طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

پیروزی در رقابت با طراحی سایت ورزشی

هستی خانم | سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۶ ب.ظ

پیروزی در رقابت با طراحی سایت ورزشی

به همان صورت که در تمامی رشته های ورزشی بین ورزشکاران رقابت وجود دارد و گاهی این رقابت ها به شکل رقابت بین باشگاهی نیز انجام می‌­شود، امروزه به جرأت می­توان گفت که در دنیای کسب و کار نیز رقابتی بسیار آرام بین باشگاه های ورزشی در حال اتفاق افتادن می‌­باشد و قطعا پیروز این رقابت همیشگی، باشگاهی خواهد بود که از امکانات بسیار متنوع و مفید یک طراحی سایت باشگاهی و ورزشی بهره‌مند شده باشد. باشگاه های ورزشی با استفاده کردن از امکاناتی که طراحی سایت ورزشی در اختیار آن‌ها قرار می­دهد، قادر خواهند بود تا در دنیای فضای مجازی که پر از مخاطب متنوع با علاقه‌مندی های مختلف می­‌باشد، همپای دیگر باشگاه‌های ورزشی در فضای مجازی عرضه اندام نمایند و کاربران علاقه‌مند به حوزه‌ی فعالیتی خود را جذب کنند.

  • هستی خانم

طراحی سایت دانلود آهنگ با اصول نوین تکنولوژی

هستی خانم | جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۴ ب.ظ

موسیقی بخش مهمی از زندگی ماست. همه ما هنگام رانندگی، در میهمانی ها و دورهمی ها، هنگام کار و بسیاری موارد دیگر موسیقی گوش می دهیم. هر کدام از ما سلیقه متفاوتی برای انتخاب موسیقی دارد اما آیا وقت داریم که مدام دنبال اهنگ های مورد علاقه‌مان بگردیم؟ چه خوب است اگر وب‌سایتی باشد که آهنگ های مختلف را با دسته بندی های منظم در اختیار ما قرار دهد تا بتوانبم به راحتی دانلود کرده و گوش دهیم. طراحی سایت آهنگ از جمله مواردی است که هر روزه به تعداد طرفداران آن اضافه می شود. دلیل این استقبال گرایش عمومی به سمت موسیقی است.

اما طراحی سایت دانلود اهنگ باید چگونه باشد تا کاربران راضی باشند و سایت هم به موفقیت برسد؟

در ادامه مطلب قرار است اطلاعات مهمی را در این مورد در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

 

  • هستی خانم

گرایش‌ها طراحی وب UX که کسب‌وکار شما باید بر روی آن تمرکز کند.

تجربه کاربر برای طراحی وب سایت شما حیاتی است. این چارچوب چارچوب ادراکی برای عناصر بصری طراحی را فراهم می‌کند. it is چه چیزی را تضمین می‌کند که همه عناصر سایت نه تنها برای کاربر درخواست استیناف می‌دهند بلکه برای کاربر هم خوب عمل می‌کنند. فرآیند اکتشاف که کاربران از این مکان عبور می‌کنند چیست؟ توالی اعمالی که آن‌ها برای تعامل با این فصل به عمل می‌آورند چیست؟ آن‌ها چگونه فکر می‌کنند و احساس می‌کنند که از طریق سایت حرکت می‌کنند؟ برداشت نهایی آن‌ها چیست؟ می‌خواهند برگردند؟ اینها سوالاتی هستند که طراحی UX "بله" است، پاسخ شما به سوال آخر باید یک "بله" باشد. در اینجا ما نگاهی می‌اندازیم به برخی از آخرین گرایش‌ها طراحی UX که به کسب‌وکار شما کمک می‌کنند نه تنها با کاربران تشدید شوند، بلکه مهم‌تر از همه این است که آن‌ها را نگه دارید.

زمان خواندن تقریبی

UX یک مساله حساس در دنیای دیجیتال است. کاربران به سرعت در حال حرکت هستند و وب سایت‌ها باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. تحقیقات نشان داده‌اند که زمانی که یک کاربر متن را ملاقات می‌کند, به طور غریزی به پایین حرکت می‌کنند تا اندازه‌گیری کنند که چقدر طول می‌کشد تا آن‌ها بتوانند همه آن را بخوانند. اگر خیلی طول بکشد, احتمالاً مقاله را اسکن می‌کنند و صفحه را ترک می‌کنند. برای مقابله با این رفتار, این سایت‌ها در حال حاضر با ارائه زمان خواندن برای کاربران شفاف و شفاف می‌شوند. متوسط بزرگ‌سال می‌تواند ۲۷۵ کلمه در هر دقیقه بخواند که برابر با ۸۲۵ کلمه در عرض سه دقیقه است. اما قالب‌بندی متن می‌تواند از طریق ۸۲۵ کلمه عبور کند, همه در یک حرکت, احساس طولانی داشته باشند. با این حال, یک زمان قرائت سه دقیقه‌ای بسیار بد به نظر می‌رسد. در واقع, آن احساس قابل مدیریت می‌کند. این یک استراتژی اصولی در پشت Medium.com - یک پلت فرم داستان‌سرایی است. با قرار دادن زمان خواندن در بالای هر مقاله, سایت شفافیت افزایش‌یافته و عناصر UX را تقویت کرده‌است. کاربران می‌خواهند تا حد امکان از طریق محتوا حرکت کنند, و روند زمان مطالعه برآورد شده این است که به آن‌ها قدرت می‌دهد تا این کار را انجام دهند.

تصویرمتوسط

  • هستی خانم

طراحی سایت بابل

ما با طراحی سایت در بابل در واقع به طراحی و ساخت رباتی طبق خواسته های شما می پردازیم که شما را جهت نیل به اهداف خود در اینترنت هدایت می‌کند.

این ربات را همه کسانی که می خواهند کسب و کار خود را در اینترنت معرفی کنند یا حتی از طریق اینترنت کسب و کار راه بیندازند دوست دارند چون جای چند انسان برای بازاریابی، تبلیغات، فروش و ... کار می کند؛ نیاز به مکان فیزیکی ندارد، 24 ساعته و بدون تعطیلی فعالیت می‌نماید.

بزرگترین مزیت بهره برداری از سایت زیر پا گذاشتن محدودیت مکان و دسترسی آنی همه افراد دنیا به وب سایت می‌باشد.

شما سوار بر ربات خود به سرعت جت می توانید محدودیت زمان و مکان را زیر پا گذاشته و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و با دستان پر توان این ربات، دست یاری به سوی مشتریان خود دراز کنید.

  • هستی خانم

طراحی سایت آبادان

هستی خانم | پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۰۶ ب.ظ

آبادان دیار مردمانی خونگرم و مهربان که همواره برای پیشرفت و سرافرازی ایران عزیزمان کوشیده‌اند. مردمانی از جنس عشق به وطن، از جنس غیرت، مردمانی که فخر ایران و ایرانیان‌اند، آنجا که شیرمردان و شیر زنانش در دوران جنگ تحمیلی، از همان روز های نخست با دشمنان ایران جنگیدند. فداکاری آبادانی های شجاع بر هیچکس پوشیده نیست. سلحشوران آبادانی دست از جان شستند و با همه وجود پا به میدان نبرد گذاشتند، هنوز هم آثار جنگ در چهره این دیار دلاور پرور به چشم می خورد. آبادان به همت مردمان سختکوشش در زمینه های بسیاری به شکوفایی رسیده است و از مهم ترین شهر های ایران محسوب می گردد. دیاری با جاذبه های دیدنی طبیعی و تاریخی بسیار  که هر رهگذری را به خود جذب می کند.

تیم دیجیتال مارکتینگ و توسعه وب و موبایل شرکت راستین وب با هدف رونق کسب و کارهای اینترنتی در آبادان، آماده ارائه خدمات خود به بهترین کیفیت به آبادانی‌های عزیز می‌باشد.

  • هستی خانم

برخی از انواع طراحی وب سایت چیست؟

هستی خانم | سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۷ ب.ظ

برخی از انواع طراحی وب سایت چیست؟

برای مشاغل مختلف، وب سایت‌های متفاوتی مورد نیاز است. معمولا وب سایت ها به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند که در ادامه به معرفی آن ها می‌پردازیم.

وب سایت شخصی :

به عنوان مثال شما یک نقاش هستید، دوره های آموزش خصوصی  برگزار می‌کنید، با آموزشگاه ها و دانشگاه های مختلف همکاری می‌کنید و تابلوهایتان را هم می‌فروشید. داشتن یک وب سایت برای شما باعث می‌شود بهتر دیده شوید. می‌توانید رزومه خود را داخل وب سایت قرار داده و از این طریق کارها و سفارش های جدید بگیرید. اطلاعات کلاس هایتان را هم می‌توانید در سایت قرار دهید تا افراد به صورت آنلاین در این کلاس ها ثبت نام کنند. این شکل کار کردن خیلی حرفه ای و شیک نیست؟

  • هستی خانم