HubSpot در سال 2020 ، تقریباً eighty٪ از بازاریابان اظهار داشتند که ارتباط ایمیل نام تجاری آنها در سال گذشته بهبود یافته است. محققان ما همچنین کشف کردند که مارک ها به ازای هر دلار هزینه تبلیغات از طریق ایمیل ، به طور متوسط ​​42 دلار درآمد کسب می کنند.

بازاریابی پستی هنوز به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد و همچنان مزایای بسیاری را به بازاریابان ارائه می دهد. این می تواند باعث افزایش آگاهی از نام تجاری ، افزایش بازدید وب ، لذت بردن از مخاطبان شما و راحتی مشترکان از طریق کانال مشتری شود.

در حالی که بازاریابی از طریق ایمیل یک استراتژی جدید نیست ، بسیاری از بازاریابان هنوز برای رشد و حفظ اندازه لیست مشترکان خود تلاش می کنند.

اما اگر می خواهید لیست مخاطبین خود را بسازید ، نباید حوله را پرتاب کنید. مانند هر استراتژی عالی بازاریابی ، شما باید ذهنیت مشتریان خود را برای تعیین اینکه چرا آنها احتمالاً از لیست ایمیل شما مشترک می شوند - یا لغو اشتراک می کنند ، دریافت کنید.

برای کمک به شما مانند مشترکان خود فکر کردم ، من از four hundred مصرف کننده نظرسنجی کردم تا از آنها در مورد اینکه چرا در گذشته به لیست ایمیل بازاریابی پیوسته اند یا خود را از آنها حذف کرده اند ، س askال کنم. در اینجا همان چیزی است که آنها گفتند.

چرا مصرف کنندگان در ایمیل های بازاریابی مشترک می شوند

اولین سوالی که از مصرف کنندگان پرسیدم این بود که "چرا معمولاً در ایمیل های بازاریابی یا خبرنامه های ایمیل مشترک می شوید؟"

بدیهی است که مصرف کنندگان برای نامه های الکترونیکی ثبت نام می کنند که ارزش مستقیم برای آنها فراهم می کند.

در زیر خلاصه ای از معنی هر نتیجه برای بازاریابان و همچنین نمونه هایی از ایمیل های م thatثر که از منافع مخاطبان آنها استفاده می کند ، آورده شده است.
1. تخفیف ، کد تبلیغاتی تخفیف و کوپن

تقریباً 28٪ از مصرف کنندگان می گویند که مشترک ایمیل های مارکدار می شوند زیرا "می خواهند در مورد فروش ، کد تبلیغاتی یا کوپن های یک شرکت به آنها اطلاع داده شود."

تکان دهنده نیست که ایمیل های تبلیغاتی و معاملات و فروش از اولویت اصلی مصرف کنندگان هستند. در حال حاضر ، بسیاری از ما یا برای استفاده شخصی در ایمیلی مانند این مشترک شده ایم یا در صندوق ورودی خود به دنبال کدهای تبلیغاتی قبل از یک فروشگاه بزرگ هستیم.

اگرچه این ایمیل ها در درجه اول برای اعلام معاملات یا روش هایی است که مشتری شما می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند ، اما همچنان می توانید از آنها برای تبلیغات دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال ، هنگام اولویت بندی یک کد فروش ، معامله یا کوپن در بالای ایمیل ، می توانید اخبار مربوط به یک محصول جدید یا پست های وبلاگ را در پایین به اشتراک بگذارید. فقط بخاطر داشته باشید که مشترکین شما برای گرفتن بهترین انعطاف پذیری در سیستم ثبت نام کرده اند و سپس به دنبال راه هایی برای لذت بردن از آنها هستند.

این یک مثال عالی است. هنگامی که در Postmates مشترک می شوید ، می توانید درخواست کنید که ایمیل ها را با تبلیغات و کوپن دریافت کنید. پس از مشترک شدن ، Postmates کد های کوپن نیمه منظم و اخبار مربوط به فروش ویژه رستوران را برای شما ارسال می کند:

به عنوان یک مشتری، من شخصاً ایمیل Postmates را دوست دارم چون توسط ماموریت آن برای ارسال اطلاعات تخفیف داده می‌شود. هر وقت که من ترتیب سفارش را در نظر می‌گیرم، از طریق inbox به دنبال آن می‌گردم تا ببینم که آیا آن‌ها اخیراً یک کده‌ای ویدئویی را ارسال کرده‌اند یا نه. وقتی آن‌ها اینکار را انجام می‌دهند، من تردید دارم که از این برنامه بر روی سایر رقبا shipping را دریافت کنم.

۲. ارتباط با محتوای ارزشمند از برند

همه بینندگان به دنبال گرفتن آخرین معاملات در مورد محصولات نیستند. گاهی اوقات، مردم فقط به خاطر یادگیری چیزهای جدید، به ایمیل‌های مربوط می‌شوند. این توضیح می‌دهد که چرا یک چهارم از شرکت کنندگان می‌گویند که آن‌ها به ایمیل می‌پیوندند چرا که می‌خواهند به طور منظم محتوای brand's را دریافت کنند (به عنوان مثال بلاگ ها، ویدیو، گرافیک)."

اگرچه ایجاد یک ایمیل برای پست‌های وبلاگ شما و یا محتوای برچسب خورده ممکن است به نظر نرسد که به طور مستقیم از خرید یا ROI سود می‌برد، این نوع ایمیل هنوز تعدادی مزایایی را ارایه می‌دهند که می‌توانند بر خط پایین تاثیر بگذارند.

برای مثال، آن‌هایی که مشترک هستند از شما راضی خواهند شد که نشان دهند چرا برند شما یک صدا قابل‌اعتماد در صنعت شما است. بعد از دیدن و مصرف محتوای ارزشمند از شما به طور مرتب، شرکت شما می‌تواند اولین کسی باشد که زمانی که یک مشتری نیاز دارد محصولی را خریداری کند که شما می‌فروشید.

علاوه بر این، اگر چه ایمیل‌های مبتنی بر محتوا ممکن است بر تبلیغات تمرکز نکنند، این به این معنی است که شما می‌توانید یکی را در داخل ترکیبی از لینک‌هایی که در یک پست الکترونیکی به اشتراک گذاشته شده‌اند، بگنجانید. علاوه بر تبلیغات زیرکانه از جمله تبلیغات در یکی از این ایمیل‌ها، می‌توانید به وبلاگ یا محتوای ویدئو که با هدف تولید هدایت می‌شود، لینک دهید.

برای ارایه یک مثال از یک ایمیل بازاریابی مبتنی بر محتوا، نگاهی به پست الکترونیکی وبلاگ HubSpot's بیندازید. هر روز، وبلاگ خدمات پست را ارسال می‌کند که همان روز برای مشترکین منتشر می‌شوند. در حالی که محتوا اغلب آموزنده است، ما گاهی در تبلیغات دیگر، مانند تماس تلفنی برای بازدید از وبلاگ " وب سایت جدید خود، با هم مخلوط می‌شویم.

3. اطلاعیه های شرکت

تعدادی از مارک ها استفاده از ایمیل های خود را برای نشان دادن عملکرد داخلی شرکت خود به مخاطبان انتخاب می کنند. این ایمیل ها ممکن است شامل اطلاعیه هایی به سبک بیانیه مطبوعاتی ، اطلاعات مربوط به کارکنان یا پست های وبلاگ سازمانی شرکت باشد.

اگرچه این محتوا ممکن است به اندازه کوپن یا محتوای آموزشی به طور مستقیم برای مخاطبان ارزش قائل نشود ، اما همچنان به مارک ها کمک می کند تا برای مخاطبان علاقه مند به تماشای رشد آنها معتبر و موفق عمل کنند. این ممکن است به همین دلیل باشد که sixteen٪ از کسانی که من نظرسنجی کردم صرفاً برای دریافت اطلاعیه های خاص شرکت در صندوق ورودی خود مشترک می شوند.
4. مخلوطی از مطالب ، تبلیغات و اخبار شرکت

در حالی که 10٪ از شرکت کنندگان "همه موارد بالا" را به عنوان دلیل اصلی اشتراک ایمیل خود انتخاب کردند ، 14٪ "سایر" را انتخاب کردند. این نتایج ممکن است حاکی از آن باشد که گروههایی از مشترکان ایمیل ممکن است از انواع مختلف محتوا در یک ایمیل برخوردار شوند.

هنگامی که مخاطبان ایمیل خود را می شناسید ، ایمیل های خود را در اطراف محتوایی که به گیرندگان ایمیل در فرم مشترک آنها قول داده اید ، متمرکز کنید. اما ، در نظر بگیرید که یک یا دو تبلیغ را که معمول نامه ایمیل شما را نقض می کند ، ببینید آیا می توانید ایمیل های خود را کمی بیشتر متنوع کنید.

به عنوان مثال ، اگر مخاطبی در ایمیل وبلاگ شرکت خود مشترک هستید ، در نظر گرفتن کوپن یا تخفیف در پایین - بعد از محتوای وبلاگ خود - در نظر بگیرید که آیا می توانید تبدیلاتی بدست آورید.
Five. دلایل دیگر

جالب است که فقط five٪ از مصرف کنندگان گفتند که معمولاً برای کسب اطلاعات در مورد محصولات جدید از یک نام تجاری ، در ایمیل ثبت نام می کنند. علاوه بر این ، اگرچه بسیاری از شرکت ها هنگام ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود ، تخفیف ارائه می دهند ، اما فقط 2٪ می گویند که برای این روش ها در ایمیل ثبت نام می کنند.

اگرچه اقلیت شرکت کنندگان گزینه های ذکر شده در بالا را انتخاب کردند ، اما هنوز هم ممکن است بخواهید با آنها آزمایش کنید در صورتی که برای شما مفید باشد یا مخاطبان شما ترکیبی از محتوا را ترجیح دهند.
چرا مصرف کنندگان در ایمیل های بازاریابی اشتراک خود را لغو می کنند

هنگامی که بازاریابان لیست ایمیل خود را تهیه کردند ، چالش بعدی که با آن روبرو می شوند حفظ آن است.

و ، گاهی اوقات ، حتی اگر درگیر شدن در پست الکترونیکی عالی یا فرمول پیروزی برای موفقیت در ایمیل باشید ، یک افت تصادفی در مشترکان خواهید دید.

چرا این ممکن است باشد؟ آیا مردم از محتوای شما خسته شده اند؟ آیا آنها مارک رقابتی دیگری با خبرنامه بهتر پیدا کرده اند؟ آیا آنها فقط بیش از ایمیل هستند؟

واقعیت این است که افزایش نرخ اشتراک شما ممکن است به دلایل بسیار ساده - و به راحتی قابل حل - لجستیکی باشد.

وقتی از مصرف کنندگان پرسیدم ، "رایج ترین دلیل برای لغو اشتراک مشترک در ایمیل های بازاریابی چیست؟" بیشتر شرکت کنندگان دلایل دیگری غیر از کیفیت محتوای ایمیل مشاهده کردند.

در واقع ، fifty one٪ می گویند اشتراک خود را لغو می کنند زیرا "ایمیل ها خیلی زیاد می آیند."

در زیر, من توضیح می‌دهم که معنای مرتبط با فرکانس برای بازاریاب‌های ایمیل و همچنین شکستن برخی دیگر از موانع اشتراک اصلی است.

تنظیم فرکانس ایمیل

در حالی که ۵۶ % از افرادی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند می‌گویند آن‌ها اغلب از فهرست‌های ایمیل قطع اشتراک می‌کنند چون ایمیل اغلب بسیار رایج است. [بیش از یک‌بار در روز]. گفت: " ایمیل اغلب بسیار زیاد می‌آید. [بیش از یک‌بار در هفته.]

علی‌رغم آمار موجود در بالا, و ترس اینکه تعداد زیادی ایمیل به اشتراک گذاشته شود, بسیاری از بازاریاب‌ها هنوز ایمیل‌های روزانه و روزانه می‌فرستند. طبق گزارش وزارت بازاریابی, بیش از ۹۰ % از بازاریاب‌ها, ایمیل را بین سه‌تا هشت بار در هفته می‌فرستند.

بنابراین چگونه به یک ایمیل موثر بدون از دست دادن مشترک پایبند هستید? خواندن را در مورد چند معیار پیشگیرانه انجام دهید.

پیش‌گیری از مشکلات مرتبط با فرکانس

اگر مخاطبین شما در طول هفته تعداد زیادی ایمیل براساس کلیک پایین یا نرخ‌های باز ارسال می‌کنند, در نظر بگیرید که یکی از ایمیل‌های عادی خود را حذف کنید و یا دو ایمیل را که برای همان روز برنامه‌ریزی شده‌است, با هم ترکیب کنید.

زمانی که ایمیل‌های خود را تقویت کردید, ببینید که آیا میزان اسپم و اسپم شما کم‌تر است در حالیکه توجه به معیارهای تعامل مانند نرخ باز یا نرخ کلیک رپ افزایش می‌یابد. اگر می‌بینید که معیارهای شما در نوسان هستند, ممکن است بخواهید راه‌های بیشتری برای تحکیم ایمیل خود شناسایی کنید.

اگر نمی‌توانید ایمیل خود را محکم کنید, دقت کنید که در مورد اینکه چه تعداد از شما به شکل مشترک ارسال خواهید کرد, شفاف باشید. این امر تضمین خواهد کرد که تمام مشترکین از چه نوع محتوا و محتوای ایمیل مطلع هستند که آن‌ها برای اول امضا می‌کنند و ممکن است مشتریانی را که به سرعت قطع خواهند کرد, حذف کند.

- محتوای کم ارزش

اگرچه محتوا بزرگ‌ترین راننده تاکسی نیست, اما هنوز هم می‌تواند عامل باشد.

در حالی که ۴ / ۵۲ % از شرکت کنندگان, قطع اشتراک ایمیل‌ها را قطع می‌کنند که احساس می‌کنند " غیر فعال یا بیش از حد " هستند. "

نتیجه فوق شگفت‌آور نیست. این آخرین باری است که از ایمیل استفاده می‌کنید که شما آن را در صندوق پستی خود دوست دارید?

خوشبختانه, تعدادی تاکتیک وجود دارد که شما می‌توانید سعی در جلوگیری از بیش از حد کهنه یا کهنه شدن داشته باشید.

چگونه از پیوندهای مرتبط با محتوا جلوگیری کنیم

اول, به سراغ معیارهای ایمیل تان بروید.

اگر شما نرخ‌های آزاد پایین, نرخ کلیک بالا, نسبت‌های بالا به خواندن و یا اسپم مرتبط با محتوای ضعیف را مشاهده می‌کنید, ممکن است زمان آن باشد که محتوایی که در هر ایمیل دارید را بررسی کنید, انواع جدیدی از محتوا را امتحان کنید و از هر گونه اشتراک که ممکن است مخاطبین شما را از بین ببرد, اجتناب کنید.

همراه با نگاه کردن به معیارهای سخت, باید محتوای ایجاد شده برای مخاطب قبل از ارسال را در نظر بگیرید. آیا این ایمیل برای مخاطبین من ارزشمند است? آیا این کار باعث بهبود محصولات من می‌شود? آیا محتوای این ایمیل با چگونگی بازاریابی این ایمیل در مکان اول همخوانی دارد? و آیا این مقدار بر روی برند است? "

اگر مخاطبین زیادی با چند علایق مختلف داشته باشید. همچنین ممکن است نگران باشید که برخی از مخاطبان پیوندهای شما را در ایمیل شما دوست دارند در حالی که دیگران ممکن است به موضوعات دیگر علاقه‌مند باشند. اگر اینطور است, می‌توانید بخش‌بندی ایمیل را نیز در نظر بگیرید.

با بخش‌بندی ایمیل می‌توانید لیست تماس‌ها را در لیست جداگانه‌ای قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که افراد دارای منافع بسیار متفاوت, تنها محتویات فرستاده‌شده به آن‌ها را ارسال می‌کنند.

به عنوان مثال, از آنجا که خوانندگان وبلاگ نویس در درجه اول به بازاریابی, فروش, خدمات و یا توسعه وب سایت علاقمند هستند, ما در هر یک از ویژگی‌های وبلاگ مان لیست ایمیل روزانه و هفتگی داریم. به این ترتیب, اگر شما یک بازاریاب علاقه‌مند به توسعه وب هستید می‌توانید در وبلاگ بازاریابی خود و ایمیل وب سایت تان بدون دیدن فروش یا محتوای خدماتی که کم‌تر به حوزه شما ارتباط دارد, شوید.

تبلیغات غیرمنتظره

در کنار محتوایی که ارزشمند نیست, تنها % % شرکت کنندگان در اصل اشتراک ایمیل‌ها را قطع می‌کنند.

تقریباً ۸۵ % از شرکت کنندگان می‌گویند که آن‌ها اغلب قطع اشتراک ایمیل‌ها را قطع می‌کنند که آن‌ها " در وهله اول " ثبت‌نام نکرده اند, در حالی که یک درصد دیگر از شرکت کنندگان می‌گوید که آن‌ها در درجه اول از ایمیل‌ها قطع اشتراک می‌کنند که " نشان تجاری, تبلیغات, یا کوپن " ارائه نمی‌دهند که نشان تجاری هنگام بازاریابی اشتراک توضیح داده می‌شود.

اجتناب از محتوای ایمیل ناخواسته

به عنوان یک بازاریاب در همین حال, مصرف کنندگانی که ایمیل شما را امضا می‌کنند, از شما انتظار خواهند داشت که محتوای ارزشمندی برای آن‌ها ارسال کنید. وقتی با ایمیل آن‌ها را منفجر می‌کنید, آن‌ها خوششان نمی‌آید یا درخواست نمی‌کنند, ممکن است کمی کم‌تر به برند شما اعتماد کنند.

به عنوان مثال, اگر یک خبرنامه روزانه داشته باشید که توصیه‌های کارشناسی را از رهبران فکری, پست‌ها, یا کوپن بدهد, و در عوض خبرنامه‌های نیمه روزانه ارسال کنید که تنها محصولات را با تخفیف تبلیغ می‌کنند, مخاطبان شما ممکن است خیلی خوشحال نباشند.

همان طور که استراتژی ایمیل خود را مدیریت می‌کنید, آنچه را که به مشترکین خود قول داده‌اید, به یاد داشته باشید. بر روی راه‌هایی که با ارزش هستند و همچنین برند شما, تمرکز کنید.

به این دلیل ما از خرید تماس‌های ناخواسته با یک شرکت دیگر چشم‌پوشی نمی‌کنیم. علاوه بر این, این امر برخلاف دستور العمل ها نیست, بلکه می‌تواند باعث آزار و اذیت و آسیب رساندن به شهرت ip شما شود.

به عنوان یک جایگزین, ایمیل بزنید. با این استراتژی, شما می‌توانید اشتراک یا اشتراک ایمیل یک برند را در ایمیل خود بازاریابی کنید در حالی که آن‌ها ایمیل و محتوای ایمیل خود را به لیست پذیره‌نویسی آن‌ها می‌رسانند. به این ترتیب, مخاطبان برند می‌توانند انتخاب کنند که آیا آن‌ها می‌خواهند عضو شوند یا نه, ممکن است پس از امضا کردن, خود را از لیست خود حذف کنند.

در اینجا یک مثال عالی از یک کمپین ایمیل با مارک با مارک تجاری از ای. اگرچه این موضوع مستقیماً بازار یا گزینه‌های اشتراک ایمیل ندارد, نکات مهمی را در مورد هر دو شرکت و پروژه‌ای که به طور مشترک روی آن کار می‌کنند, نشان می‌دهد.

نکاتی برای بردن (و نگهداری) مشترکین ایمیل

بهترین تجارب بازاریابی ایمیلی همیشه برای هر برند یک‌سان هستند. این به این معنی است که آن‌ها آزمایش و تمرین برای رشد و حفظ فهرست مشتریان ایمیل خود را انجام خواهند داد.

از آنجا که ایجاد یک لیست می‌تواند در ابتدا چالش برانگیز باشد، مهم نیست که زمانی که یک یا دو روش کار می‌کند، تسلیم نشوید. اگر چه شما می‌خواهید تاکتیک‌های خود را برای مخاطبین خود شخصی کنید، در اینجا چند نکته مهم برای حفظ ذهن وجود دارد که می‌خواهید فهرست خود را گسترش دهید.

۱. تاکتیک‌ها و محتوای ایمیل ایجاد کنید که مخاطبین ارزش آن را خواهند داشت.

اول، و مهم‌تر از همه اینکه، شما می‌خواهید در یک استراتژی ایمیل که محتوای ارزشمندی را اولویت‌بندی و اولویت‌بندی می‌کند، اجرا و اجرا کنید.

برای مثال، شما می‌توانید یک ایمیل با ترکیبی از فروش، کوپن، و codes ویدئو ایجاد کنید، یا بر روی ترویج بیشتر پست‌های وبلاگ خود تمرکز کنید. یا، اگر شما یک مخاطب غول‌پیکر با چند علایق کلیدی داشته باشید می‌توانید آن‌ها را با ایجاد ایمیل‌های بازاریابی جداگانه و لیست‌های مشترک تقسیم‌بندی کنید.

۲. ارزشمندترین جنبه‌های ایمیل logo's تان.

برای اینکه مردم به واقع محتوای ایمیل با ارزش شما را ببینند، باید آن را به منظور دستیابی به مشترکین به بازار عرضه کنید. زمانی که فرم اشتراک ایمیل خود را در سایت خود و یا وب سایت‌های ارتباط جمعی به اشتراک می‌گذارید، مشخص کنید که ایمیل تان چه چیزی برای مخاطبین شما فراهم خواهد کرد. آیا آن‌ها شامل محتوای وبلاگ، نکات تخصصی مرتبط با صنعت تان، یا معاملات ویژه می‌شوند؟ اگر اینطور است، به وضوح این را در پیام خود بیان کنید.

فقط بر روی محصولات خود تمرکز نکنید.

بله. شما یک بازاریاب هستید و نباید از صحبت‌های مهم محصول در زمانی که دارید صحبت کنید. با این حال, بسیاری از جزئیات محصول در یک ایمیل می‌تواند احساس کند یا بیش از حد تبلیغاتی کند.

زمانی که محصولات خود را در یک ایمیل تبلیغ می‌کنید, سعی کنید محتویات دیگر را در نظر بگیرید, مانند لینک‌ها برای وبلاگ‌ها و یا فیلم‌ها برای متعادل کردن ایمیل. این موضوع حتی مهم‌تر از آن خواهد بود که شما محتوای ارزشمندی را برای بازاریابی فرم اشتراک ایمیل تان ترویج کنید.

در گزارش بازاریابی خود در مورد بازاریابی, مدیر بازاریابی وابسته به سازمان تجارت جهانی تاکید کرد که چرا ارتقای محصول همه چیز نیست.

تنها شرکت‌ها و برندها می‌توانند موفق به موفقیت شوند. این موضوع با ایمیل بسیار صادق است. ممکن است مزایای کوتاه‌مدت از محتوای بسیار تبلیغاتی دریافت کنید, اما محتوای صادق, انسانی و شخصی به دنبال مدت طولانی است. "

می‌خواهید درباره بازاریابی ایمیلی بیشتر یاد بگیرید? در اینجا راهنمای نحوه استفاده از بازاریابی ایمیلی برای هدایت چشم‌انداز خود از طریق سفر خریدار ارائه شده‌است. بیشتر به غواصی کردن به داده‌های ایمیل علاقه دارید? این لیست از آمار بازاریابی ایمیل مفید را بررسی کنید.

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی