طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

طراحی سایت دکوراسیون منزل - اداری، فرصت دیده شدن

هستی خانم | جمعه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۱۰ ق.ظ

طراحی سایت دکوراسیون، نیاز ضروری طراحان دکوراسیون

طراحی سایت دکوراسیون (اداری، منزل و...) یکی از مهم‌ترین و ضروری ترین نیازهای کلیه‌ی شرکت های معماری داخلی و طراح هایی که در این شرکت ها فعالیت می‌نمایند، می­‌باشد؛ چراکه همگی آن ها برای رسیدن به این جایگاهی که امروزه در آن قرار گرفته اند سال ها وقت صرف کرده و برای به دست آوردن یک نگاه زیبایی شناسی قوی و همچنین پرورش دادن و تقویت خلاقیت در وجود خود، توان و انرژی بسیاری را به کار برده اند که با بهره‌گیری از امکانات طراحی سایت دکوراسیون داخلی می­‌توانند تمامی هنر خود را به کار گرفته، با همراهی طراحان سایت حرفه ای مجموعه هایی معتبر مانند شرکت راستین وب، خدمات خود را در زیباترین و در عین حال با ساده ترین راه ممکن ارائه بدهند.

  • هستی خانم

طراحی سایت هتل، بهترین انتخاب

هستی خانم | پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۱۶ ق.ظ

طراحی سایت هتل، بهترین انتخاب

به دلیل این که امروزه بیش ترین جستجوی مردم در تمامی زمینه ها از طریق مراجعه به اینترنت و فضای مجازی انجام می‌شود، یکی از نیازهای اساسی هتل ها و مهمان­ سراها برای این که از رقبای خود جا نمانده، مشتریان بالقوه ی بسیاری را که در این فضا در جستجوی اقامتگاه های مختلف هستند، از دست ندهند، یک انتخاب هوشمندانه، یعنی طراحی سایت هتل با بهره گیری از دانش و تجربه ی متخصصین این حوزه نظیر کارشناسان و مهندسین شرکت راستین وب، که قادر خواهند بود بهترین ها را برای این هتل ها و مهمان سراها تدارک ببینند.

  • هستی خانم

انواع پورتال چیست؟

هستی خانم | چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۵۳ ق.ظ

پورتال با وب سایت چه فرقی دارد؟

طراحی وب سایت متفاوت است و معماری آن نسبت به پورتال ساده تر است. این به این معنی نیست که فعالیت یک وب سایت سبک است، ممکن است یک وب سایت اطلاعات بسیار زیادی هم داشته باشد ولی همه این کارها در ساختار سایت قابل انجام است و نیازی به پورتال نیست.
ما برای ساخت پورتال حرفه ای چه می کنیم؟

دنبای طراحی وب سایت و پورتال تفاوت‌هایی دارد اما شباهت‌های بسیار زیادی هم دارد. این شباهت ها ان‌قدر زیاد است که کاربران ممکن است قادر به تشخیص این موضوع نباشند که در حال دیدن یک وب سایت هستند یا یک پورتال. تقریبا تمامی نکاتی که در طراحی یک وب سایت حائز اهمیت است در طراحی پورتال هم مهم است. تیم تخصصی ما برای طراحی پورتال های حرفه ای نکات بسیار زیادی را در نظر می‌گیرند. در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

  • هستی خانم

طراحی یک وب سایت حرفه ای شامل چه ویژگی هایی است؟

هستی خانم | دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۱۱ ب.ظ

پیش‌ترها داشتن یک وب سایت خیلی الزامی نبود و مهم‌ترین دلیل آن هم این بود که کسب و کا‌رها بیشتر به شکل سنتی پیش می رفتند و مردم هم کمتر تنبل بودند و البته کارهای کمتری داشتند!
امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی در همه‌ی جنبه های زندگی بشر، داشتن یک وب سایت امری ضروری است. البته نه هر وب سایتی. در دنیای پر رقابت امروز، وب سایتی می‌تواند رشد کند و شما را به موفقیت بیشتر برساند که حرفه ای باشد و امکانات لازم را داشته باشد. پس طراحی سایت حرفه ای نیاز هر کسب و کاری است.

  • هستی خانم

طراحی وب چیست?

هستی خانم | يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۹ ب.ظ

وب سایت های اینترنتی بدون محدودیت زمان و مکان 24 ساعته در خدمت متقاضیان هستند.

با ساخت سایت در کرمان با هزینه ای اندک از هزینه های اضافی مربوط به پرسنل، مکان، تبلیغات و... جلوگیری می‌کند.

با رشد لحظه به لحظه تکنولوژی و تمایل به صرفه جویی در وقت و انرژی، نسل حاضر به جمع آوری اطلاعات و خرید و فروش از طریق فضاهای مجازی روی آورده اند و ربات ساخته شده ی شما کمک شایانی به جذب و فراهم سازی نیاز متقاضیان مذکور می‌نماید.

  • هستی خانم

طراحی وب سایت عکاسی و آتلیه عکاسی برای دیده شدن

هستی خانم | جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۵۵ ب.ظ

طراحی سایت عکاسی و آتلیه عکاسی، نیاز ضروری یک آتلیه

به جرأت می­‌توان گفت بعد از وسایل عکاسی، داشتن یک مکان مناسب، دکور جذاب، زیبا و متنوع و همچنین وسایل مورد نیاز یک آتلیه عکاسی، آنچه که از مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای یک آتلیه به شمار می‌­آید، طراحی سایت عکاسی و آتلیه عکاسی می‌­باشد. در واقع چنین می‌­توان گفت که امروزه سایت آتلیه عکاسی یکی از مهم‌ترین ابزار کار عکاسان با داشتن کاربردهای بی نظیر برای آن ها و رونق کسب و کارشان محسوب می‌­شود، که می‌­تواند با بهترین امکانات به روز دنیای گسترده‌ی فناوری و تکنولوژی های برتر رو به رشد دنیا توسط طراحان حرفه‌ای فعال در این حوزه نظیر طراحان مجرب شرکت راستین وب تهیه شده، در خدمت آتلیه دارها قرار داده شود.

 

  • هستی خانم

چگونه یک وب سایت بی‌نقص را بنویسید: قالب آزاد [+ قالب آزاد]

هستی خانم | پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۹:۱۵ ب.ظ

چگونه یک وب سایت بی‌نقص را بنویسید: قالب آزاد [+ قالب آزاد]

اگر تصمیم گرفتید که باید وب سایت خود را مجدداً طراحی کنید، احتمالاً از طریق فرآیند اضطراب‌آور پیدا کردن شرکای نمایندگی و کار بر روی ایجاد یک سایت RFP کار خواهید کرد.

ما به عنوان یک سازمان می‌توانیم بگوییم که ما یک تن of (درخواست برای پیشنهادها) از سازمان‌ها از همه اشکال، اندازه‌ها و صنایع دیده‌ایم.

صادق بودن، اغلب آن‌ها عالی هستند و برخی از آن‌ها به طور کامل برای اندازه و محدوده پروژه در دسترس نیستند.

چیزهایی که ما می‌بینیم …

عدم شفافیت در دید

نام تجاری مشخصی وجود ندارد

یک حوزه ناقص کار

شرم‌آور است.

اگر یک سایت طراحی مجدد وب سایت درست انجام شود، می‌تواند عامل جادویی پیدا کردن شریک کامل آژانس و کسب وب سایتی باشد که کسب‌وکار شما را به جلو هدایت می‌کند.

کلید را دوباره روشن کنید؟ فاکتور "جادو" برای طراحی وب سایت شما چه چیز را به ارمغان می‌آورد؟

بهترین وب سایت می‌تواند سه هدف اصلی را به انجام برساند:

آن‌ها دقیقاً مشخص می‌کنند که شما به دنبال چه چیزی هستید.

آن‌ها شرکت‌های طراحی وب غیر جدی هستند که واقعاً به شما کمک می‌کنند.

به شما این امکان را می‌دهند که آژانس‌های مختلف طراحی وب را با شایستگی مقایسه کنید

در این مرحله شما می‌توانید از خودتان بپرسید "من چطور این کار را انجام می‌دهم؟ ". نگران نباش، این راهنما برای چی اینجاست.

آماده اید شروع کنیم؟

  • هستی خانم

طراحی وب سایت در اردبیل به صورت حرفه ای

هستی خانم | پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۱۰ ب.ظ

 

همان طور که می‌دانید کسب و کارها به سرعت در حال رشد و تغییر هستند. از اصلی ترین تغییراتی که در مشاغل به وجود آمده است این است که فعالیت در فضای مجازی به شکل غیر قابل توصیفی، گسترش پیدا کرده است. در سراسر کشور ما هم، طراحی وب سایت بیشتر از قبل مورد نیاز همه مشاغل است. ما در راستین وب، در راستای فعالیت های حرفه ای مان همواره مشتریانی از سراسر ایران داریم. طراحی سایت در اردبیل ، از جمله فعالیت های همیشگی ماست. مشتریان بسیار خوبی از اردبیل در خانواده راستین وب داریم که مفتخر به ارائه خدمات به این عزیزان هستیم.

طراحی سایت در اردبیل توسط راستین وب

استان اردبیل در شمال غربی ایران قرار گرفته است. این استان جذاب، سرسبز و دلنشین است.دیدن جاذبه های طبیعی و بناهای فوق العاده جذاب تاریخی اردبیل، می تواند شما را به وجد بیاورد. چندی پیش سفری به اردبیل داشتیم. خانواده‌ی راستین وب، میهمانان هم وطنان عزیزمان در اردبیل بود که هدف اصلی این سفر، طراحی سایت اردبیل بود. البته که طراحی سایت های خوب و کارآمد، می تواند غیر حضوری هم انجام شود، اما ما برای انجام پروژه های سازمانی گسترده می بایست طی جلسات حضوری بخشی از امور را به انجام می رساندیم. کنار ارائه خدمات به شما عزیزان در اردبیل، از جاذبه های دیدنی هم چون بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، موزه چینی خانه اردبیل، دریاچه شورابیل و... لذت بردیم و حسابی خوش گذراندیم.

  • هستی خانم

مزایای بهره‌مندی از طراحی سایت پزشکی

هستی خانم | چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۵:۳۵ ب.ظ

 

مزایای بهره‌مندی از طراحی سایت

وب سایت شما می‌تواند ابزاری قدرتمند برای بازاریابی مطب و کلینیک شما باشد. یک طراحی سایت پزشکی مناسب می‌تواند به شما در دستیابی به مزیت رقابتی در صنعت و بهبود شناخته شدن کسب و کارتان کمک کند. طراحی سایت حرفه ای برای پزشکان مزایای بسیاری از جمله کمک به شما برای دستیابی به چشم اندازها و همچنین ویزیت کردن بیشتر بیماران دارد و مطمئن باشید می‌توانید با طراحی سایت مطب پزشک و یا طراحی سایت ساختمان پزشکان خدمات رسانی مطب / ساختمان خود را بهبود دهید.
یکی از مزایای ساخت سایت پزشکی این است که در حال حاضر، بسیاری از پزشکان و متخصصان فاقد وب سایت اختصاصی برای خود می‌باشند و از این جهت می‌توانید از این فرصت فوق العاده برای بهبود شرایط کسب و کار خود و برندسازی استفاده نمایید.

  • هستی خانم

وب سایت بخش مهمی از یک کسب‌وکار است.

هستی خانم | چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۲۴ ق.ظ

فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم توافق کنیم: وب سایت بخش مهمی از یک کسب‌وکار است. و اگر به این علامت بستگی نداشته باشد، نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید. خبر خوب این است که روش‌های سریعی برای بهبود وب سایت شما وجود دارد.

با گفتن این مطلب، ایجاد یک وب سایت عالی در یک روند عملاً غیرممکن است، بنابراین حتی اگر در حال حاضر خوب نباشد، دیگر نیازی نیست نگران باشید که این کار را در نهایت انجام دهید.

مهم‌ترین هدف وب سایت شما این است که به مردم اجازه دهید بدانند شما در چه کاری خوب هستید و همزمان ترافیک کافی دریافت می‌کنید و باعث می‌شود که مشتریان به اندازه کافی به مشتریان تبدیل شوند.

اگر در دادن نصیحت خوب و مفید خوب هستید، افراد بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد. اما اول باید به آن‌ها نشان دهید که در واقع در چیزی که ادعا می‌کنید خوب هستید، خوب هستید. وب سایت شما به مردم بینشی در مورد کار شما می‌دهد؛ شما قطعاً به آن نیاز دارید تا به درستی بیان کنید که می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا زندگی خود را آسان‌تر کنند.

در اینجا برخی از چیزهایی وجود دارند که شما باید توجه خود را معطوف به هنگام آغاز سفر کنید تا وب سایت شما را شگفت‌انگیز کند. پس بیایید ۷ روش ساده را برای بهبود وب سایت خود انتخاب کنیم.

  • هستی خانم