طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

در مجموع، قالب‌های اکسل مایکروسافت را آزاد کنید که باعث می‌شود بازاریابی آسان‌تر شود

بسیاری از ما می‌توانیم زمانی را در دبیرستان به خاطر بیاوریم که در کلاس ریاضی نشسته بودیم و فکر می‌کردیم، "چه موقع قرار است از این چیزها در دنیای واقعی استفاده کنم؟ "

در مجموع، قالب‌های اکسل مایکروسافت را آزاد کنید که باعث می‌شود بازاریابی آسان‌تر شود

بسیاری از ما می‌توانیم زمانی را در دبیرستان به خاطر بیاوریم که در کلاس ریاضی نشسته بودیم و فکر می‌کردیم، "چه موقع قرار است از این چیزها در دنیای واقعی استفاده کنم؟ "

و سپس ناگهان خود را در دنیای واقعی می‌یابیم، تنها برای این که متوجه شویم که اعداد در واقع نقش محوری در کاری که ما انجام می‌دهیم، ایفا می‌کنند - - به خصوص در بازاریابی دیجیتال.

۹ الگو را برای بازاریابان [کیت آزاد] دانلود کنید]

مشکل این است که بسیاری از بازاریابان راست مغز هستند، به این معنی که اکسل صفحات گسترده با اعداد و فرمول‌ها و تمام چیزهایی که آن‌ها را دعوت می‌کنند، پر شده‌است. ساختن آن‌ها از خراش می‌تواند به ویژه ترسناک باشد.

در حالی که ما might not با آن بحث می‌کنیم، خواهیم گفت که مزایای استفاده از عملکرد Excel's برای سازمان دهی اطلاعات و ساده کردن کارها بی‌همتا هستند. برای کمک به کسانی که به دنبال راهی برای تیز کردن مهارت‌های خود هستید، یک لیست مفصل از راه‌هایی که می‌توانید با استفاده از اکسل شروع کنید را کنار هم قرار دهید تا کاره‌ای بازاریابی خود را ساده کنید. با استفاده از قالب‌ها، این پیشنهادها به شما کمک خواهند کرد تا در هیچ زمانی گام بردارید. خودت را بهتر می‌دانی؟ شما می‌توانید این مجموعه کامل از قالب‌های Excel را دانلود کنید.

قالب‌های صفحه‌گسترده loose آزاد برای بازاریابی آسان‌تر

الگوی بودجه‌بندی بازاریابی

برنامه‌های پست الکترونیکی وب سایت‌های ارتباط جمعی

راهنمای بازاریابی برای اکسل

تقویم تحریریه بلاگ

قالب گزارش دهی ماهانه بازاریابی

کیت برنامه‌ریزی eCommerce

ماتریکس هدف smart

قالب seo روی صفحه seo

تبلیغ تبلیغات گوگل اسکریم ترکر

تقویم محتوای وب سایت‌های ارتباط جمعی

برنامه پرتاب محصول

اولویت دادن به الگوی ردیابی &

ماشین‌حساب اهداف ترافیک و راهنمایی

KPI KPI ضروری

۱. الگوی بودجه‌بندی بازاریابی

الگوی بودجه بازاریابی برای برتری هزینه ماهانه

در حالی که بودجه بازاریابی از کسب‌وکار به کسب‌وکار دیگر متفاوت است، نیاز به ساختار و حس روشن هم ترازی بین اهداف تان و مخارج تان در سراسر صفحه حیاتی است. برای اطمینان از اینکه همیشه برای هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده آماده هستید، بسیار مهم است که شما تنها بودجه خود را به دقت و به درستی تخصیص دهید، اما این مهم است که شما در مورد این که چقدر به هزینه‌های برنامه‌ریزی‌شده خود پایبند هستید، توجه داشته باشید.

اگر می‌خواهید در پایان ماه یا ربع ساعت از یک آشفتگی جلوگیری کنید، نگاهی به این مجموعه از الگوهای بودجه‌بندی بازاریابی کنید که برای کمک به سازمان دهی بازاریابی تان طراحی شده‌است. از بازاریابی محصول، برای طراحی مجدد وب سایت، برای محتوای بازاریابی، به وقایع، این الگوها به عنوان راهنمایی برای بازاریابان برای تجسم کردن و پی‌گیری هزینه‌های خود برای اجتناب از هزینه‌های افراطی عمل می‌کنند.

این مجموعه همچنین شامل یک قالب بودجه بازاریابی حرفه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا یک تجسم سطح بالا از بودجه بازاریابی تان را در هر دو ماه و بصورت فصلی تهیه کنید.

۲. برنامه ارسال وب سایت‌های ارتباط جمعی

شما ممکن است از یک زمانبند وب سایت‌های ارتباط جمعی برای مدیریت و انتشار posts در هر هفته استفاده کنید، اما شما هنوز به جایی برای تهیه پیش‌نویس اجتماعی خود نیاز دارید و تصمیم می‌گیرید که کدام پست به کدام شبکه‌های اجتماعی تعلق خواهد داشت.

و از آنجا که اکثر schedulers وب سایت‌های ارتباط جمعی به شما این امکان را می‌دهند که یک کپی از پست اجتماعی را به صورت عمده از یک صفحه گسترده آپلود کنید، بر این اساس است که شما یک الگوی اکسل که برای این منظور طراحی شده‌است را داشته باشید. با توجه به این موضوع، ما الگوی اکسل که در بالا نشان‌داده شده‌است را ایجاد کردیم.

این برنامه ارسال وب سایت‌های ارتباط جمعی به شما این امکان را می‌دهد که هر پست اجتماعی، تاریخ / زمان را ارسال کنید، پیغامی که می‌خواهید منتشر شود، و هر ارتباطی که می‌خواهید با پیغام شما همراه شود (آن لینک می‌تواند یک پست وبلاگ، صفحه ثبت، صفحه ورود ebook باشد).

زمانی که تمام پست‌های اجتماعی خود را برای هفته، ماه یا چهارم انتخاب کردید، می‌توانید آن‌ها را از طریق شبکه اجتماعی دسته‌بندی کنید و فایل اکسل خود را به پلت فرم رسانه اجتماعی خود آپلود کنید.

۳. داشبورد برای اکسل

وقتی به بازاریابی می‌رسد هیچ کمبود اطلاعات برای نظارت بر آن وجود ندارد و اگر احساس می‌کند که بیش از حد در علف‌های هرز می‌روید و یا جزئیات مهم را از دست می‌دهید، یک داشبورد می‌تواند به شما کمک کند.

این ابزار خاص به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق کمپین‌هایی که به طور خودکار نمودارهای گرافیکی و قابل خواندن را انتخاب می‌کنند، معیارهایی را وارد کنید. در نتیجه، شما می‌توانید اثربخشی هزینه و فعالیت را در طرح‌های مختلف تجسم کنید.

تقویم تحریریه بلاگ

وبلاگ نویسی نقش مهمی در توانایی شما برای جذب بازدیدکنندگان دارد و منجر به وب سایت شما می‌شود. اما مدیریت یک وبلاگ یکی از آن مسئولیت‌ها است که آسان‌تر از انجام آن است.

فرقی نمی‌کند که شما با ideation، ثبات، یا صرفاً نداشتن سازمان مبارزه می‌کنید، یک تقویم ویرایشی می‌تواند به عنوان راه‌حل مورد نیاز شما برای متمرکز کردن تلاش‌های وبلاگ خود و ایجاد ترافیک بیشتر و هدایت از محتوای شما، عمل کند. Visualize را که قصد دارید در یک هفته یا یک ماه منتشر کنید را مجسم کنید، تعریف موضوعات فراگیر، پی‌گیری ایده‌ها، مدیریت سهم، و اولویت‌بندی توزیع استراتژیک را ساده‌تر کنید.

از این قالب تقویم تحریریه به عنوان نقطه شروع برای پی‌گیری تمام محتوای کسب‌وکار خود استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند بیشتر در مورد انتخاب موضوع، personas خریدار، عناصر کلید واژه و هم تراز شرکت CTA فکر کنید.

۵. الگوی گزارش دهی ماهانه بازاریابی

آیا این احساس شیرین‌تر از تمام اهداف شماست? چطور با رئیس خود ارتباط برقرار کنید? صفحات گسترده excel می‌توانند برای تهیه گزارش‌های جامع از معیارهای بازاریابی شما برای ارسال به رئیستان مورد استفاده قرار گیرند - - و نیازی به کار از ابتدا وجود ندارد. (هر چه باشد, شما در این ماه سخت کار کرده‌اید.)

برای ساده کردن گزارش خود, این الگوها را بررسی کنید. هر ماه می‌توانید آن‌ها را به سرعت به روز کنید و به راحتی می‌توانید بازدیدهای ماهانه, مشتریان و نرخ‌های تبدیل را بازتاب کنید. از آنجا, هر چیزی که نیاز دارید به دقت ردیابی کنید و گزارش دهید کدام کانال‌ها بهترین عملکرد را دارند. هر رئیس دوست دارد پادشاه را ببیند, بنابراین نمی‌توانید با این الگوها اشتباه کنید.

کیت برنامه‌ریزی تجارت الکترونیک

فروشگاه‌های الکترونیکی با بخش‌های متحرک زیادی همراه هستند, بنابراین برنامه‌ریزی در جلو می‌تواند باعث صرفه‌جویی در وقت و درد شما شود.

این کیت شامل یک برنامه بازاریابی است که شما را از طریق تحقیقات بازار, بازار هدف, کانال‌ها و فروشندگان و بیشتر راهنمایی می‌کند. زمانی که فروشگاه تجارت الکترونیک شما زنده و در حال اجرا است, می‌توانید از الگوی تبدیل برای ردیابی عملکرد در میان فروشندگان و سکوها استفاده کنید.

* ماتریس هدف smart

چه در حال برنامه‌ریزی برای یک سال جدید, یک چهارم, یا ماه هستید, تعریف یک سری اهداف مشخص برای هدایت مسیر تلاش‌های بازاریابی و اولویت‌های بازاریابی شما حیاتی است.

آیا لازم است نه تنها به اهداف بازاریابی برسید بلکه به آن‌ها برسید? با این الگوهای برنامه‌ریزی هدف هوشمند شروع کنید. این الگوها در ویژگی, قابلیت دسترسی, قابلیت دسترسی و به موقع بودن ریشه دارند, این الگوها به شما کمک خواهند کرد تا تیم خود را برای موفقیت تنظیم کنید در حالیکه به شما ابزاری برای شناسایی بزرگ‌ترین نیازهای بازاریابی خود ارائه می‌کنید.

تغییر موقت search engine optimization

دیر

وقتی به search engine optimization می‌رسد, تعداد زیادی از بازاریاب‌ها باید به خاطر داشته باشند تا نتایج را ببینند. (به عبارت دیگر, تعداد زیادی از بازاریاب‌ها باید فراموش کنند. با پیشرفت موتورهای جستجو و تغییر الگوریتم, استراتژی فعلی شما را از زمان به لحظه تغییر می‌دهد, به راحتی می‌توان احساس سردرگمی کرد و استراتژی search engine optimization را خاموش کرد. با این حال, seo نباید اینگونه رفتار شود.

اگر به دنبال نور در انتهای تونل هستید, این الگوی search engine optimization به دست آورید. بازاریاب‌ها طراحی شده‌اند تا روند مدیریت تلاش‌های seo را بسیار ساده‌تر کنند, بازاریاب‌ها می‌توانند از این الگو برای هدایت مرحله بعدی استراتژی خود استفاده کنند و یا آن را به مدیر یک راهنمای مفید منتقل کنند. تمرکز بر روی کلمات کلیدی و بهترین تجارب search engine optimization است.

کاوش ردیاب تبلیغات گوگل

یابنده کمپین تبلیغاتی گوگل در اکسل که شامل انواع و قالب‌های تبلیغاتی است

اگر شما تبلیغ گوگل را درست انجام دهید, احتمالاً آن‌ها دقیقاً در پارک پیاده‌روی نمی‌کنند. به این دلیل است که برای باک, شما چندین کمپین را با چند گروه تبلیغاتی تنظیم کرده‌اید و انواع فعالیت‌های تبلیغاتی خود را با محتوای متفاوت تنظیم کرده‌اید. نه تنها آن, شما (امیدوارم) نیز پی‌گیری این فعالیت‌ها را پی‌گیری کنید تا مشخص کنید کدام افراد باید تعطیل شوند, پول بیشتری به آن‌ها اضافه کنید, یا بهتر شوید.

برای ادامه مسیر درست به نظر می‌رسد, درسته? اما نفس عمیقی کشیدم. این فرمت ردیابی تبلیغات گوگل می‌تواند شما را در بالای بازی گوگل شما نگه دارد. این کار به شما در گرفتن اشتباه و اجرای بهترین تجارب در تمام فعالیت‌های تبلیغاتی مختلف و گروه‌های تبلیغاتی که در حال دویدن هستید, کمک می‌کند. این یک مکمل کامل برای الگوی seo است.

۵. four.

تقویم محتوای رسانه‌های اجتماعی در اکسل با کدگذاری رنگی برای انواع و متغیرها برای هر روز

از آنجا که شما احتمالاً چندین هزار کلیک از تبلیغات گوگل خود و نوشتن مطالب عالی به لطف تقویم سرمقاله خود دارید, باید به کمی کمک کنید که چگونه عشق را به اجتماعی گسترش دهید. ما فقط کار داریم.

الگوی وب سایت‌های ارتباط جمعی منبع کاملی برای کمک به شما و ساده کردن بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است. زمانی که از اکسل برای جدا کردن کاربرگ‌های مجزای هر شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید, می‌توانید یک مخزن ایده‌های محتوایی داشته باشید تا هرگز تحت‌تاثیر بلوک نویسنده قرار نگیرید, و همیشه چیزی برای پست دارید.

لازم به ذکر است که اکسل واقعاً زمانی مفید است که به تویی‌تر بیاید, چون این توانایی را دارد که نویسه‌های شما را شمارش کند تا به شما کمک کند تا توییت هایی را که در محدوده کاراکتر محدود کننده هستند, بنویسید.

برنامه راه‌اندازی محصول

یک راه‌اندازی محصول خوب می‌تواند یک تفاوت کلیدی برای بازاریابی موفق و پذیرش اولیه باشد, و برنامه درست می‌تواند به شما شفافیت و هدف بدهد همانطور که به جلو حرکت می‌کنید و وجود محصول جدید را به مشتریان و چشم‌انداز خود اعلام می‌کنید.

این برنامه راه‌اندازی محصول می‌تواند به شما در سازماندهی افکار خود در مورد تحلیل رقابتی, موقعیت یابی و استراتژی محصول کمک کند. حتی برای کمک به شما در طوفان ذهنی, نقاط قوت و پیام‌های کلیدی برای کمپین بسیار دور است.

۴ - ۳ - ۴ - ۱ - ۳ - ۳ - ۴ - ۱

هیچ رازی در رابطه با فروش و بازاریابی وجود ندارد. فروش ممکن است فکر کند که بازاریابی به اندازه کافی مشتریان را رهبری نمی‌کند, در حالی که بازاریابی ممکن است فکر کند که نمایندگان فروش آن‌ها در مورد آنچه که آن‌ها ارسال می‌کنند, سرمایه‌گذاری نمی‌کنند. زمانی که به آن مربوط می‌شود, اشاره کردن انگشت به کسب‌وکار رشد نمی‌کند.

برای هماهنگی بهتر تیم‌های فروش و بازاریابی, به این الگو برای ایجاد یک توافق سطح خدمت (sla) مراجعه کنید. در کل, sla قراردادی است که انتظارات فروش را برای بازاریابی (هر دو کمیت و کیفیت) و همچنین انتظاراتی که بازاریابی برای چگونگی عمل فروش بر مشتریان واجد شرایط دارد, تعریف می‌کند.

با این الگوی مطلوب sla در جعبه‌ابزار خود, اطلاعات لازم برای کاهش تنش را خواهید داشت, یک هدف تولید هدایت ماهانه واقعی, پی‌گیری و اندازه‌گیری موفقیت کانال‌های نسل خاص را تعریف و اندازه‌گیری کنید.

ماشین‌حساب ترافیکی و ماشین‌حساب ترافیکی

باید یک هدف را مشخص کنید, اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید. سپس, زمانی که آن را مشخص کردید, باید مشخص کنید که چقدر ترافیک لازم است که به آن هدف بزنید … اما مطمئن نیستید که چه رویکردی برای آن وجود دارد.

به نظر می‌رسد که می‌توانید از محاسبه دستی و اهداف ترافیکی استفاده کنید. خوشبختانه, یک الگوی برتر برای آن وجود دارد. به جای تلاش برای مرتب کردن این اعداد روی خودتان, این الگو برای مراقبت از ریاضیات طراحی شده‌است و شما را با تصویری روشن از آنچه که نیاز دارید به دست آورید تا به ترافیک خود برسید و به اهداف خود برسید و سلامت استراتژی بازاریابی داخلی خود را تضمین کنید.

واژه‌های کلیدی

اگر شما طرفدار مجموعه متریک - - آیتم - آیتم شماره # در این لیست هستید - ممکن است بخواهید یک نسخه از این الگو را نیز بردارید. معمول‌ترین ردیاب, که در بالا نشان‌داده شده‌است, متریک‌های تیم بازاریابی شما را می‌گیرد و آن‌ها را با جزئیات بیشتر توضیح می‌دهد.

برای " شاخص عملکرد کلیدی " - - آن‌ها اساساً مهم‌ترین معیارهای شما هستند, هر کدام با هدف خاصی در استراتژی بازاریابی شما قرار دارند. با استفاده از این الگو, شما می‌توانید کارمندان مشخصی را به هر گروه تخصیص دهید, فراوانی را تعریف کنید و هر یک از آن‌ها به یک رنگ اشاره کنید که کیفیت آن را منعکس می‌کند.

برای مثال, اگر یکی از kpi ها ترافیک ارگانیک باشد, می‌توانید قالب‌های خود را تنظیم کنید به گونه‌ای که نماهای پیج در هر ماه قرمز (عملکرد ضعیف), نمای صفحه / ماه زرد (عملکرد پایدار), و نمای صفحه / ماه سبز (عملکرد عالی) است.

داده‌ها یکی از دوستان بازاریاب است, و حتی با وجود اینکه صفحات گسترده به نظر می‌رسد که تا ابد در اطراف بوده‌اند, مایکروسافت اکسل قابلیت‌های بسیاری دارد که هنوز هم یک منبع شگفت‌انگیز برای نمایش, سازماندهی, تحلیل و تجزیه و تحلیل داده‌ها است. با کمی جادو اکسل, شما می‌توانید گردش کار خود را ساده و یا به چند لحظه از بینش‌های داده برسید.

تماس تلفنی جدید

منبع

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی