طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایتی بهتر

حتما از طراحی سایت های بد خسته شدید. ما طراحی سایتی بهتر انجام می دهیم

طراحی سایت فروش کنسول بازی و ابزارها جانبی

هستی خانم | پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۵:۵۰ ق.ظ

طراحی سایت فروش کنسول بازی و ابزارها جانبی

فروش گونه ها کنسول بازی مثل پی اس 4، ایکس باکس و نینتندو نیز مشابه ساخت سایت فروش بازی باید با توجه به سلیقه مخاطبان اتمام شود. آمارها نشان دیتا است که اکثر بهره‌گیری کنندگان از کنسول های بازی، نونهالان و نوجوانان هستند. البته جوانان نیز در سنه های پسین اقبال اکثریت نسبت به کنسول های بازی پیدا کرده‌اند. انتظار می‌رود در آینده‌ای

 

طراحی سایت فروش کنسول بازی و ابزارها جانبی

فروش گونه ها کنسول بازی مثل پی اس 4، ایکس باکس و نینتندو نیز مشابه ساخت سایت فروش بازی باید با توجه به سلیقه مخاطبان اتمام شود. آمارها نشان دیتا است که اکثر بهره‌گیری کنندگان از کنسول های بازی، نونهالان و نوجوانان هستند. البته جوانان نیز در سنه های پسین اقبال اکثریت نسبت به کنسول های بازی پیدا کرده‌اند. انتظار می‌رود در آینده‌ای تقریبا  اکثر گیمرها از PC دست کشیده و تمامی به سوی کنسول های بازی خواهند آمد.

بنابراین بازار فروش کنسول بازی و لوازم جانبی آن بعدها بسیار داغ‌تر خواهدشد. فروش این محصولات نیز بی گمان بیشتر آنلاین خواهدبود. فلذا ساخت سایت فروش کنسول بازی و لوازم جانبی اهمیت زیاد زیادی در چنین رقابتی خواهدداشت. اولین و مهم‌ترین نکته درباره قالب سایت فروش کنسول بازی و لوازم جانبی، سزعت بالای آن است. رابط کاربری در چنین سایت‌هایی باید زیاد سریع باشد به گونه‌ای که در کمتر از 4 ثانیه پس از کلیک، صفحه باره عقیده بالا بیاید.

زیرا در غیر این‌صورت، ممکن است با توجه به تعدد سایت ها و بازبودن دست مشتریان در انتخاب سایت فروش کنسول بازی، سریعا سایت شما را ببندند و به سایت دیگری که سریع‌تر است و خدمات بهتری ارائه می‌دهد، مراجعه کنند. در صفحه اصلی چنین سایت‌هایی بهتر است با استفاده از قالب های باکسی مجزا با طرح‌های گرافیکی زیبا، کنسول‌ها به صورت کلی شناسایی شوند. پس از کلیک روی هر بنر می‌توان در صفحه اصلی مختص هر کنسول، جزئیات کامل اطلاعات مربوط به کنسول، قیمت، روند افزایش قیمت، تحلیل شرایط بازار، نظرات دیگر مصرف کنندگان و... را پیمان داد.

خدمات و امکاناتی که در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی ارائه میشوند شامل موارد ذیل است:

    دسته شناسایی کنسول های بازی در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی
    دسته لوازم جوانبی باره بیچارگی در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی
    بخش معرفی انواع گیفت کارت در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی
    دسته ارائه گونه ها اکشن فیگورها در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی
    دسته شناسایی عناوین بازی ها در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی
    دسته دسته بندی بازی ها بر اساس گروه سنی در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی
    بخش ارئه مشخصات بازی که دربرگیرنده بها گرافیک و رم باره احتیاج حجم و.. می باشد در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی
    امکان ارسال سریع در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی
    امکان پرداخت اینترنتی و حضوری در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی
    ارائه ضمانت مراجعت پول در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی
    ارائه ضمانت تعویض کالا در چهره داشتن سخت در طراحی سایت فروش آنلاین کنسول های بازی

اهمیت و فواید طراحی سایت بازی

سودمندی ها و اهمیت طراحی سایت بازی از جنبه های گوناگون قابل بررسی است از جمله :

    بازی های آنلاین و بازی های کامپیوتری در مقوله آموزش، امور کمک درسی، در رشد و پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین برآورده برپایی نیازهای تفریحی و سرگرمی آنها کارساز بوده و طراحی تارنما بازی و طراحی سایت سرگرمی در گویه های مذکور نقش بسزایی دارد.

اغلب بازی های فکری و ریاضی که مرتبط با دروس مدارس هستند می تواند در طراحی سایت بازی پیاده سازی و اجرا گردد. بازی های ورزشی و .. نیز به این منوال می باشند.

ساخت سایت بازی علاوه بر سرگرمی و تفریح کودکان و چه بسا بزرگسالان و ارایه بازی های مختلف ، می تواند انبوهی از اطلاعات و تازه ها را به کاربر منتقل نماید. از جمله اینکه اطلاعاتی در مورد مراکز تفریحی و گردشگری، بیوگرافی هنرمندان و ورزشکاران و کسان موفق، معرفی بازی های تاریخچه آنها و سازندگان بازی های گوناگون و …

    چنین وب سایت هایی می تواند منبع درآمد مناسبی برای صاحب سایت باشد. چون بسیاری از مراکز تفریحی، مراکز خرید، تورها، انگیزه ها بازی فروشی ها و … زیاد علاقمندند لغایت تبلیغات خود را در چنین سایت هایی قرار دهند.
    معمولا افرادی که شیفته بازی های رایانه ای و آنلاین هستند برای غلبه کردن به رقبای خود حاضرند پول زیادی را خرج نمایند و ساعات زیادی از وقت خویش را در تارنما های بازی می گذرانند. لذا شما در قبال ارایه سرویس های مختلف و همچنین اطلاعات زیاد و ارزشمندی که به کاربران ارایه می دهید می توانید از آنها آبونمان اخذ کنید.

طراحی سایت فروش بازی و کنسول برای کسانی که در این حوضه فعالیت میکنند میتواند کاربرد زیاد زیادی داشته باشد.

شما میتوانید با داشتن یک وبسایت محصولات خویش را به فروش بگزارید و مشتریان و اعتماد بیشتری کسب کنید و اگر صاحب یک کلوپ باشید میتوانید بجای تلف کردن وقتتان برای جای تراکت و تبلیغات وبسایت خودتان را تاسیس کنید.

همچنین میتوانید در سایتتان نوشتار ها یا آموزش هایی حاضر کنید تا از این گذرگاه کسب درامد کنید اینکار برای مشتری زیاد خوشایند است و اعتماد او به شما دو چندان میشود

از جمله خاصیت های سایت واکنشگرا بودن ، هاست پر سرعت خارج از ایران با پهنای باند وسیع ، صفحه مقالات و تارنگار ، صفحه در ارتباط با ما و تماس با ما ، سئو شده ، قابلیت فروش محصولات در صفحه فروشگاه و …

اگر صاحب یک فروشگاه ابزارها گیمینک یا کنسول های بازی یا حتی اگر صاحب یک کلوپ هستید و به تعقیب تبلیغ کردن یا رونق کسب و کارتان هستید قطعا بهترین گزینه برای شما طراحی سایت هست.

جهت طراحی سایت فروش کنسول بازی و لوازم جانبی کلیک کنید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی با استفاده از پلتفرم ها

پلتفرم های مختلفی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی وجود دارد که هر کدام امکانات متعددی را به مشتریان ارائه می کنند. بعضی از امکانات فروشگاه های اینترنتی ممکن است برای شما تاثیر چندانی نداشته باشد. اما از آنجایی که به صورت کامل ارائه می شوند، مجبور به خرید آن ها هستید. اما بعضی از فروشگاه های اینترنتی این امکان را به شما می دهند لغایت امکانات باره نظر خود را رسیدگی کنید و از بین آن ها خرید کنید. به هر حال شما می توانید تصمیم بگیرید که خرید امکاناتی که دربایستن دارید به صرفه تر خواهد بود یا خرید تمامی امکانات به صورت یکجا. در پیوستگی به رسیدگی خاصیت های یک فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی می پردازیم.

صنعت بازی اخیراً محبوبیت خویش را کسب کرده‌است. اگر می‌خواهید شور و اشتیاق خود را با دنیا به اشتراک بگذارید، به یک تارنما بازی بیچارگی خواهید داشت. خوشبختانه، بسیاری از الگوهای تارنما بازی هستی دارند که می‌توانند به شما کمک کنند وب سایت خود را به سرعت و به راحتی راه‌اندازی کنید.

در این مقاله، ما بهترین الگوهای طراحی وب سایت را که بصورت آنلاین موجود هستند و یک طراحی امروزین و جذاب داریم را به اشتراک خواهیم گذاشت. وانگهی چند نکته مفید را به اشتراک خواهیم گذاشت که به شما کمک می‌کند وب سایت بازی جذاب برپایی کنید.

 

https://webdesign.tutsplus.com/articles/html-gaming-website-templates--cms-35667

 

  • هستی خانم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی