طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

آشنایی با سایت کافی شاپ

هستی خانم | پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۰۴:۲۰ ق.ظ

آشنایی با سایت کافی شاپ

امروزه کافی شاپ به عنوان یک کسب کار پر طرفدار و جذاب و تخصصی در تمام جهان استفاده می شود و این حرفه مانند شغل های دیگر برای معرفی و بازاریابی نیاز به طراحی سایت کافی شاپ دارد تا بتواند محل و خدمات خود را به مشتریان معرفی کند امروزه مشتریان نیازهای خود را چه از نظر خدمات و چه از نظر خرید محصولات از اینترنت تامین می کنند بخاطر همین سایت اینترنتی در این حرفه نقش مهمی ایفا می کند.

آشنایی با سایت کافی شاپ

امروزه کافی شاپ به عنوان یک کسب کار پر طرفدار و جذاب و تخصصی در تمام جهان استفاده می شود و این حرفه مانند شغل های دیگر برای معرفی و بازاریابی نیاز به طراحی سایت کافی شاپ دارد تا بتواند محل و خدمات خود را به مشتریان معرفی کند امروزه مشتریان نیازهای خود را چه از نظر خدمات و چه از نظر خرید محصولات از اینترنت تامین می کنند بخاطر همین سایت اینترنتی در این حرفه نقش مهمی ایفا می کند.

داشتن یک طراحی سایت حرفه ای در این شغل به شما کمک می کند تا تمام محصولات و خدمات از قبیل طراحی سایت قهوه یا طراحی سایت فروشگاهی قهوه فروش نسکافه رزرو کردن میز و غیره را به صورت حرفه ای در طراحی وب سایت کافی شاپ به مشتریان عرضه کنید. و بتوانید یک بازاریابی قوی در این کسب و کار داشته باشید و به راحتی بتوانید مشتریان خود را مدیریت کنید. گروه طراحی نوین وب سایت با تجربه خود و ایده ای روز دنیا برای شما انجام و به شما کمک می کند تا بتوانید با ایجاد صفحه های حرفه ای وب سایت کسب کار خود را توسعه دهید.

ما به شما کمک می کنیم که در بهینه سازی سایت یا همان سئو سایت بهترین باشید و صفحه شما ساختار طراحی و برنامه نویسی خوبی را داشته باشد. ما برای طراحی حرفه ای و برنامه نویسی  طراحی سایت فروشگاه اینترنتی قهوه یا طراحی سایت فروشگاه قهوه تا جایی که امکان داشته باشد سعی می نماییم تا بالاترین استانداردها را در طراحی اجرا نماییم تا زمانی که بخواهید برای سئو سایت خود اقدام نمایید مشکل چندانی وجود نداشته باشد. ما برای شما بهترین بازاریابی را ایجاد می کنیم تا از رقبای خود بالاتر بروید.

وب سایت های که با مواد غذایی و تغذیه افراد سر و کار دارند بازدید کنندگان خاص خودشان را خواهند داشت وقتی وب سایت شما در گوگل رتبه خوبی داشته باشد و کاربران به محض اینکه آن را در نتیجه جستجو ملاحظه نمودند بر روی لینک مورد نظر کلیک نموده و وارد سایت شما می شوند. انجام بهینه سازی سایت کار چندان آسانی نیست و ما با طراحی حرفه ای و رعایت استاندارد های برنامه نویسی این امکان را فراهم می کنیم تا زمانی که بخواهید برای سئو سایت خود اقدام نمایید مشکل چندانی وجود نداشته باشد.

همچنین در طراحی وبسایت کافی شاپ شما این امکان را ایجاد می کنیم که بتوانید همه ای شعبات و نمایندگیهای خود را به همراه آدرس کامل و شماره تلفن تقشه گوگل مپ معرفی نمایید تا مشتریان به راحتی بتوانند نزدیکترین شعبه یا نمایندگی به خود را پیدا نمایند. شما میتوانید امکان رزرو آنلاین میز منو خود را هم به برنامه آتی خود اضافه نمایید تا افراد به صورت آنلاین حتی با تبلت و موبایل اقدام به سفارش نمایند. برای تشویق نمودن کاربران برای رزرو آنلاین و سفارش میتوانید قرعه کشی های تعیین نمایید و یا برای ایام مشخصی تخفیف های خوبی را برای این کار در نظر بگیرید تا مشتریان شما تشویق شوند در نهایت از وب سایت شما سفارش خود را انجام دهند. و حتی می توانید برای دورهمی های مشتریان تخفیف های ویژه قرار دهید.

می توانید بخشی به عنوان فروشگاه قهوه داشته باشید و مشتریان شما برای خورید قهوه و محصولات شما به فروشگاه اینترنتی قهوه آمده و اقدام به خرید محصولات شما کنند.
می توانید در وب سایت خود بخشی به عنوان مقالات داشته باشید و فواید مصرف محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید یا بخشی به عنوان آموزش که بصورت هفتگی یا ماهانه آموزش درست کردن یکی از منوهای خود یا موادی که در آن استفاده می کنید. بخشی به عنوان خبر داشته باشید و اخبار مربوط به کار خود تغییر و تحولات تعطیلات ناگهانی را به مشتریان اطلاع دهید. یا قسمتی به عنوان سخن روز در سایت خود قرار دهید.

همچنین میتوانید نظر مثبت و انتقادات سازنده مشتریان را هم در سایت قرار دهید تا کاربران دیگر و مشتریانتان از سرویس دهی و خدمات خوب شما اطلاع کسب نمایند. امروزه داشتن یک وب سایت برای کسب و کار و بازاریابی مانند کافی شاپ ها میتواند وجه رسمی تر را به آنها ببخشند. و آنها را تبدیل به یک برند کند ما سعی مینماییم منوی اصلی شما را با بهترین کیفیت و طراحی حرفه ای به مخاطبانتان ارائه نماییم تا این دسته از کاربران و مشتریان آنلاین ترغیب شوند که به وب سایت شما مراجعت نمایند.

مشتریان در جستجوی شنیدن صدای دستگاه آسیاب قهوۀ شما هستند

اگر روزگاری در هر شهری ۳ یا ۴ کافی‌شاپ یا کافه بود، امروزه در هر خیابان شهر ۳ یا ۴ کافه و کافی‌شاپ وجود دارد. فرهنگ کافه و کافه‌نشینی و کافی ­شاپ در ایران هر روز بیشتر از دیروز در حال جا افتادن است. تعداد افرادی که هر روز بیشتر با آداب ‌و رسوم این فرهنگ آخت می‌شوند، در حال افزایش است.

شما یک کافه یا کافی شاپ دارید. قهوۀ خوبی هم سرو می‌کنید و شاید حتی خود شما آن را رُست می‌کنید. طبیعتاً تمایل دارید که بیشتر دیده شوید. تابلوهای خلاقانه، دکوراسیون و چیدمان مدرن و جذاب، مردم و ترافیک در حال عبور از خیابان شما و حتی قدیمی یا جدید بودن شما برای جذب مشتریان جدید و بیشتر کافی نیست. مردم آنلاین هستند و برای لذت‌بردن از دقایقی آرامش و یا یک دورهمی کوتاه جهت خوردن و نوشیدن در یک مکان زیبا؛ آنلاین جستجو می‌کنند تا بتوانند مقایسه و انتخاب کنند. با طراحی وب سایت کافه و کافی شاپ اختصاصی می‌توانید کسب‌وکار خود را به شهرتان و سراسر کشور معرفی کنید. درنتیجه مشتریان جدید و حرفه‌ای با انتخاب شما صدای دستگاه آسیاب قهوۀ کافی شاپ شما را از نزدیک می‌شنوند!

مزیت های ساخت وب سایت برای کافی شاپ چیست؟

همان طور که گفتیم با این کار شما عملا مشغول درآمدزایی در دو دنیای متفاوت هستید. دنیای واقعی و دنیای مجازی. با توجه به استفاده روزافزون از گوشی ها و تبلت ها و زمان بسیار زیادی که همگی آنلاین هستیم، اهمیت فضای مجازی را می توان بیشتر از فضای واقعی دانست. از جلوی درب کافی شاپ شما در هر روز چند نفر می گذرند؟ 10؟ 50؟  یا 200 نفر؟ چند نفر از آن ها می آیند داخل و مشتری می شوند؟ تصور کنید که وب سایت، همان فروشگاه شما در دنیای مجازی است که روزانه هزار نفر می‌توانند آن را ببینند و هر کدام از این افراد پتانسیل آن را دارند که مشتری شما باشند.

در ادامه به صورت موردی مزیت های داشتن یک وب سایت کافی شاپ را برایتان توضیح می‌دهیم.

فروشگاه اینترنتی:
شما می‌توانید در وب سایت خود که به صورت فروشگاه اینترنتی طراحی شده به فروش همه یا برخی محصولات خود بپردازید. مطمئنا شما نمی‌توانید یک لیوان لیموناد برای مشتری ارسال کنید! اما می توانید قهوه را به صورت خام برایش بفرستید و از طریق سایت حرفه ای و رفتار حرفه ای تر خودتان، او را برای میل کردن آن لیموناد به کافی شاپ دعوت کنید!

احتمالا شما هم مانند بسیاری افراد دیگر، عاشق کارتان هستید و اطلاعات زیادی در مورد آن دارید. جدا از اطلاعاتی که به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهید چطور است که برخی اطلاعات تخصصی خود را به او بفروشید؟ این کار را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید. در صورتی که در کارتان تبحر داشته باشید مطمئنا افراد از این مورد استقبال می کنند. یا این که شما می توانید در محل کافی شاپ خود کلاس های جذاب عملی و حضوری برگزار کنید. معرفی این کلاس ها در وب سایت و فضای مجازی، مشتری هدف شما را برایتان پیدا می‌کند.

اطلاعات مشتری را کامل کنید:
من امروز هوس کوکو سبزی کرده ام، خیلی خوب است که در حالی که روی مبل در حال تماشای تلویزیون هستم فضای اینترنت را جست و جو کنم و بعد با سایت شما آشنا شوم. وارد سایت می شوم و منوی سرو شما را جست و جو می کنم تا ببینم چشمم به کوکوسبزی می خورد یا خیر؟ ممکن است شما فقط نوشیدنی و کیک سرو کنید، حتی اگر من در منوی شما کوکو سبزی را نبینم در خاطرم خواهد ماند که چه چیزهایی سرو می کنید و دفعه ی بعدی برای نوشیدن یک قهوه ترک حتما به کافی شاپ شما مراجعه می‌کنم.
دادن اطلاعات دقیق و واقعی به کاربر خیلی مهم است. خوب است قبل از این که آن ها به شما مراجعه کنند، خیلی سریع از طریق سایت تان بتوانند متوجه شوند که چه خدماتی ارائه می‌دهید.

امکان رزرو:
افراد می‌توانند از طریق وب سایت میز مورد نظر خود را رزرو کنند. شما حتی می‌توانید فرمی در اختیار مشتری قرار دهید که برای مراسم مختلف به شما سفارش کار بدهد. مثلا سفارش تدارک فضا برای یک سالگردعقد عاشقانه با بادکنک های زیبا و یک کیک به شکل قلب!
اخبار را به گوش مشتری برسانید

برای مدت 3 روز به سفر می‌روید و کافی شاپ تعطیل است؟ این مورد و موارد این چنینی را در وب سایت خود به کاربر اطلاع دهید تا او درب کافی شاپ متوجه عدم حضور شما نشود! برگزاری جشن های مختلف، حضور افراد سرشناس در کافه و... را می‌توانید از قبل به مشتریان اطلاع دهید و از این طریق ارتباط خود را با آن ها افزایش دهید.

 

مزایای بسیار زیاد دیگری هم هستند که داشتن یک وب سایت کافی شاپ در اختیار شما قرار می‌دهد. این موارد عبارتند از:

  • معرفی شعبه های دیگر کافی شاپ ( در صورت وجود)
  • قرار دادن بخش نظرات کاربران و استفاده از این نظرات
  • ارائه آموزش های رایگان و غیر رایگان در سایت
  • ارائه گواهینامه ها و افتخارات شما جهت اعتماد بیشتر مشتری
  • معرفی سرویس‌های جدید

خدمات طراحی سایت کافه و کافی شاپ

خدمات طراحی سایت کافه و کافی شاپ را با بالاترین کیفیت به شما ارائه خواهیم داد. با استفاده از این خدمات شما یک وب سایت حرفه ای را راه اندازی خواهید کرد. داشتن یک وب سایت حرفه ای امروز بخش جدایی ناپذیری از تبلیغات است. اما برای این کار باید به دقت انتخاب کرد تا بتوان بیشترین نتیجه را به دست آورد. یک وب سایت باید با ساختاری درست و قابلیت به روز رسانی و افزایش امکانات طراحی شود. اگر این موضوع را در ابتدای کار در نظر نگیرید می تواند در آینده برای شما مشکلات فراوانی به وجود آورد. در دنیای اینترنت سرعت تغییرات بسیار بالا می باشد. لذا باید از ساختارهایی استفاده کنید که شما را برای این موضوع محدود نکند.

خدمات طراحی سایت کافه و کافی شاپ را با توجه به امکان توسعه و گسترش به شما ارائه می دهیم. برای همین منظور استفاده از سیستم های مدیریت محتوایی را به شما پیشنهاد می کنیم که پایدار بوده و از جهت امنیت، سئو و گسترش شما را محدود نکند. به همین منظور از سیستم های اختصاصی که تنها طراح آن قادر به توسعه است را کنار گذاشته ایم و به سمت استفاده از سیستم های شناخته شده که توسط هزاران نفر توسعه داده می شوند رفته ایم. بدون شک به یک سیستم مدیریت محتوا که هزاران برنامه نویس در توسعه و گسترش امکانات آن فعالیت کرده اند، بسیار بیش از یک سیستم که توسط ۱۰ الی ۲۰ نفر توسعه دهنده پشتیبانی می شود می توان اعتماد کرد.

به همین منظور ما از دو سیستم مدیریت محتوای پایدار جوملا و وردپرس استفاده می کنیم. وجود هزاران پلاگین، قالب و توسعه دهنده در کنار هزاران تست امنیتی و سئو که بر روی این سیستم ها انجام شده است می تواند نهایت اعتماد را به شما بدهد. در کنار این موضوع، آموزش ها و متخصصین بسیار زیادی هستند که می توانند خیال شما را از جهت مدیریت و توسعه وب سایت آسوده کنند.

اگر آماده برای باز کردن مغازه قهوه هستید، یا اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان بیشتری را به مغازه قهوه خود بیاورید، به یک وب سایت نیاز خواهید داشت. یک وب سایت تبلیغ شما را در وب سایت‌های ارتباط جمعی و همچنین نمایش زمانی که مردم در جستجوی یک کافی‌شاپ در منطقه خود هستند، آسان می‌کند.

شما می‌توانید به سرعت یک وب سایت خرید قهوه با یک پلت فرم مانند WordPress و یک مغازه قهوه در WordPress را راه‌اندازی کنید.

منبع

 

https://webdesign.tutsplus.com/articles/wordpress-themes-for-coffee-shop-website--cms-35551

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی