طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

دلایل مهم طراحی سایت انتشارات:

هستی خانم | شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۲۳ ب.ظ

بازار کتاب دنیای شلوغ و پُر چالشی است و در این شلوغ بازار هر ناشری با طراحی سایت انتشارات مختص خود می تواند به بخشی از این نابسامانی ها خاتمه دهد.برایتان ممکن است اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک کتابی بگردید و پس از

بازار کتاب دنیای شلوغ و پُر چالشی است و در این شلوغ بازار هر ناشری با طراحی سایت انتشارات مختص خود می تواند به بخشی از این نابسامانی ها خاتمه دهد.برایتان ممکن است اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک کتابی بگردید و پس از صرف زمان و هزینه های زیاد آنرا بدست آورید و شاید گاهی هم از یافتن آن نا امید گردید. مژده ما به کتابدوستان، مولفان و پژوهشگران، دانشجویان و دانش پژوهان اینست که طراحی وب سایت انتشارات اغلب مشکلات مربوط در حوزه کتاب و نشر را از میان می برد.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در دنیای مدرن امروزی نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر پیش از هر چیز ابتدا شاخصه های طراحی سایت حرفه ای و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

دلایل مهم طراحی سایت انتشارات:

امروزه با توجه به گسترش روزافزون به‌کارگیری از ابزارهای تکنولوژی مانند موبایل‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های مختلف در میان مردم و همچنین دسترسی آسان و مداوم مردم به اینترنت، تمایل برای مطالعه‌ی کتاب‌های مختلف الکترونیکی افزایش‌یافته و انتشارات‌های بزرگ و معروف به این فکر افتاده‌اند که برای کسب‌وکار خود به طراحی سایت انتشارات روی آورده تا به‌وسیله‌ی آن بتوانند با علاقه‌مندان حوزه‌ی کاری خود ارتباط عمیق‌تر و متناسب با نیازهای روز آن‌ها برقرار کنند.

و همین‌طور این امکان را داشته باشند تا به‌وسیله سایت خود، آثار و نشرهای جدید خود را رونمایی کرده و یا نسبت به فروش آن‌ها در قالب‌های الکترونیکی به علاقه‌مندان خود اقدام کرده و آن‌ها را نسبت به تهیه و استفاده از آثار خود به‌صورت اینترنتی مجاب نمایند.

امکانات طراحی سایت انتشارات چیست؟

    قابلیت ارسال دیدگاه/نقد و بررسی برای خدمات انتشارات.
    ایجاد قابلیت سفارش و خرید آنلاین کتاب های معمولی و کتاب صوتی .
    ایجاد قابلیت مشاوره آنلاین به خریداران کتاب و مولفان .
    ایجاد آخرین عناوین منتشر شده انتشارات
    قابلیت توسعه بالا در سایت و همچنین ریسپانسیو بودن سایت .
    ایجاد گالری تصاویر و فیلم های مرتبط با کتاب ها و دیگر محصولات .
    ایجاد قابلیت پرسش و پاسخ در سایت.
    ایجاد شبکه های اجتماعی مرتبط با سایت برای بالابردن بازدید .
    دارای پنل مدیریتی بسیار قوی برای مدیر سایت .
    دیزاین بسیار زیبا برای قالب ، متناسب برای فروش کتاب و جذب سفارش پذیرش اثر .
    قابلیت عضویت مشتریان و مولفان در سایت.
    قابلیت مشاهده سوابق اعضای انتشارات .
    ایجاد صفحات مربوط به خدمات و محصولات انتشارات.
    ایجاد فرم تماس با ما و قرار دادن تمامی راه های ارتباطی ، آدرس ، نقشه و تلفن در آن .
    ایجاد صفحه درباره ما که شرح مختصری در مورد انتشارات می باشد .
    طراحی سایت انتشارات بر پایه سئو .
    قابلیت پرداخت با انواع درگاه های بانکی.
    قابلیت بهینه سازی بالا، برای رسیدن به صفحه اول گوگل .
    ساخت اپلیکیشن برای سایت که تاثیر فراوانی بر پیشرفت سئو سایت دارد .
    قابلیت دسترسی به سایت های مرتبط  .
    پشتیبانی فنی کامل

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی وب سایت انتشارات شما ، منبع اطلاعاتی آنلاین برای کسب و کار شما است. یعنی این وب سایت قرار است که کسب و کار شما را به بهترین شکل ممکن به دیگران معرفی کند و منبعی برای کسب اطلاعات از کسب و کار شما باشد. حتی اگر شرکت شما تنها در زمینه رسانه های چاچی فعالیت می کند، نباید اهمیت حضور آنلاین را نادیده گرفت. کارمندان، دانش آموزان، مسافران و مشتریان معمولی، روی کامپیوتر و موبایل هایشان باید به راحتی بتوانند درباره برند، خدمات و محصولات شما اطلاعات کسب کنند. دسترسی به اطلاعات روی تمام دستگاه ها و ابعاد مختلف صفحه نمایش، قابلیتی است که مخاطبان انتظار آن را دارند و طراحی سایت انتشارات نیز باید بتواند این انتظارات را برآورده کند.

استفاده از تکنولوژی های روز با طراحی سایت انتشارات

با امکانات متنوعی که طراحی سایت چاپ و انتشارات برای فعالان عرصه‌ی صنعت چاپ و نشر ایجاد می­‌نماید، به آن ها امکان بهره‌مندی هرچه بیش تر از تکنولوژی های روز دنیا را خواهد داد و بالطبع مخاطبان بیش تری را نیز جذب خواهد کرد؛ به عنوان مثال می­‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یکی از امکانات سایت چاپ و انتشارات قرار دادن محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیک می­‌باشد که علاقه‌مندان بسیاری در فضای مجازی دارد.
  • بسیاری از کاربران اینترنت تمایل به خواندن فایل های پی دی اف (PDF) کتاب ها دارند که امکان قرار دادن این فایل ها و خرید آنلاین آن ها در طراحی سایت چاپ و انتشارات می‌­تواند در نظر گرفته شود.
  •  
  • قرار دادن فایل های صوتی کتاب ها یکی دیگر از امکاناتی است که با گنجاندن در طراحی سایت چاپ و انتشارات قطعا رضایت کاربران بسیاری را جذب خواهد کرد.
  •  

  • بنابراین نام شرکت, یک طرح وب سایت رایگان برای شرکت نشر کتاب است. اگر دنبال یک طراحی وب حرفه‌ای و پیچیده هستید که استفاده آسان است, شرکت نشر اولین شرکتی است که با آن همراه می‌شود. ظاهر زیبا و مدرن الگو تمام مطالب شما را فوق‌العاده نشان می‌دهد. حتی با طراحی پیش‌فرض, شما یک محصول نهایی را گارانتی می‌کنید. با این حال, برندسازی آن با توجه به مقررات شرکت انتشاراتی شما نیز گزینه‌ای است.

    همراه با صفحه اول, شما هم چنین چیدمان‌های درونی متعدد, اثر اختلاف منظر, شمایل‌های اجتماعی, انیمیشن‌ها و اسلایدر را دریافت می‌کنید. به خاطر داشته باشید که این تنها بخش کوچکی از تمام وسایلی است که با الگوی وب سایت رایگان به دست می‌آورید.

  •  

  • https://colorlib.com/wp/template/publishing-company/

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی