طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

محتویات و صفحات یک وب سایت شرکتی خوب

هستی خانم | پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۱۶ ب.ظ

محتویات و صفحات یک وب سایت شرکتی خوب

یک سایت شرکتی خوب دست کم باید دارای صفحات زیر باشد:
    • صفحه اصلی متشکل از عکس‌های برتر و معرفی نامه خلاصه شرکت و بهینه شده.
    • داشتن صفحه یا صفحات معرفی محصولات یا خدمات شرکت به تفکیک و به صورت مختصر.
    • صفحه یا صفحاتی با عناوینی چون «درباره ما» شامل تاریخچه، پیام‌ها، دستاوردها، گواهینامه‌ها، الزامات و مقررات.
    • صفحه «تماس با ما» شامل آدرس، ایمیل، شماره تماس، فکس، آدرس شبکه‌های اجتماعی، آدرس و شماره تماس دفاتر نمایندگی، توزیع و فروش.
    • صفحه «حرفه ها» یا «مشاغل» جهت جذب و بایگانی سوابق داوطلبان جویای کار.

بدیهی است موارد ذکر شده جنبه عمومی دارند و هر وب سایت شرکتی با توجه ماهیت فعالیت‌های آن شرکت و دامنه و سلیقه مشتریان، می تواند منوها و صفحات بیشتری نیز داشته باشد.

  • هستی خانم

به تارنما خود مثل یک محصول نگاه کنید، نه یک پروژه

هستی خانم | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۲۲ ب.ظ

هر زمان که یک مدیر به من می‌گوید که می‌خواهند وب سایت شرکت خود را طراحی کنند، آن‌ها نوعاً می‌خواهند این دشواری ها را حل کنند:

این سایت نشانه بازرگانی کمپانی در پیام‌رسانی و / یا تجربه ندارد.

فن‌آوری پشتیبانی از این سایت به قدری منسوخ و پر زحمت شده‌است که منطقی به نظر می‌رسد که طراحی دوباره را به اتفاق با ارتقا انجام دهد.

این سایت اجرا نمی‌شود. وب سایت‌های تجارت در حال تبدیل نیستند. سایت‌های برند در دست دستیابی به تعامل نیستند.

ملاقات با نیازهای فوری مهم است. اما یک طراحی دوباره وب یک شانس برای اتمام کاری حتی کارایی گذار تر است. به راستی سایت‌های بزرگ می‌توانند پلت فرم‌ها برای برپایی تجارب مشتریان نوآورانه، نوآورانه و به علاوه گزاردن به ملاحظات تاکتیکی همانند وضعیت تبدیل این سایت به سایت، تبدیل شوند. اما فقط آن مدیرانی که تارنما آن‌ها را به جای یک پروژه بهبود می‌کنند، با موفقیت یک سایت واقعاً مشتری محور بسازند که وفاداری به حیات را برپایی می‌کند. زمانی که به تارنما خود با یک طرز اندیشه فرآورده نگاه می‌کنید، سایت شما به یک نقطه کانونی برای مدیریت افراد، فرآیندها، و سیستم‌عامل‌های موثرتر تبدیل می‌شود.

محصول درمقابل پروژه

داشتن یک شیوه فکر محصول بر روش تصادف شما با سایت به چند روش کارایی می‌گذارد. به عنوان مثال:

  • هستی خانم

جذب مشتری بدون محدودیت زمانی و مکانی با ساخت سایت املاک

هستی خانم | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۵۶ ق.ظ

جذب مشتری بدون محدودیت زمانی و مکانی با ساخت سایت املاک

با استفاده از امکاناتی که طراحی سایت املاک در اختیار بنگاه های املاک قرار می­دهد، به آن‌ها این امکان را خواهد داد تا وسعت محل کار خود را از یک ساختمان محدود در یک خیابان از یک محله ی شهر به اندازه‌ی بزرگی کل کشور و یا حتی کل دنیا (با قابلیت طراحی سایت چندزبانه املاک) گسترش دهند و تمامی کاربران فضای مجازی در سرتاسر کشور بتوانند با مراجعه به سایت املاک آن‌ها نیازمندی های خود را جستجو کرده، در صورت مشاهده‌ی مورد مناسب مورد نظر خود، برای انجام کارهای نهایی به بنگاه املاک مراجعه کنند، به همین دلیل بنگاه‌های املاک با بهره‌گیری از دانش و مهارت طراحان باتجربه سایت نظیر مهندسین و کارشناسان خلاق شرکت راستین وب می­‌توانند کسب و کار خود را بدون داشتن ذره‌ای محدودیت تا سطح کل کشور و یا جهان گسترش دهند و با راهنمایی‌ها و مشاوره‌های طراحان آن هر روز نتایجی بهتر و موفقیت هایی بیش تر را شاهد باشند.

  • هستی خانم

طراحی وب سایت پرشکوه هتل

هستی خانم | سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۳۱ ق.ظ

طراحی سایت هتل، بهترین انتخاب

به دلیل این که امروزه بیش ترین جستجوی مردم در تمامی زمینه ها از طریق مراجعه به اینترنت و فضای مجازی انجام می‌شود، یکی از نیازهای اساسی هتل ها و مهمان­ سراها برای این که از رقبای خود جا نمانده، مشتریان بالقوه ی بسیاری را که در این فضا در جستجوی اقامتگاه های مختلف هستند، از دست ندهند، یک انتخاب هوشمندانه، یعنی طراحی سایت هتل با بهره گیری از دانش و تجربه ی متخصصین این حوزه نظیر کارشناسان و مهندسین شرکت راستین وب، که قادر خواهند بود بهترین ها را برای این هتل ها و مهمان سراها تدارک ببینند.

  • هستی خانم

داشتن سایت برای وکلا چقدر اهمیت دارد

هستی خانم | شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۸ ب.ظ

وکالت

وکالت عقدی است که به مایه آن یکتا از طرفین ، طرف سایر را برای اتمام فرمایش و یا اموری نایب خود می نماید ، در دادسراها و دادگاهها تعقیب پرونده و دفاع ، بدست خود شخص و یا توسط وکیل دادگستری و به وکالت از طرف موکل انجام می شود و اعطای وکالت ممکن است به یکتا از طرق زیر چهره گیرد.

  • هستی خانم

بهینه سازی سرعت سایت طراحی شده در دزفول

هستی خانم | دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۳۱ ب.ظ

یکی از مواردی که درباره وبسایت آینده شما زیاد مهم است سرعت آن می باشد. این فاکتور را می توانید در سایت هایی همانند Google PageSpeed Insights یا Pingdom آزمایش کنید. در یک شرایط کاملا ایده ال طراح تارنما شما، کل چیز را چک کرده و شما برآیند اینکه آزمایش هایتان هیچ مشکلی را نگریستن نمی کنید. ولی راستی به گونه دیگریست و این افزارها معمولا نکاتی را برای اصلاح به شما گوشزد می کنند. این موارد می توانند دربرگیرنده عکسی باشند که حجم زیادی داشته و یا فایل های جاوا اسکریپتی که پهنای باند زیادی را اشغال کرده اند.

  • هستی خانم

طراحی سایت حرفه ای و زیبا برای کرمانشاهی های عزیز

هستی خانم | يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۳ ق.ظ

در زمان های قدیم طراحی وب سایت تنها یک آدرس بود.

چند سال پیش وب سایت تنها آدرسی بود که پشت کارتها بود درج میکردند برای اینکه کلاس شرکت بالا رود معمولا هیچوقت کسی به سراغ سایت ها نمی رفت ، و زیاد برای مردم اهمیت نداشت ، ولی الان فقط با داشتن یک وب سایت می توانید خیلی راحت کسب و کار خودتان را رونق دهید فقط کافی هست انتخاب درستی داشته باشید برای انتخاب شرکت طراحی سایت کرمانشاه چون از اینجا به بعد معمار ساختمان کسب وکار اینترنتی شما می شود آن شرکت پس خیلی مهم است که چه شرکتی را انتخاب می کنید برای طراحی سایت خودتان.

  • هستی خانم