طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

چه اطلاعاتی به جهت طراحی سایت تجارت و راه اندازی سایت تجارت مورد نیاز است؟

زمانی که شما می خواهید طراحی سایت تجارت و همچنین برپایی وب سایت تجارت خود را به شرکت رایان بسپارید، باید به جهت طراحی، اطلاعات خاصی در اختیار تیم مشاوره دهنده رایان قرار دهید. هر میزان اطلاعات شما درست تر و دقیق تر باشد، طراحی سایت تجارت شما کارآمد تر و کاربردی تر خواهد بود. کیفیت تصاویر نیز نقش زیاد مهم دارد. مطالب و محتوا به هیچ عنوان کپی از دیگر سایت ها نباشد. در تداوم برخی از این اطلاعات را اسم برده ایم.

  • هستی خانم

شخصی سازی یک فرآیند هستراتژیک هست نه یک برد سریع

هستی خانم | پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ


خصوصی سازی یک فرآیند هستراتژیک هست نه یک برد سریع

یک رویکرد هستراتژیک تضمین می‌کند که خصوصی سازی عملاً تبدیل را بهبود بخشیده و سرمایه‌گذاری را توجیه می‌کند. اما از کجا آغاز می‌کنید?

اخیراً من در یک سخنرانی در مورد خصوصی سازی در کنفرانس درگیری در آستین شرکت کردم. بخش من از " s بریانت " هست که در مورد نیاز به خصوصی سازی و نحوه اجرای موتور بلند آسانسور گفتگو کرد. بریانت نشان داد که اکثر بازاریاب‌های ورزشی از خصوصی سازی مطلع هستند. با این حال, پیاده‌سازی خصوصی سازی موفقیت را تضمین نمی‌کند, بنابراین دام‌ها را باز کردم و راهنمایی‌های لازم را در مورد محل آغاز فراهم کردم.

  • هستی خانم

طراحی سایت فروش کنسول بازی و ابزارها جانبی

هستی خانم | پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۰ ق.ظ

طراحی سایت فروش کنسول بازی و ابزارها جانبی

فروش گونه ها کنسول بازی مثل پی اس 4، ایکس باکس و نینتندو نیز مشابه ساخت سایت فروش بازی باید با توجه به سلیقه مخاطبان اتمام شود. آمارها نشان دیتا است که اکثر بهره‌گیری کنندگان از کنسول های بازی، نونهالان و نوجوانان هستند. البته جوانان نیز در سنه های پسین اقبال اکثریت نسبت به کنسول های بازی پیدا کرده‌اند. انتظار می‌رود در آینده‌ای

  • هستی خانم

چگونه یک امتحان آزمون B / B مشابه کارآزمودگان HubSpot

هستی خانم | پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۳:۳۸ ق.ظ

فراخوانی برای اقدام یک لحظه برجسته یا خفه است که می‌تواند کنجکاوی را به یک فرصت شغلی قانونی تبدیل کند. اتصال پل بین بازدیدکنندگان و مشتریان احتمالی - نقطه ورود که به شما اجازه می‌دهد تا بر ترافیک وب که ایجاد می‌کنید سرمایه‌گذاری کنید.

دانلود رایگان: راهنمای تست A / B و کیت

  • هستی خانم